От днес минималната работна заплата скача
Покачването на МРЗ ще повиши и средната работна заплата
Минималната работна заплата скача на 610 лв. от 1 януари 2020 г. Размерът ѝ се повишава с 50 лева или с 8,9% в сравнение с настоящата година.
Това реши правителството през декември миналата година. За повишаването на минималната работна заплата на 610 лв. способстват икономическото развитие, устойчивите темпове на ръст на БВП, увеличаване броя на заетите и отчетеното повишаване на средната работна заплата за страната. От 1 януари минималната работна часова заплата ще бъде 3,66 лв. Припомняме, че работодателите заявиха, че не подкрепят предложението за увеличаване на размера на минималната работна заплата (МРЗ) от 560 на 610 лв. от началото на 2020 г.
Румъния в топ 5 на Европа по газови запаси! Готви помощи заради скъпата енергия
ИИ преобръща кибервойната! САЩ с предимство пред Китай в битката с хакерите
От 28 до 5 градуса за ден! Студен фронт връхлита България, идва и сняг
83 години след като украинци защитиха Сталинград от Хитлер, украински дронове атакуваха града
Съдът остави в ареста Джеки, сочен за помагач на Мегера в убийството на Илиян Филипов
13/11/2026, Петък 16:23
0
Две деца пострадаха на опасна площадка в голяма търговска верига! КЗП налага глоба от 30 000 евро
Демократите готвят удар срещу Тръмп, но рискуват да отворят Белия дом за Джей Ди Ванс
НАП откри имейл за сигнали срещу казина и игрални зали! Анонимните жалби няма да се разглеждат
Водещи германски туроператори отчитат силен старт на ранните записвания за България
Двама задигнаха маркови очила и строителни материали в Поморие
Разкриха кой е загиналият в катафалката на АМ „Тракия“! Превозвал покойник за погребение в Карнобат

Какво да се прави ?
Важно е "Да сме живи и здрави".