"Кока-Кола" спира рекламите, дава над $120 млн. за борба с коронавируса
Ограничаването на маркетинговите разходи на компанията е валидно и в световен мащаб
Рекламите на "Кока-Кола" и другите продукти на едноименната компания в България спират от 1 април за неопределено време. Средствата се пренасочват за борба с коронавируса и подпомагане на засегнатите, съобщиха от компанията.
Ограничаването на маркетинговите разходи на компанията е валидно и в световен мащаб. Производителят на напитки, бутилиращите компании, както и фондацията на "Кока-Кола" ще дарят над 120 млн. долара за борба с разпространението на Covid-19.
Част от средствата ще бъдат дарени за борбата с вируса и в България.
"Подкрепата ни е насочена към осигуряване на защитно оборудване и напитки за здравните работници, както и към доставка на хранителни продукти за уязвими групи", обясниха от компанията.
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка
Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км
Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия
Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си
Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори
Мария Цънцарова не е освободена от работа
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми
Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета
