×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Борислав Сарафов сезира МВР за функционирането на BG-ALERT
  • Ново мощно земетресение удари Турция
  • Заради липса на изпитващи: Курсисти чакат над месец, автоинструктори излязоха на протест в Шумен
  • Принц Уилям и Кейт Мидълтън празнуват годишнина от сватбата си
  • Полицаи иззеха 2 килограма наркотици в София
  • Северна Корея тества оръжейни системи на нов разрушител
  • Тръмп: Русия иска да постигне споразумение в Украйна
  • 12 000 случая на варицела от началото на годината
  • Делото „Дебора“ продължава с разпит на свидетели
  • 74-годишен водач блъсна украинка в Слънчев бряг
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Целият екип на „Бургасбус“ е ангажиран с новата билетна система, ще помагаме на хората докато свикнат


Целият екип на „Бургасбус“ е ангажиран с новата билетна система, ще помагаме на хората докато свикнат
Петко Драгнев е категоричен, че новата електронна система ще заработи нормално
16 Април 2016, Събота, 05:01 ч.
Автор: Тони БЕЛОВ

Мобилни екипи ще обучават бургазлии по спирките как да си купуват електронните билети
-Г-н Драгнев, ще заработи ли новата транспортна схема нормално и смятате ли, че бургазлии бързо ще свикнат с нея?

-Убеден съм, че не само схемата, но и електронната система за билети ще заработят нормално. Целият колектив на ОП „Бургасбус” е ангажирам с този проект, включително участват и екипи на Община Бургас. В първите дни служителите ще помагат на гражданите на спирките. Това няма да са само кондукторите, но и много други наши екипи. Така бургазлии по-лесно ще се ориентират в новата обстановка.

-Екипите готови ли са да обясняват точно и ясно промените, особено на по-възрастните граждани?

-Новата система е нова не само за хората, но и за самите служители на „Бургасбус”. