Захариева: Трябват четворно повече хора и техника, за да приключи в срок АМ "Тракия"
След инспекция на новостроящия се участък министърът на регионалното развитие и благоустройството Екатерина Захариева, заяви, че това което е видяла за съжаление не я е зарадвало
24 Март 2013, Неделя, 13:31 ч.
След инспекция на новостроящия се участък министърът
на регионалното развитие и благоустройството Екатерина Захариева, заяви,
че това което е видяла за съжаление не я е зарадвало
Непосредствено след инспекцията на новостроящия се участък от АМ "Тракия" министърът на регионалното развитие и благоустройството Екатерина Захариева, заяви, че това което е видяла за съжаление не я е зарадвало. За да бъдат довършени оставащите 34 километра са необхозими четворно повече хора и техника, смята тя. Захариева заяви, че за да стане готова автомагистрала „Тракия”, мобилизацията на работата трябва да се увеличи. С това темпо на работа обаче няма как да се случи, посочи Захариева. Считам че, за да стане автомагистрала „Тракия” до началото на активния летен сезон, техниката и хората трябва са се увеличат по четири, каза Захариева.
Екатерина Захариева изрази съжаление, че точно на финалната права, строителството на автомагистрала „Тракия” се бави. Тя сподели, че не намира причина да не се строи при положение, че по нейна информация, е осигурено финансиране., Министърът посочи, че с тези темпове на работа пусковият срок на автомагистралата може да бъде до края на юни.
От фирмата изпълнител на обекта увериха, че ще бъде направено всичко необходимо до началото на активния летен сезон аутобанът да бъде готов. Следващата седмица ще бъде представен актуализиран график за работа. Министър Екатерина Захариева увери, че няма заплаха за спиране на европейски средства, но е важно работата по последната отсечка да не спира.
В категории:
Политика
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка
Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км
Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия
Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си
Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори
Мария Цънцарова не е освободена от работа
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми
Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета

края на 2012
февруари-март 2013
01.06.2013 - последното последно на Лиляна Павлова
края на юни 2013 - служебното правителство
след всеки нов срок следва повишение на цената. Защо след като държавата е превела парите не търси неустойки от изпълнителите ама определя нов срок?
Този път обаче не им минава номера. Да си взима държавата банковите гаранции, да стопира проекта и да го даде на нормално работеща фирма, че да имаме магистрала най-накрая.