Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Много скоро няма да може да се ползва старата визия
Facebook демонстрираха как изглежда новата визия на социалната мрежа още преди година. След продължителни тестове компанията започна да разпространява дългоочакваната актуализация от май. Всеки потребител разполага със свободата да избере новия или класически дизайн на Facebook в своя профил.
Изчистеният интерфейс в новата версия предлага лента за бърз достъп в горната част, от която лесно да стартирате петте основни секции на социалната мрежа, а именно Home, Watch, Marketplace, Groups и Gaming. Няма как да не забележите и отсъствието на традиционния син цвят в панела за навигация.
От компанията са оптимизирали дизайна на Facebook по такъв начин, че да улеснят интеграция на "Dark Mode" функционалност, която се радва на голяма популярност сред потребителите. Активирането на тъмния режим става с едно натискане на бутон от падащото меню с настройки. Ако въпреки подобренията в новия дизайн все още използвате старата визия на Facebook e добре да знаете, че много скоро вече няма да имате избор, съобщава Engadget.
Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км
Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия
Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си
Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори
Мария Цънцарова не е освободена от работа
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми
Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета
Тези шишарки са принцесите на Коледа! Впечатляват и с визия, и с вкус!
