Търсят се пилоти за спешната въздушна помощ у нас, няма кой да управлява медицинските хеликоптери
„България Хели Мед Сървиз“ търси млади кандидати за международно сертифицирано обучение с възможност за кариерно развитие
Авиационният оператор „България Хели Мед Сървиз“ обяви началото на кампания за набиране и обучение на пилоти за спешната въздушна помощ в страната, предава bTV. Кампанията се провежда под надслов „Започни обучението си за пилот - Стани пилот, спаси живот!“.
Кандидатите за участие трябва да са на възраст между 19 и 35 години, да се намират в отлично физическо и психическо здраве и да владеят английски език. Одобрените участници ще преминат международно сертифицирано обучение без лични финансови разходи, като им се предлага и възможност за кариерно развитие в системата на спешната медицинска помощ.
Инициативата идва в контекста на разширяването на националната система за спешна въздушна медицинска помощ. Само преди няколко дни беше тестван във въздуха петият български хеликоптер, предназначен за системата, като първият от тях пристигна в България в началото на 2024 година. Новите машини са оборудвани с модерна медицинска апаратура и значително ще увеличат капацитета за бърза реакция при тежки инциденти и спешни медицински ситуации в страната.
Това разширение и набиране на пилоти е част от усилията на България да изгради устойчива и ефективна спешна авиационна система, която да гарантира навременна медицинска помощ дори в отдалечени и труднодостъпни райони.
Антония Петрова показа раждането, бебето и изненадата от мъжа й в болницата! (СНИМКИ)
Щастливец се прибра вкъщи с $1.8 млн. - спечели ги от тотото
Коледната трапеза след 100 години: Водорасли, нахут и погача с брашно от щурци
Колко дни ще почиваме през 2026 г.?
Глоба до 500 лв. ако се коли прасе, без да знае ветеринаря!
Рухна кула на църква във Видинско, токът в няколко населени места спря
Двама крадци отнесоха банкомат от магазин
Пиенето на кафе влияе на нивото на кръвната захар, намалете го
Северна Македония отказа помощта на България за електроснабдяване
Започна сезонът на сухата кожа: какво съветват козметолозите
Латвия тресна забрана на Русия, влиза в сила след Нова година
Проходите Шипка и Хаинбоаз побеляха, вали обилно сняг

По СЛОБН6О и ТРУДНО от управлението на нов самолет МИГ-29 или Ф16.
Изисква се МНОГО тренировки сухи на тренажор ,огромно хладнокръвие железни големи топки и много летателни часове за управляваш хеликоптер
Повечето пилоти на Медицински и Спасителни хеликоптери са бивши ВОЕННИ пилоти и заплащането им по 10.000 $/10.000 € на месец магоре.
В ДУБАЙ хеликоптери за разходки пилотите са ЖЕНИ индийки по 42-45кг ДРЕБНИ и СЛАБОтелесни и нискинза да НЕ "крадат"от килограмите на туристите(има ОГРАНИЧЕНИЕ ди 400 кг живи тегло, туристи се мерят на кантар и има разпределение според теглото).
45 кг Индийка обаче е отгледана и обучена ма тренажори от малка за ПИЛОТ с парите на шейховете за НУЖДИТЕ рахата и кефа на шейховете впоследствие и за бизнес туристически цели.
Пилотирането на Хеликоптер НЕ ала бала а сложен тежък и отговорен ТРУД изискваш огромна концентрация и много ОПИТ
Един летателен ЧАС надхвърля 3000$/ €
а туристите плащат по 200$ зза1 човвк за 15 мин полет над небостъргачите и Палмата.
А спасителните хеликоптери са ище ПО ТРУДНИ за управление от малките бизнес туристически Хеликоптери
Обучението на пилот за самолет(граждански или вовнен ) струва 500.000 € и продължава от 2,5~3години и повече
По СЛОБНО и РРУДНО отжуправлението на новн самолет МИГ-29 или Ф16.
Изисква се МНОГО тренировки сухи на рренажор ,огромно хладнокръвие железни гилеми топки и многонопит летателни часове за управляваш хеликоптер.
Повечето пилоти на Медицински и Спасителни хеликоптери са бивши ВОЕННИ пилоти и заплащането им по 10.000 $/10.000 € на месец магоре.
В ДУБАЙ хеликоптери за разходки пилотите са ЖЕНИ индийки по 42-45кг ДРЕБНИ и СЛАБОтелесни и нискинза да НЕ "крсдат"от килограмите на туристите(има ОГРАНИЧЕНИЕ ди 400 кг живи тегло, туристи се мерят на кантар и има разпределение според теглото).
45 кг Индийка обаче е отгледана и обучена ма тренажори от малка за ПИЛОТ с парите на шейховете за НУЖДИТЕ рахата и кефа на шейховете впоследствие и за бизнес туристически цели.
Пилотирането на Хеликоптер НЕ ала бала а сложен тежък и отговорен ТРУД изискваш огромна концентрация и мбого ОПИТ
Един летателен ЧАС надхвърля 3000$/ €
а туристите плащат по 200$ зза1 човвк за 15 мин полет над небостъргачите и Палмата.
А спасителните хеликоптери са ище ПО ТРУДНИ за управление от малките бизнес туристически Хеликоптери
Обучението на пилот за самолет(граждански или вовнен ) струва 500.000 € и продължава от 2,5~3години и повече
В белите страни първо организират обучението на персонала и след това купуват техниката. То и при F 16 стана същото.Самолетите вече са тук,въпреки големия вой,че били закъснели с доставките, но нямаме обучени пилоти!!!
Няма кой нормален да се хване а 80-те процента примати с отрицателно IQ са прекалено страхливи и прости да се хванат на подобна работа иначе до сега някой ямбуло сливенски шебек щеше да е готов да работи за тия пари.
ЕС, Путин и Тръмп са виновни.
А да и Иван Костов.
Малоумна работа