Хотелиерите бесни: Незабавно спрете всички ремонти по АМ "Тракия"

Отложете ги за след края на летния сезон, настояват в официална позиция от БХА
Българската хотелска асоциация (БХА), представляваща над 30% от реализираните нощувки и над 50% от приходите в туристическия бранш, изразява своето категорично несъгласие с провеждащите се в момента мащабни ремонтни дейности по автомагистрала "Тракия".
В официално писмо до председателя на УС на АПИ г-н Йордан Вълчев, министъра на регионалното развитие и благоустройството г-н Иван Иванов и министъра на туризма г-н Мирослав Боршош, БХА алармира, че текущите ремонти пряко застрашават нормалното протичане на трафика към черноморските курорти в навечерието на активния летен сезон.
"Недопустимо е в разгара на подготовката за летния сезон да се създават изкуствени пречки пред придвижването на туристите. Километричните опашки и загубата на време ще бъдат визитна картичка на българското лято!", заяви Веселин Данев, председател на Управителния съвет на Българската хотелска асоциация.
Асоциацията настоява за:
- Незабавно отлагане на ремонтните дейности по автомагистрала "Тракия" за периода след приключване на активния летен сезон
- Като краен компромис, ако отлагането е невъзможно, драстично ускоряване на ремонтите, като крайният срок 30.06.2025 г. е абсолютно неприемлив и трябва да бъде съкратен
Българската хотелска асоциация (БХА) подчертава, че довеждащата пътна инфраструктура е жизненоважна за туристическия бизнес, особено за "крилата" на сезона, когато хотелиерите се концентрират върху конферентен и конгресен туризъм. По данни на асоциацията, българските гости в четири и петзвездни хотели през последните години успяват да компенсират спада на традиционните пазари по черноморието.
В писмото се предлага за в бъдеще ремонтите да се планират в началото на пролетта, като тяхното завършване да съвпада с преобладаващата практика за забрана на строителните дейности в черноморските общини, която е 15-ти май.
Българската хотелска асоциация (БХА) настоява също така примерът на черноморските общини, които съгласуват ремонтите с Министерството на туризма, да се разпространи и върху ключовите елементи от довеждащата пътна инфраструктура, за да се избегне липсата на координация между ведомствата.


















Колкото повече изплуват комунисти и пребоядисаните им клонинги гроб-дпснн итн чалгари, толкова по-зле става, некадърни калинки, назначени за меринджей.
Преди 1989 г., некадърника комунист, като съсипеше предприятие го назначаваха за шеф на отрасъла, да съсипе и него, идва ред на територията България, да съсипят и нея.
На народа му е все тая кой ще пребира данъците, ще се приобщим към братята помаци, да му мисли пишман велможите и пишман църквата, вече са заети длъжностите мюфтия...
Какво се оказа...Спецов-Пецов не бил човек на Асеня, а на Шиши. Ама нали народа гледа ТВ.
Първо е абсурдно да се затвори участък, който не се работи на цяло, какво пречи да се затворят някоко по-малки участъци? Второ е абсолютно опасно за спрелите в задръстването да се минава до тях с бясна скорост две ленти по-тезни от обикновено. АЛООООО АПИИИИ има ли някой там и този който е одорбил временната организация също.