Не мога да кажа дали се краде от ремонта на пътища, просто за тези пари, толкова може да направим, обяви шефът на АПИ

В България всички разбират от пътища и футбол, смята Вълчев
Бюджетът на Агенция „Пътна инфраструктура“ е 2,5 милиарда лева, основно насочен към ремонти и изграждане на нови трасета, но парите не стигат за всичко. Това заяви пред БНТ председателят на УС на АПИ инж. Йордан Вълчев.
На въпрос дали има злоупотреби, той отговори: „Не мога да кажа дали се краде. Според мен – не. Просто толкова можем да направим с толкова средства.“ А после добави: „Всички разбират от пътища, както и от футбол. Аз съм за това да се кара внимателно и с мисъл.“
По думите му, основен приоритет остава магистрала „Тракия“, където пътуването е значително по-спокойно след въвеждането на ТОЛ камерите за средна скорост и ограничаването на трафика в неделните дни. „Спряхме движението на камиони в неделя, за да улесним хората, които се връщат от морето“, каза още Вълчев.
В най-проблемния участък между Босна и Визица ремонтът се забавя, но до септември ще бъде приключен.
„Имаме уверение от изпълнителя. Ако срокът не бъде спазен, ще има санкция – 20% от стойността на договора“, заяви шефът на АПИ. Причината за забавянето, според него, са неблагоприятни метеорологични условия. След трагичната смърт на Сияна, агенцията е предприела незабавни действия във всички зони с концентрация на пътнотранспортни произшествия. Вълчев призна, че е приел с разбиране исканията за оставката му, но е решил да остане, за да не се забавят ключови процеси.
„Беше по-лесно да си тръгна, но това щеше да блокира цялата дейност. Работата трябва да се свърши“, обясни той.
В момента критичните участъци не са в отлично състояние, но до края на годината ще започне активна работа и там. С бащата на Сияна се водят разговори, като между тях няма напрежение. По отношение на падналите дървета по пътищата, Вълчев обясни, че се правят задължителни огледи преди летния сезон и се премахват опасните храсти и дървета.
„Случайност е да падне дърво, но не можем да следим всяко едно. Работим по график и всеки месец има задание за прочистване.Светофарът в Кресна е облекчил значително движението, а поставените колчета по трасето Русе – Бяла са довели до рязък спад в пътните инциденти. ТОЛ камерите са позиционирани на 5 до 15 км според пътните възли и работят ефективно. Ремонтите се стартират след основните празници – Великден и Гергьовден – за да не се затруднява трафикът. Зимните месеци не позволяват такива дейности. Проблемите по магистралата не идват от ремонтите, а от катастрофи“, подчерта още веднъж Вълчев.
„На АМ „Тракия“ се кара по-спокойно заради очакваното въвеждане на контрол върху средната скорост. В неделя спряхме движението на камиони, за да улесним връщането от морето“, каза още Вълчев.





















Като не може, да се разкара!
Що за дебил - за тези пари, толкова!
"Депутатите" искаха да внасят лекари, та за строителите на пътища ли ще се церемоним!?
Внушението е, че сме негодни да сме на пътя. Защото пътят е беден.
Няма да е все така.
Кармата застига всички,скоро един се гръмна точно заради това.
Правете добро и не очаквайте нищо,то ще дойде,когато имате най-много нужда от него.
За лошото няма смисъл да говорим - там се плаща по кръвна линия,дори от хора които нямат реална вина.
Поздрави!
От доста време тези си ги назначават пътностроителните холдинги .слушковци крадливи
ВИЕ НОСИТЕ ГОЛЯМАТА ВИНА ЗА ЗАГИНАЛИТЕ ПО ПЪТИЩАТА НА България
Уроди мръсни
Защото може би бай ХАСАН, който прави пътя взима 1000 лева брути, а техническия може би ще бъде уволнен, ако не се съгласи с на някоя мутра исканията.