×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Минималната работна заплата в Гърция ще бъде над 800 евро
  • Днес ни очаква дъжд и по-ниски температури
  • Израел удари покрайнините на Дамаск
  • Куба обвини САЩ, че подклаждат протести в страната
  • На следващи избори ПП-ДБ няма да съществува, убедна е Мая Манолова
  • Разпитват свидетели по делото за побой срещу прокурорския син
  • Червения пират се изправя пред съда, гледат мярката му за неотклонение
  • Кирил Десподов стана футболист на годината
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Градският стадион на Бургас ще е от английски тип, морски платна ще спират розата на ветровете край ж.к.”Меден рудник”


Градският стадион на Бургас ще е от английски тип, морски платна ще спират розата на ветровете край ж.к.”Меден рудник”
Комплексът ще се издигне на терена вдясно на снимката - парцелът е на изключително комуникативно място
20 Август 2018, Вторник, 00:08 ч.
Автор: Иван КОЛЕВ, снимка: Дрон Бургас

Съоръжението ще е с три трибуни за около 5 хил.зрители


Новият градски стадион на Бургас, който ще се изгради край ж.к.”Меден рудник” ще е от английски тип с морски мотиви, научи Флагман.бг.

Това предвижда изключително интересният проект на „Декор дизайн”ООД – единственият участник в поръчката за проектиране на Община Бургас. Дружеството на архитекти Бурулянови получи одобрение на техническото си задание, а вчера се отвори и ценовата им оферта за проектиране. 

Работният проект, който може да претърпи известни промени, но дава яснота за концепцията, предвижда съоръжението да бъде с три трибуни – две огледални една срещу друга – всяка една с капацитет за около 2 хил.зрители и трета трибуна – зад вратата, откъм входа на комплекса за 1 000 зрители, която ще бъде обособена като сектор за гости. Стадионът няма да има писта, помислено е и за акустиката, за да се осигури вълнуваща футболна атмосфера.

Заложени са няколко изключително интересни елемента, които ще отличават бургаския стадион от всички останали. Мястото, което е избрано за изграждането на съоръжението, е ветровито и за да се спре розата на ветровете ще се издигнат футуристични морски платна, такъв стил ще са и козирките на съоръжението. За разработването на работния проект изглежда е използвана чужда консултантска фирма. 

От "Декор Дизайн" не бяха открити за коментар и подробности по проекта, но запознати с детайлите му разкриват, че нещо подобно не е изпълнявано не само в България, но и на Балканите.

Теренът е много труден за работа, предвидено е използването на по-лек тип материали. Според разчета строителството на съоръжението няма да струва повече от 12 млн.лева.

Припомняме, че плановете на Община Бургас са още следващата година да започне изграждането на комплекса. Финансиране вероятно ще се търси по линия на фонд „Джесика” – механизъм, който бе използван и за изграждането на ОЗК Парк Арена – плувният басейн в ж.к.”Славейков”.

Първоначалните планове на Общината бяха стадионът да е с две трибуни, но при настоящия проект, се очертава да е с три, което ще осигури много по-футболна обстановка. Спортният комплекс ще разполага и с поне едно тренировъчно игрище, което ще се използва от юношите и хилядите деца, трениращи футбол в Бургас.



83
Коментара
Облаци по морето днес
Облаци по морето днес 19/03/2024, Вторник 09:05 0
Флагман.БГ Човек на Слави е съсипан след тази новина Човек на Слави е съсипан след тази новина 19/03/2024, Вторник 08:30 0
Флагман.БГ Каква е минималната заплата в Гърция Каква е минималната заплата в Гърция 19/03/2024, Вторник 08:11 0
83
Коментара по темата
83.
do 82
31.12.2018 09:53:50
0
1
Точно там е теренът. Стигате с тези лайна. Отдавна са направени колектори, които извеждат всичко до новата пречиствателна станция по пътя за Твърдица. Още живееш в 80-те. Я се поинтересувай, за какво са ония помпени съоръжения, които през 2010 години ги направиха.
82.
Nanko
30.12.2018 22:06:25
1
0
Снимката която показвате е тотална лъжа.
Стадиона ще е още в дясно там в калта където се изливат лайната на цялата зона А в Меден Рудник. Те ще играят л****** ще текат.
81.
До 67 от съседи от ул.Рилска
03.09.2018 13:09:19
0
4
Като съседи на г-н Бурулянов се разграничаваме от злобния и неверен коментар!Той е един от най-коректните съседи, както по отношение на плащането, така и по всички други общи теми.
80.
До 79
23.08.2018 21:02:01
4
8
И можеби Звезденбург ще бъде прекръстен на розовите шибеци и тяхното недоразумение нефтохимик,както не един път е ставало така.Абе важното е далаверата да върви...
79.
Даскал
23.08.2018 17:11:57
0
11
Стадиона ще бъде подарък за грудовските шибеци и тяхното недоразумение Звезденбург.Ще бъде построен от спонсора на дивите селяци „Пла.....кс“.
78.
Страдаща Страна
23.08.2018 15:55:33
0
2
До кога Съфърланд ще кара служителите си да правят на сила овъртайм? Писна ни от Монополисти като тях, искаме и други фирми!
77.
до 76
23.08.2018 14:22:23
1
9
Стадион Черноморец не е просто стадион, а спортен комплекс. Официален стадион, 5 затревени пълноразмерни трениривъчни игрища, 2 закрити спортни зали за тренировки, база за рехабилитация и възстановяване, свободни площи за примерно за бъдещ паркинг, на отлично комуникативно място е и всичко това на 5-10 минути пеша от центъра на града. Уникална база, няма друга такава в България. Трябват доста пари за възстановяване, но не е казано, че ще стане за един ден.
76.
стига леки раути
23.08.2018 13:58:01
4
3
лазур ай хуу, ама черноморец да е бил от най-добрите стадиони в страната, май не си мн в час

мазната дупка поне от 15-20 години, даже като имаше мачове из секторите си имаше поникнала растителност

тренировъчните игрища със сгур .. за футбол хаха представяш ли си

от най-хубавите смешки беше тоя стадион
75.
do 67
23.08.2018 11:07:06
1
3
Навремето заради такива мушмули избягах от старото си жилище. Всички уж с големи възможности, а иначе мишки зад вратите си.
74.
ДО 72
23.08.2018 10:55:08
1
6
Съгласен съм с всичко написано от теб, но не съм съгласен за на "къна оная работа", защото това е въпрос на гледна точка. На 1/3 от Бургас ще им е точно до гъза. И престанете. Град с размерите на плюнка да го мерите в разстояния. Бургазлията е станал тесногръд и твърде затворен човек. Тук ще цитирам един известен софийски доктор, който се изумява на провинциалистите, на които работата не им ли е до носа, а жилището до гъза не им е удобно. Не давам сравнения с други Евро-градове, но дори в една София, живеещите там станаха по-широко скроени от днешния бургазлия. А и беше писано - стадион за 5 000 там със сигурност ще се напълни, пък ако ще само от комплекса да бъде публиката. Старците в Лазур ги видяхме - и пред блока да му е стадиона, предпочита на лафче на пейката пред блока да стои. Иначе бабите пълнят Лазур на седалките отвън зад южната козирка. Като имаш мерак - разстояние от 5-6 км. ли ще те откаже, ако е така - и три стадиона до вас да ти направят - пак няма да ги заслужаваш.
73.
поуидиот до кофти матрял(72)
23.08.2018 07:10:12
0
5
Няма как да разбереш! То точно това е целта...То ако трябваше всички да разбират, далаверата приключва до там! А точно далаверата е в основата...
72.
кофти матрял
23.08.2018 04:28:11
0
16
Не разбирам, ако може някой гербаджия да обясни. Как е възможно да строиш нова спортна зала за 40 млн., при положение, че на 100 метра имаш друга спортна зала, която и без това стои празна. Как е възможно да потурчиш двата най-добри стадиона в България и после да строиш някаква пуча въшка на Къна в оная работа и да обясняваш, че това щяло да е градския стадион. И как така уж всичко се прави по незнамсикакви проекти и фондове, а накрая се оказва общински дълг.
71.
бай Ставри
23.08.2018 04:13:58
0
13
30% за ББ, 10% за ДН и още 15-20% за другите лапачи, централни и местни. Така че като за 5 милки това е напълно сносно съоръжения, но като се има предвид предишен опит вероятно този проект ще бъде няколко пъти прекрояван и от 3 трибуни накрая може да се окаже, че няма нито една. Но дори и да допуснем че наистина го построят 5-хиляден е смешно да се говори, че това ще е градски стадион на един близо 300-хиляден град. Още повече, че града има в наследство 2 от най-добрите футболни съоръжения в страната, които от престъпно нехайство, некомпетентност, а може и поради други причини, са докарани до плачевно състояние, дори е възможно да бъдат изгубени нацяло. Виновни, разбира се, няма.
70.
игасиму
23.08.2018 00:38:05
2
3
ся проверих за стадион лазур, събев искал със задълженията и всичко 25 милиона левки

ти предстааш ли си
69.
Евала
22.08.2018 23:56:01
0
8
Градския стадион на Бургас за цели 5 000 души ама за 12 000 000 лева. Ако краденето беше спорт ехееее
68.
кой както са уредил
22.08.2018 18:49:11
0
3
ми братле, където 2 там и 3
ако си домоуправител на който ще го строи може и повече да капне, щото там е лапаницата
67.
Домоуправител
22.08.2018 15:15:02
6
6
Радвам се много. Сега арх.Бурулянов ще има по 3 лева на месец да плаща за входа като останалите съкооператори на ул.Рилска. Че от години се оплаква завалията, много било по 3 лева на врата.
66.
7 do 26
22.08.2018 15:03:43
1
4
ae pedal ne gledash li che sa bazikam e da ti iba maikata ciganska
65.
!!!
22.08.2018 11:23:25
0
7
Това не е стадион а квартално игрище ! Стадиона в Несебър е по голям ! Нека някой да отговори , как с любезнодо бездеиствие на общината изчезна стадион Черноморец.
64.
do 63
22.08.2018 11:05:25
1
13
Ти къде беше с референдума си, като правеха транспортната далавера, наречена "интегриран градски транспорт" ? Едно че платихме от джоба си за направата на спирки с цената на тристаен апартамент, продължаваме да плащаме високата цена за това, чрез увеличаване цената на билета. Драгнев каза, че с над 70 000 км. на месец се е увеличил километража на всички автобуси в градския транспорт заради малоумието. естествено - ние плащаме всичко. Че сме заблуждавани, и че видиш ли европейските пари не са наши пари е поредната чутовна и нагла заблуда. Няма пари дадени ей така бадева за черните ни очи. Всичко се връща на този свят под една или друга форма. Така че стадионът е поредния проблем, но нито ще е първия такъв, нито последния. Голяма зала за...17 000 човека - за чиЙ, при наличието на две такива. Това е по-съществената глупост от стадион, който ако не друго ще бъде добре ситуиран заради младия народ и разрастващ се комплекс. Пък не знам, дали е останал и един от пишещите тук, на който да не му е ясна съдбата на Лазур и Черноморец. Изтъргувани са, а виновни пак няма.
63.
до 62 НИЕ НЕ СМЕ ИДИОТИ!!!!!!!!!!!
22.08.2018 10:38:07
2
10
ДА НИ МАНИПУЛИРАТЕ /ЛЪЖЕТЕ/ЧЕ БИЛО МНОГО ИЗГОДНО САМО 12 МИЛИОНА ОТ НАШИТЕ///ПАРИ// НА ВСИЧКИ БУРГАЗЛИИ ДА СЕ ДАДАТ НА "КОЙ""И ЗА КОГО??????????????????ГРАЖДАНИ БУРГАЗЛИИ МАМЯТ НИ!!!!!!!!!!!ПРОТЕСТ И РЕФЕРЕНДУМ ДАЛИ ТЕЗИ ///ОТ НАШИЯ ДЖОБ ТРЯБВА ДА БЪДАТ ИЗХАРЧЕНИ С ТАЗИ ЦЕЛ–ПРИ НАЛИЧИЕТО НА ДВА СТАДИОНА.ИЛИ ИМА ДРУГИ ПО НАЛЕЖАЩИ НУЖДИ –НИЕ ТРЯБВА ДА РЕШИМ !!!!!!!!!!!!!ТЕЗИ КОИТО ВЗЕМАТ ТОВА РЕШЕНИЕ ИМАТ ДРУГИ ИНТЕРЕСИ РАЗЛИЧНИ ОТ НАШИТЕ!!!!!!!!!!!!!!!РЕФЕРЕНДУМ РЕФЕРЕНДУМ .КМЕТЕ ОРГАНИЗИРАЙ РЕФЕРЕНДУМ!!!!!!!!
62.
62
22.08.2018 08:09:48
9
5
Много странни хора сте. Прави се нещо добро за града-и пак недоволни. Да - 5000 човека не са много,, но е съобразено с публиката която идва по стадионите-около под 2000 човека. Ако направят стадион за 25 000 човека ще недоволствате-защо да толкова много, изащо толкова скъпо. Ако е за малко публика-пак недоволства-все пак стадион за малко публика е достъъпен като цена. Вижте-ако стадионът се окаже в бъдеще,че е с малък капацитет за публика, ако почнете да идвате масово на мачове-ще се дострои и последната трибуна, хайде напълнете тези 5000 места, ако трябва ще се "вдигнат още трибуни нагоре".
61.
Некумпитентния орган
21.08.2018 22:22:14
0
5
При първите по сериозни дъждове ще стане от игрище за футбол на басейн... ама до тогава ще са измислили схема как Здравко станчев да дигне там пак мегастроежа на мястото на стадиона в лазур... ай честито
60.
май, септември ... тва е лексотан
21.08.2018 22:09:06
1
4
Добре, след като са частни стадионите колко струва да се откупят ? Такава сметка правена ли е ? Ако да, се претегля колко им искат спрямо колко струва този и ще се разбере по-изгодното.
59.
do цялата градска общественост
21.08.2018 21:51:15
2
2
Бурулянови май, а...???
58.
До Марин 14
21.08.2018 18:59:39
1
10
Абе Марине - Какви евросредства. Всичко е кредити. Стига сте демонстрирали ниска култура. И ти сигурно си от рибите, дето си мислят ,че пари примерно по ДЖесика са безвъзмездно. Аман от будали
57.
ЗВЕЗДЕНБУРГ
21.08.2018 17:00:46
10
8
Благодарим на г-н Николов за прекрасния стадион . Да живей кмета на Бургас , да живей Звезденбург
56.
Николай Попов гр Варна 0888 299 179
21.08.2018 15:55:05
2
2
Аз като тренирах футболистчетата на стария стадион и прибирах стотинки от фактурки вие още имахте мляко край устата
55.
така така
21.08.2018 15:25:51
1
9
Парите са важни... Нямаме отбори.. Агитките са диви селяни.. Продадохте нафтата на руснаците.. Съсипахте Черноморец... Браво на вас браво!!
54.
do 49
21.08.2018 15:14:29
2
8
Където и да го построиш в Бургас ще мирише я на лайна, я на блата, я на НХК, я на Кроношпан...
53.
...
21.08.2018 15:11:26
1
10
И кой ще играе на този стадион??? Как ще се избият парите,като нямаме отбори и посещаемост??? Допреди две години поне Ботев Пловдив идваха един–два пъти в годината за евромачовете си и все влизаше някаква пара от тях,колкото и минимална да е,ама сега и те горките са бая зле и скоро Европа няма да помиришат.А пък ние тука още по зле,нямаме отбори стадион ще се прави...По добре като ще дават пари,да дадат тия милиони на Черноморец и Нефтохимик по равно,да намерят на двата отбора по един богат спонсор или собственик,ако ще и олигарси да са,те да налеят много пари в тях,да ги превърнат в грандове...като казвам грандове имам предвид да ги направи водещи клубове в България и така хем ще си възродим двата отбора,хем посещаемостта ще се върне.
52.
Фараон
21.08.2018 15:04:05
1
16
Аз искам в Бургас да построим космодрум по евро проект, със съфинансиране естествено. Много е необходим, ще развием космически технологии за нула време
51.
*********
21.08.2018 15:02:16
1
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
50.
Станчо от Пънчево
21.08.2018 14:41:39
2
14
Всичкото цъфнало и вързало в този "град",че селския стадион само липсваше.Населението вместо да хване сопата седнало акъли да дава докато го надупват за пореден път.
49.
така така
21.08.2018 14:20:54
5
11
А аромата на лайна какво ще го спира.. Че там си понамирисва яко
48.
37-ми
21.08.2018 14:19:39
4
10
Кой не знае арх. Бурулянови, кой не е чувал за тях... Иновативните, интегрирани, соларни пейки в Бургас са дело отрочето Бурулянови.
47.
do 20
21.08.2018 14:01:23
9
6
ПапагалиЙ, че то над 40-50 % от децата на Бургас живеят в Меден рудник ве каунь хасковски. Във Ветрен, децата от Изгрев, които не могат да напълнят две паралелки, и заради което ще обединяват училища ли ще им е по-близо Ветрен ве. Смешник. И сега в школата на нафта и акули иди и питай, колко деца са от Меден рудник и колко от останалата част на низините. Питай за наборите 2004 и 2005 в школите и тогава се питай кой, как и от къде ще пътува. Бах ва и идиотите селски. Поляната не е ли отдалечена, колкото външния ви кенеф от къщата, значи е далече. Уж гражданЯ ви направихме, пък типично селския ви манталитет да живеете по-близо до мегдана не ви напуска. Я се стегнете в кръста, че май сте забравили, как вадихте овцИте по къшлите.
46.
do Черноморец
21.08.2018 13:47:43
4
4
Ами нали разбираш, че ситуацията е в партер. Черноморец и Лазур не са на Общината и докато последния е безвъзвратно изтъргуван и вероятно съборен до година-две, то за Черноморец има все още надежди, но и да се възстанови - два стадиона си трябват. Друг е въпросът Общината на кого ще го дари, защото както е видно двата най-големи футболни отбори в града си вадят учите и надали заедно ще го спастрят, стопанисат или ползват заедно.
45.
do 41.
21.08.2018 13:42:38
1
8
Не знам какво е в Меден рудник, но знам какво вече се случва на кръговото на Метро, ако идваш от Славейков и Изгрев. Някакъв ад е.
Въобще по това време градът е стопиран.
44.
do 40
21.08.2018 13:39:57
4
7
Не му обръщай внимание пич. Тоя е един и същ. Как да ти повярва селянинът с потури, купил си имот там с всичките земи на дядо си ? Та той мечтае да се нарече гражданин, защото видиш ли живеел в "центъра". Център на какво обаче ?Център на суматохата, център на тъмните и тесни улички или център на синьо-зелени ленти? Не ни пречиш - живей си там, а всъщност, ако нямаше такива като теб нямаше и да се продават старите развалини там, а усетилите се, като мен хора да не заменят този район. Както и да е 40. Не му обръщай внимание, явно се е усетил, но друго не може да прави, освен да хейти при всяко писание за МР. Пък що се касае за хората от Ямбол и Сливен. Отиди на Сливница 10 в кооперацията и се осведоми, колко са бургазлиите там и колко са пришълците ? Ще се оакаш от изненада, а аз съм един от тези, които вече не живеят там, а живеят в МР. и за секунда не съжалявам, но се ядосвам на такива плъхоци, които квалифицират от позицията на току-що събутите си потури и цървули. Още повече пък, като става въпрос за град с размерите на една локва. Пък да определяш комплексите, като крайни квартали "отдалечени" от центъра е толкова нелепо и смешно излязло от акъла на някой поробен в душичката си, която надали е ходила по-далеч от Ветрен. Ташак на рояк лельо Гинче.
43.
*********
21.08.2018 13:30:42
1
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
42.
Черноморец
21.08.2018 13:30:32
2
13
А дали не беше по-удачно да се ремонтира стадион "Черноморец"????Отговарям си сам: така щяха да могат да се усвоят (откраднат) много по-малко пари......ужаса е пълен
41.
ееее
21.08.2018 13:28:54
3
5
Първо оправете пътната инфрастуктура, че вече е цяло чудо да излезеш или влезеш в кс. М. Рудник .
И тези камиони с големите железа за дебелт завода ,нон стоп карат и задръстват натоварената обстановка. И това разширение на плътното за селото трябва да се удължи поне до бензиностанция "Дега" СПЕШНО ..!!
40.
36 39
21.08.2018 13:06:49
6
3
Тоя паляк мои да те поклати яката мишленце копеле нещастно дете на проститутка и сигорно съм повече бургазлия от теб и майкати курвата на центъра
39.
до 36
21.08.2018 13:01:02
5
6
Паляк недоклатен ,незнайно от кое селце си дошъл за да си купиш шибаната панелка.Само нискобюджетни селяци Сливенски и Ямболски цървули напълниха мр.И ти си явно един от тях,продал козичките на село и дошъл уж на море.Смешник !
38.
nedevbs
21.08.2018 13:00:51
3
6
Остава само да се реши и въпроса, кои ще играят на него.Двата градски гранда "Черноморец" и Нефтохимик", знаете в коя група играят и може би съвсем скоро - изобщо ще спрат на играят и ще минат в историята.
37.
pp
21.08.2018 12:36:18
4
6
кои са тези архитекти-Бурулянови???
36.
...
21.08.2018 12:11:46
11
4
Всички сте много кухи лейки цънтрски пастърми меден рудник е много по добре от центъра където няма място да си спреш колата от сини и зелени зони живейте си там шматки дори въпбще недейте стъпвайте в мр умрели кучета мр е над нещата вия сте дребни мишкии само лаете а не хапете в мр ще вз ебем и ще ва бием паляци
35.
Само Порточанов
21.08.2018 12:06:21
4
11
Човека остави стадион-красавец който нямаше друг в България и отбор от който трепереха грандовете.Първо намерете мениджър а после правете стадион.
34.
Куку
21.08.2018 12:03:03
5
14
Стадиона на Верея за 8000 души с две тренировъчни игрища за Футбол 11 излезе 6 млн лева!
Нашите ще правят стадион за 3000 души за 12 млн лв...
При ДВА стадиона и супербаза на Черноморец това е поредното безумие след басейна и залата в Изгрев!
Нямам думи просто!
33.
Футболист
21.08.2018 11:58:31
4
14
Това няма да е стадиона на Бургас , а стадиона на Меден Рудник.Ако си от Бургас и дойдеш на вечерен мач от 9 часа и мача има продължения и дузпи няма транспорт да се върнеш.
32.
Ротшилд
21.08.2018 11:57:04
3
11
По принцип няма лошо да се строй нов стадион, който да се използва от бургаските футболни отбори. Има отлив на публика в Бургас в последните сезони в "А" група на Нефтохимик и Черноморец, стадиона се пълнеше горе доло само срещу Левски и ЦСКА. Но все пак капацитета ми се струва, че трябва да е като този на ст. "Лазур" около 16 хил..Също така някой най-вече кмета и разните там комисии по спорта трябва да обясни на обществеността в Бургас умишлено ли бяха докарани Черноморец и Нефтохимик до това положение последните 7-8 години, за да може някои хора да вземат апетитните терени на стадионите на двата отбора???!?!???
31.
dgd
21.08.2018 11:55:21
0
15
Скапани лобисти ! От два стадиона в града единия готов изграден с козирки другия с перфектна спортна база бяха оставени да се разрушат за да може да се застроят ! А хората в града са мега доволните и щастливите ...
30.
Павлов
21.08.2018 11:44:57
9
3
Браво! Нека всичко да е на чисто, да е ново, да е модерно. Така правят големите градове в Европа. Не можах да заведа детето на мача Нефтохимик-Черноморец. Грозна картинка беше пред стадиона-две каси работят е обслужват един човек 5мин.
29.
От Пекин
21.08.2018 11:35:12
0
16
Абе дайте ни целия град на концесия и да се свършват мъките!
28.
Порточански
21.08.2018 11:29:07
0
14
На общинските тъпани им се видя скъпо да платят за някой от двата стадиона 1-2 млн а бързат да пропилеят 12 млн, що ли ? Щото половината ще се върнат при тях като рушвети
27.
Бургазлия
21.08.2018 11:26:48
1
13
Айдееее още 12 милки хвърлени на вятъра....и прибрани от който трябва
26.
До 7
21.08.2018 11:26:06
1
5
Научи се да пишеш на български partakal
25.
hahah
21.08.2018 11:11:43
6
5
Тия дето пишат че имало два стадиона. Вие добре ли сте? Стадион "Лазур" е продаден и скоро ще е буде застроен. Така че кви 2 стадиона санувате?
24.
t4
21.08.2018 11:02:47
0
7
Флагман - касабовски патреоти
23.
Ужасът
21.08.2018 11:00:22
0
9
Флагман коври
22.
PTO
21.08.2018 10:39:21
3
8
Комплекса има нужда от подобно стадионче, но с повече помощни игрища. Мястото не е подходящо. Ужасна геология, голям пласт тиня. Ужасно местопололожение. Лоша инфраструктура, пътни връзки, паркинги. Как ще ходят децата до там на тренировки, особено вечер. Т.н."Роза на ветровете" е предимно от посока Славейков с дъх на блато и папатаци.
21.
Така де
21.08.2018 10:33:48
1
21
Бургас е замиращ град, понеже няма добър обществен транспорт, приятни места за отдих (освен морската градина) , няма достатъчно обикновени спортни и детски площадки, и най-важното е, че няма преспектива за среден и малък бизнес. ГРОБарите се опитват да залъжат гражданите, че с големи и скъпи стадиони , арени и басейни ще се подобри живота, но това е залъгалка за идиоти. Този стадион в Меден Рудник ще обслужва около 30 футболиста. За тези пари могат да се направят поне 100 малки стадиончета, на които всекидневно да спортуват над 5000 деца и младежи. Явно Гробарите искат лукс стадиони, на които да спортуват само тяхните деца, а простолюдието да стои на скамейките, да чопли семки и да се възхищава колко са велики децата на демократичната номенклатура и как умело ритат топка. Освен това от един голям стадион се краде десетки пъти повече, отколкото от едно обикновенно стадионче. Това е чиста гавра с народа! Този стадион и арената са напълно излишни за масовия бургазлия и няма да докарат нито един турист, но пък ще напълнят джоба на ГРОБарите
20.
ФЕН
21.08.2018 10:31:59
4
11
Абе,вие луди ли сте да го правите при циганите тоя стадион? Поляната между Ветрен и Бургас е голяма и на по стратегическо място.....Децата ,как ще ходят до там ....Направете допитване преди да го направите до лайнярника.
19.
do 17
21.08.2018 10:17:14
3
14
Ти май сега се събуждаш. Да, в Бургас има два стадиона, но нито един ВЕЧЕ не е на Бургас, най-малко пък на футболните му клубове.
18.
do 13
21.08.2018 10:15:27
0
7
Има идея и тя ще трябва да се повдигне. Единствения път може да свърже част от зоните Б и В през блатото ( в частта, където е насипано вече) към районът на ЛУК ойл на изхода към Созопол. А там вече с кръгово. Нищо не пречи, имаше идеи такива, а и аз мисля, че тя трябва да се пришпори. Изключително ще се облекчи движението, чрез този обход, а и икономически ще оправдае всеки вложен лев за него.
17.
gradski
21.08.2018 10:15:21
2
15
Има два стадиона, за какво ни е трети? За 5-те отбора на малки вратички? и 2-те школи за деца? Хубаво ще се усвоят едни пари сега, ама след 5 години кой ще го подържа?
16.
Път
21.08.2018 10:11:42
0
12
Да вземат да построят още един път до М. Рудник.
15.
до 3
21.08.2018 10:09:37
9
7
Хората не са толкова глупави, като теб. Не че одобрявам построяването на нов стадион, но мястото там е най-удачно от всички. Пък ти си живей в коптора затиснат от вси и всьо.
По темата: Време е МР да се отдели, като самостоятелна административни единица, има достатъчно млад и работещ народ там, а отчисления от данъците им могат спокойно да влизат за комплекса - град. И без това повечето футболисти ритащи по Черноморец, Нефтохимик, Несебър и Созопол са момчета от комплекса. И без това стадионите се пълнят с хора от комплекса, що да не стане местен стадион с местен клуб. Млад народ бол. Един Разград с население от 40 000 души поддържа и що годе запълва един 12 000 стадион, че МР с 70 000 население ли няма да напълни 5 000 стадион.
Хем такива цървули, като номер 3, които хем не могат да пишат на кирилица, хем нямат мозък в тиквите си, хем имат един тон претенции в "лейките" си няма да се дразнят. Комплекса расте и още ще расте. Стадион няма да е излишен.
14.
Марин
21.08.2018 10:08:22
16
10
Тези пари да няма да ги извади всички общината какво плямпате глупости радвайте се, че се строят някакви неща с евро фондове защото после ще останат без значение кой управлява!
13.
Път
21.08.2018 10:08:15
0
13
Да вземат да построят още един път до М. Рудник.
12.
*********
21.08.2018 10:06:39
0
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
11.
9
21.08.2018 10:04:34
0
18
Какви ветрове ви гонят, общинари?! И кой ще играе на този стадион, то Бургас има ли отбор някакъв въобще!? Пълна простотия, ами другите два стадиона какво ще ги правим!? Те това вече е пълно безумие. Оправете тротоарите в града и забранете ВСЯКАКВО паркиране върху тях, това ще е далеч по-важно за хората.
10.
ееее
21.08.2018 10:00:35
0
14
Първо оправете пътната инфрастуктура, че вече е цяло чудо да излезеш или влезеш в кс. М. Рудник .
И тези камиони с големите железа за дебелт завода ,нон стоп карат и задръстват натоварената обстановка. И това разширение на плътното за селото трябва да се удължи поне до бензиностанция "Дега" СПЕШНО ..!!
9.
m
21.08.2018 09:52:54
3
10
сигурно и нивото на футбола ще като на англия,а?
8.
Бургас
21.08.2018 09:48:20
4
21
За 12 млн може да се финансират 2-3 средни добри бизнес идеи, в които общината да има 51% и да се отворят поне 100 работни места, но няма да има далавера за "политиците", затова ще се заложи на изграждането на абсолютно лишен от смисъл обект, за да се използва познатата от последните 30 години схема-директна кражба на 50-75% от предвидените "инвестиции"! Да не се чудите после защо само дилъри и анцузи има в този град...
Жалко, много жалко!
7.
Hh
21.08.2018 09:45:43
0
12
mi nachi to tam hi4 nqma da mirishe na laina samo na partakali
6.
bgman
21.08.2018 09:44:45
3
11
Това не е М. Рудник, това е т.нар. Комлушка низина - в района на Бриколажа...
5.
Бургазлия
21.08.2018 09:43:22
2
19
Общински крадци прости,акцентирайте на базата в Акациите.само там има перспектива за футбол.място,терени,комуникация.това е историята на Бургас
4.
*********
21.08.2018 09:43:19
3
10
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
3.
Hh
21.08.2018 09:39:42
8
7
zashto vav meden kurnik e tes v red li sa,v tui mangalsko selo ,ai stiga e bah ti glupacite,v toq ciganski kvartal ,da naprawo v kumluka po dobre
2.
Комар
21.08.2018 09:38:46
4
11
Ами и глупаците няма кой да ги спира :)
1.
БС.
21.08.2018 09:21:16
1
16
Хаха, А Комарите кой ще ги спира :)
