Връщаме боклука обратно в Италия
Започва товаренето на контейнери с италиански боклук за реекспорт, вече са изпратени съответните документи
„Това е втора партида от 54 контейнера, корабът чака на рейд, тази вечер влиза в пристанището и започва да се товари, изпратени са съответните документи и нотифкации и на практика контейнерите се връщат в страната, която ги е изпратила”. Това съобщи във Варна екоминистърът Емил Димитров, предаде Нова тв.
Предстои да бъдат реекспортирани и останалите 20 контейнера, за които има искане за връщането им в Италия. Министърът каза, че контейнери за реекспорт има и на пристанището в Бургас, които също предстои да заминат.
Всички контейнери, които са влезли в България с документи, които не отговарят на действителното съдържание, ще си отидат от страната, категоричен бе Димитров.
Той коментира още, че на пристанище "Варна запад" ще се ситуират всички бали с отпадъци, които ще бъдат горени в трите циментови завода. Министърът допълни, че това са отпадъци, които и страната ни трябва да генерира, а не да ги заравя по сметища.
Огромното предизвикателство пред нашата администрация е да стимулираме регионалните депа, които генерират огромни количества отпадъци, голяма част от тях - 65 процента, да се рециклира, 25 на сто да отидат за изгаряне и едва 10 процента да се заравят, обясни министърът.
Почитаме Св. Великомъченица Анастасия за нейната вяра и подвизи
МВР затяга контрола, ще налага по-строги наказания за пияните шофьори
България се прощава с легендата на спорта Боян Радев
Облаци, мъгли и валежи - времето остава сиво и меко в понеделник
Сър Алекс Фъргюсън: Манчестър Юнайтед може да чака титла още 10 години
Джордж Клуни загуби сестра си Аделия след битка с рак
Тази столица е най-скъпият град за ежедневен живот!
3 причини да оставаме във връзки, в които не сме щастливи
Алуминиевото фолио - 6 изненадващо полезни приложения извън кухнята
Премиерът на Австралия освиркан на възпоменание за жертвите от Бондай
Лудогорец има сериозен коз в борбата за титлата

От страни от ЕС не е ясно какво е количеството, защото няма митнически контрол в рамките на ЕС.