Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

• Лазаровден е - обичаи и традиции
  • Правителството смени шестима областни управители
  • Седем доживотни присъди и 1794 години затвор за терористката от Истанбул
  • Май идва с ниски температури
  • Закрити са всички стари общински депа за отпадъци у нас, ЕК прекрати наказателната процедура
  • В Пловдивско задържаха участници в измамна схема в размер на 173 хил. лв.
  • Тестват първата в света персонализирана иРНК инжекция срещу меланом
  • Земеделците трябва да сезират за засегнатите от градушките площи в 10-дневен срок

Могат ли да се предсказват земетресенията

Как, ако е невъзможно, един изследовател от Нидерландия обяви 3 дни преди труса в Турция, че предстои такъв?
15 Февруари 2023, Сряда, 21:30 ч.
Автор: Матю ЕРХЕТ, Превод: Георги РУСЧЕВ

Сегашният и официален научен модел отговаря със звучно „НЕ”, но дали

Рано сутринта на 6 февруари трус с магнитуд от 7.8 по скалата на Рихтер преобърна живота на стотици хиляди жители на Турция и Сирия. Той бе последван от вторично земетресение с магнитуд от 6.7 и още един в късния следобед от 7.5 по Рихтер. Резултатът – над 40 000 загинали (за съжаление до този момент) и над 700 000 ранени, хиляди срутени сгради и огромни щети по публичната инфраструктура.

А имаше ли начин, ако се абстрахираме от политиката в науката през последните десетилетия, всичко това да бъде предотвратено?

„Можем ли да прогнозираме и предричаме земетресенията? Не. Нито геологичните институти на САЩ, нито други учени по света някога са предсказвали кога ще има голямо земетресение. Не знаем как и не очакваме да разберем в обозримото бъдеще”. Това пише на официалния сайт на Института по геология в Щатите. Дали обаче това е така.

На 3 февруари – цели 3 дни преди труса в Турция, в свой туийт нидерландският учен, основател на Соларната система за геометрични проучвания (ССГП), Франк Хоогербейтс, написа: „Рано или късно ще има трус с магнитут от приблизително 7.5 по Рихтер в този регион (Южна-Централна Турция, Йордания, Сирия, Ливан)”. Съобщението е придружено със снимка от карта и описан епицентър на потенциалния трус, който много подозрително се доближава до истинския такъв, който наблюдавахме на 6 февруари.

Хоогербейтс допълва: „Както казах по-рано, това ще се случи в този регион, подобно на годините 115 и 526. Тези земетресения винаги са предхождани от критична планетарна геометрия, каквато наблюдавахме на 4 и 5 февруари”

Планетарна геометрия?! Що за глупости, нали? Не, нидерландецът не използва кристална топка и не чува гласове от космоса. Той и колегите му следят процесите в Слънчевата система и не се доверяват сляпо на догмите в т.нар. „конвенционална” наука. Кратко обяснение (на английски) за това какъв метод точно използват, може да се открие долу.

Всъщност това съвсем не е първата успешна прогноза за голямо земетресение на Хоогербейтс.

На 2 феваури 2023 г. ССГП публикува съобщение, че има „потенциал за силна сейзмична активност в или близо до лилавата банда (източната част на Южна Америка) след 1 до 6 дни. На 5 февруари е регистриран трус от 5.6 по Рихтер в Чили.

На 29 януари т.г. ССГП предсказа с точност сейзмичната активност в района на южен Китай и северна Индия. Ден по-късно последва трус с магнитуд 5.8 в южен Синдзян.

Откакто съществува организацията, Хоогербейтс и екипа му са „предсказали” по своята методология стотици земетресения – ярък контраст с конвенционалните им колеги, които разчитат на статистически данни, теория на вероятностите и линеарни компютърни модели.

За разлика от тях, в ССГП разчитат не на абсурдната хипотеза, че земетресенията се причиняват изцяло от разместването на тектонични плочи заради гравитацията, а на ясните електромагнитни свойства на Земята и Слънчевата система, които влияят на средата. По думите на самия Хоогербейтс:

„Според нашите проучвания, изглежда гравитацията не е отговорна за големите земетресения. Най-вероятната сила, действаща на земната кора в този аспект е електромагнитната. Това може да обясни още защо по време на и преди земетресения се появяват и светкавици. Те може да са резултат от електромагнетичния заряд, вкаран в системата от критичната геометрия между небесните тела в Слънчевата система”

По неговия модел пространството между планетите и звездите не е празно, но е доминирано от трудни за засичане, но ефективни магнитни полета и електрически потоци. Така Слънцето действа като „динамо”, а планетите като антени, които едновременно приемат, трансформират и излъчват сигнали по определени дължини на вълната.

Цитирайки радиоинженера Джон Нелсън, чиито 1500 прогнози за атмосферни събития през 60-те години се оказват верни на 95.2%, Хоогербейтс пише: „Сходностите между електрическия генератор с внимателно поставените около него магнити и Слънцето – с неговите постоянно променящи се планети, е интригуваща. В генератора магнитите са фиксирани и произвеждат постоянен ток. Ако приемем, че Слънцето е арматурата, а планетите – магнити, имаме много голяма прилика”.

Всъщност това свойство на планетите и луните в Слънчевата система бе потвърдено от сателитите Вояджър и Касини, които успяха да уловят специфични електромагнитни вълни, излъчени от всички планети в обхвата между радиовълни, микровълново лъчение, инфрачервена светлина. Този процес и причините за него все още не са открити. Неизвестно още е и какъв точно е ефектът на това в атмосферата и йоносферата на Земята, а какво остава за ефектът върху земната кора. Досега човечеството е успяло да пробие едва 16 от общо 60-те километра от нейната дебелина и няма никакво понятие от мантията и по-дълбоките слоеве.

Друг интересен феномен, наблюдаван хиляди пъти преди земетресение, е излъчването на радон от водите в близост до епицентъра на трус в часовете и дните преди старта. Какво причинява това е неясно, но точно по този начин техникът Джанпало Джулияни успя да предскаже през 2009 г. земетресението в Лакила, Италия, което се случи няколко дни по-късно.

Необичайна активност на позитивно заредени електрони в йоносферата предшества с няколко дни разрушителното земетресение в Япония през 2011 г.

Още по-мистериозно пък е поведението на един доста широк пласт от йонизирана плазма започваща от 40 и стигаща до 600 мили над повърхността на земята преди земетресения. Тази зона, наречена йоносфера, е пълна се елктрони и заредени атоми и молекули и вероятно се влияе от излъчванията на други обекти в Слънчевата система. През 2020 г. Сергей Пулинец описа в своите Принципи за организиране на предсказването на земните земетресения с многопараметрични сензори един любопитен процес – „В случая на йоносферата, прекурсорите се проявяват под формата на силна позитивна вариация в концентрацията на електрони над зоната, която предстои да бъде ударена от трус”

5 дни преди земетресението в Индонезия на Коледа през 2004 г., погубило близо 230 000 човека, над епицентъра се появява необичайна концентрация на инфрачервена радиация

Скорошен е примерът с разрушителното земетресение с магнитуд от 9.1 по Рихтер в Япония през 2011 г., когато китайският изследовател Жу Фуйнг обясни и демонстрира нагледно, че земетресението ,причинило смъртта на над 20 000 човека, можеше да не е толкова поразяващо, ако някой бе отчел сериозната плътност на позитивно заредени електрони в йоносферата точно над епицентъра, която е започнала да се формира 11 дни по-рано.
Откритието му се потвърждава от японският сейзмолог Косуке Хеки, който се връща още по-назад, през 2010 г., когато открива, че същият феномен се е наблюдавал и при друго земетресение – това до Чили, което бе с магнитуд от 8.8 по Рихтер и отне живота на 524 човека, както и разрушителния трус в Хокайдо през 1994 г.

Видно от картинката пък 5 дни преди ужасяващия трус в Индонезия от 26 декември 2004 г., който погуби близо 230 000 човека, е бил предшестван от същия феномен – необичаен ръст на инфрачервена радиация в близост до епицентъра.

Примерите са прекалено много за изброяване.Реално теорията, че земетресенията могат да бъдат предричани с приблизителна точност не е нова, както и не е нова самата идея, че Земята е само част от цялостния електромагнетичен двигател на Слънцето. Въпреки това, от поне 50 години идеята е премахната от т.нар. „мейнстрийм” наука, заменена с простото изказване „Не, няма как да ги предскажем”.

Девизът „Следвайте наукаТА”, станал толкова популярен по време на ковид пандемията, който спорно се използваше за щяло и нещяло, изглежда не се ползва само по отношение на здравеопазването. Цялата наука видимо е пропита от догми, които не би следвало да са част от научния процес. И докато това не се промени, земетресения като това в Турция вероятно ще продължат да ни изненадват, а хиляди човешки животи ще бъдат унищожавани от силата на природата напразно.

Флагман.БГ За втори шанс: Слагат такса матура За втори шанс: Слагат такса матура 27/04/2024, Събота 20:20 0
с кристална топка и таро карти
16.02.2023 21:01:43
Изабела (от Швеция) на youtube канала Tarot by Izabela също предсказа земетресението в Турция - само с кристална топка и таро карти.
Изабела има доста интересни видео с предсказания за различни събития, страни, явления. Може да погледнете напр. предсказанията на Изабела за Русия.
Не са само конспирации
16.02.2023 20:45:06
✔️Тук се показват и странни електромагнитни концентрични окръжности от турските метереологични радари над областите на земетресенията в Турция, подобни HAARP "ефекти" са забелязани и преди над предишни земетресения, но сега се трият почти веднага, за да няма доказателства (авторът е специалист по подобни явления):
✔️"Румънски сенатор твърди, че земетресението в Турция е било човешка атака с оръжие HAARP" (изберете долу вляво бълг език):
✔️Това е интересно видео за HAARP, показващо светлинни ефекти преди земетресението в Турция (след 12 мин):
✔️Това са интересни научни изследвания за т.нар. DEU или Direct Energy Weapons:
"Супер енергийни оръжия, предизвикващи земетресения, вулкани и други движения на Земята"
✔️Бенджамин Фулфорд пише в седмичния си доклад от понеделник, 13 февруари 2023:
"Можете да бъдете сигурни, че той (Ердоган) знае за атаката на Хазарската Мафия срещу Турция със скаларни земетръсни оръжия, при която загинаха над 50 000 невинни цивилни. Това беше част от неуспешния опит да се сплаши Турция да се върне в подчинение на ХМ."
"Русия също има такива оръжия, но за разлика от контролираните от ХМ страни, те не извършват масови убийства на цивилни. Всякакви по-нататъшни подобни атаки обаче вероятно ще ги принудят да отвърнат на удара, като едновременно с това унищожат Тел Авив и Женева, предупреждават източници от ФСБ."
Зак
16.02.2023 01:56:07
Теорята на този учен е едно потръждение че да се твърди че хаарп е причинил земетресението в турция има почва и не е вятърничаво особено след тоталната закана на турция да даде вето на страни който американците искат в нато ..
Русчев, please, bro
15.02.2023 22:41:31
Предсказвам, че РАНО ИЛИ КЪСНО в разлома Сан Андреас в Калифорния ще има земетресение с магнитуд 7-8 по Рихтер!
:)
15.02.2023 22:20:00
с 3 толкова
Стоян
15.02.2023 21:52:47
Сеизмична, сеизмолог. Без "й" се пише. Как може да имате, правописни грешки. Ужас

Рецепта за козунак със сушени плодове по стара бабина рецепта Рецепта за козунак със сушени плодове по стара бабина рецепта Страшно вкусен  Социален център – Бургас с благотворителен щанд на Флората Социален център – Бургас с благотворителен щанд на Флората Там може да намерите сувенири - картини с декупаж и батик, книгоразделители, поставки за чаши, предмети от глина и др. Партньорът ви ще е доволен: За да подобрите сексуалния си живот, трябва да подобрите храненето си Партньорът ви ще е доволен: За да подобрите сексуалния си живот, трябва да подобрите храненето си Водещи диетолози споделят какво трябва да купите и ядете в навечерието на важна среща или гостуване СЕК аут от ПП-ДБ заради ГЕРБ, но Бачийски се отказа от вота на 9 юни СЕК аут от ПП-ДБ заради ГЕРБ, но Бачийски се отказа от вота на 9 юни Започваме създаването на ново надпартийно обединение, което да бъде базирано на ценности, каза той За втори шанс: Слагат такса матура За втори шанс: Слагат такса матура Таксата ще се плаща за всеки изпит, на който зрелостникът реши да се яви повторно Как да засилим метаболизма си преди лятото Как да засилим метаболизма си преди лятото Може да ви помогне за отслабване, подобряване на енергията и общото здравословно състояние Гордост за Бургас! Весела Славева с национално отличие Гордост за Бургас! Весела Славева с национално отличие След приза "Студент на годината 2022" отличничката спечели и първо място за „Ландшафтен архитект на годината 2023“ Шок за „акулите“! Реми с Лудогорец II ги закопава в битката за спасение Шок за „акулите“! Реми с Лудогорец II ги закопава в битката за спасение Със спечелената с голяма мъка точка от мача в Бургас футболистите на „Черноморец“ не успяха да дръпат в битката със Спортист, а им предстои дерби в Своге Дезинформационна кампания внушава, че учебник по български рекламира еднополовите бракове Дезинформационна кампания внушава, че учебник по български рекламира еднополовите бракове Фалшивата новина е споделена близо 300 пъти за няколко часа, придружена е от злостни коментари Лъжливи туроператори с почивки за празниците плъзнаха в нета, не се връзвайте Лъжливи туроператори с почивки за празниците плъзнаха в нета, не се връзвайте От Министерството на туризма са провели за ден 8 автобуса за Турция, 2 от тях не са имали редовни документи за превоз на пътниците
Втори шанс: Известна порно актриса прескочи трапа, засега Втори шанс: Известна порно актриса прескочи трапа, засега Лекарите не са обнадеждени за състоянието й, нямат надежда за подобрение Откриха над 200 кг кокаин в щайги с банани в супермаркети в Германия Откриха над 200 кг кокаин в щайги с банани в супермаркети в Германия По цени на улицата стойността на разкритата пратка е повече от 10-15 милиона евро Съобщиха извънредна новина за Чарлз Трети Съобщиха извънредна новина за Чарлз Трети Публичната програма ще започне във вторник с посещение на център за лечение на болни от рак, където Чарлз и Камила ще се разговарят с пациенти и медици В коя страна официално забраниха домашните работи В коя страна официално забраниха домашните работи Правителството на министър-председателя Доналд Туск иска модернизация на образователната система Путин отива на визита в Китай през май Путин отива на визита в Китай през май Носи на Си книга на руски революционер Часовникът на най-богатия пасажер, загинал на „Титаник“, се продава на търг Часовникът на най-богатия пасажер, загинал на „Титаник“, се продава на търг Бизнесменът Джон Джейкъб Астор загива на 47 годишна възраст, когато „Титаник“ потъва през 1912 г. Съпругата му се спасява Трус разлюля Гърция - на 30 км от България Трус разлюля Гърция - на 30 км от България Епицентърът е до Петрич Макрон предупреди, че Европа не е безсмъртна Макрон предупреди, че Европа не е безсмъртна Европейският континент не инвестира достатъчно в иновации, не успява да защити промишлеността си и да засили военните и отбранителните си способности, каза френският президент Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона Скъпата швейцарска марка „Baume et Mercier” блести на ръката му Паника в Бъкингам! Преразглеждат протокола за смъртта на Краля Паника в Бъкингам! Преразглеждат протокола за смъртта на Краля Кралят предизвика голямо безпокойство сред членовете на семейството и приятелите си, тъй като продължава да се бори с неразкрит вид онкологично заболяване
Делян Пеевски Делян Пеевски Кирил Петков е пудел, който драска на вратата на Борисов Виц на деня Виц на деня - Сащо, ти защо не ме взимаш никъде със себе си?
- Вземам те!
- Къде... Нито на кафе, нито на кино, нито на гости?
- Мими, аз винаги те нося в сърцето си!
Виц на деня Виц на деня - Здравей красавице, имаш ли си гадже?
- Ние с теб сме женени от две година бе!
- Опаа, обърках чата.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук За да върви семейния живот, трябва не да се редят мебелите по фен-шуй, а да се спи по Камасутра!