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Подариха й джип за 300 бона и забрави, че иска да се развежда Подариха й джип за 300 бона и забрави, че иска да се развежда Отварачката бе засечена да шофира огромен джип „Кадилак” и то чисто нов, чиято цена е някъде към 300 бона Човек на Слави е съсипан след тази новина Човек на Слави е съсипан след тази новина Борис Солитарийски буквално рухна след развода, той много страдал за проваления си брак и че не може да види детето си Ротацията под въпрос заради министър Тагарев, а електоратът на ПП-ДБ се стопил с 30 на сто Ротацията под въпрос заради министър Тагарев, а електоратът на ПП-ДБ се стопил с 30 на сто За какво да ходим на предсрочни избори, като картината ще е същата, пита социологът Петър Чолаков Каква е минималната заплата в Гърция Каква е минималната заплата в Гърция От 1 април става 800 евро  Маскиран обра заведение във Варна Маскиран обра заведение във Варна Откраднатите пари са около 1000 лева Върнаха книги на библиотека в Русе с 50 години закъснение Върнаха книги на библиотека в Русе с 50 години закъснение  Жената, която ги изпратила по пощата, пожелала анонимност. Тя признава, че постъпката й не е за пример и е написала извинение Изправят Червения пират пред съда Според съда обвиняемият е автор на множество електронни писма Ще има ли ротация? „Промяната“ и ГЕРБ преговорят за съдбата на сглобката до 12 часа Ще има ли ротация? „Промяната“ и ГЕРБ преговорят за съдбата на сглобката до 12 часа Очаква се отговор на въпроса ще има ли правителство или предстоят извънредни парламентарни избори Гавриил Ловченски и варненският владика в спор за патриарх, митрополит Николай развя бялото знаме Гавриил Ловченски и варненският владика в спор за патриарх, митрополит Николай развя бялото знаме Не желая да съм кандидат за патриаршеския престол, каза духовникът от града под тепетата Лято 2024: Сянката на морето в Бургас ще струва 1.20 лв. Лято 2024: Сянката на морето в Бургас ще струва 1.20 лв. С вдигането на градусите започнаха да стягат българските плажове за новия сезон
Едва на 42 години почина спортна звезда Едва на 42 години почина спортна звезда Новината за смъртта на Константин Колцов беше съобщена първо от руския хокеен клуб Салават Юлаев Как спокойната Швеция заприлича на България през 90-те Как спокойната Швеция заприлича на България през 90-те Скокът в насилието върви ръка за ръка с имиграцията  На крачка от нас! Култов курорт става най-голямата база на НАТО в Европа На крачка от нас! Култов курорт става най-голямата база на НАТО в Европа 10 000 бойци ще са дислоцирани в Констанца Смъртта на принцеса Даяна беше използвана в "гнусна" реклама на евтаназия Смъртта на принцеса Даяна беше използвана в "гнусна" реклама на евтаназия Рекламната кампания беше свалена заради липсата на съобразителност и вълна от недоволство Наркотрафикант застреля полицай в Белгия, друг е тежко ранен Наркотрафикант застреля полицай в Белгия, друг е тежко ранен Барикадирал се мъж е ранил и други двама души Тръмп каза, че Путин е замесен в смъртта на Навални Тръмп каза, че Путин е замесен в смъртта на Навални Той е млад човек, така че статистически погледнато трябваше да е жив още дълго време, каза Тръмп Мъж загина след падане от балон в Австралия Мъж загина след падане от балон в Австралия Тялото е намерено в жилищен район Тази самолетна компания унизи две жени, защото били прекалено дебели Тази самолетна компания унизи две жени, защото били прекалено дебели Компанията поискала от тях да си резервират по две места заради теглото Пролетта идва с лунно затъмнение Пролетта идва с лунно затъмнение Началото на явлението от полусянката ще бъде в 06:53 ч. на 25 март Няма спасение от него, гласят го за водещ на ново риалити Няма спасение от него, гласят го за водещ на ново риалити Очаква се да се появи в новия формат на бТВ
Ути БЪЧВАРОВ Ути БЪЧВАРОВ Опелото на патриарх Неофит бе всичко, което той не беше - лицемерие, ужас и грехопадение Виц на деня Виц на деня - Как се казват кучетата ти?
- Калвин и Клайн.
- Ама това са имена на гащи.
- Да, де - кучетата са боксери...
Виц на деня Виц на деня Мъж към жена си:
- Ти мислиш повече за своите рокли, отколкото за мен!
- Разбира се. Без теб мога да се покажа навсякъде, но без рокля...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук „Днес — това е утрешният ден, за който така сме се вълнували вчера.“
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори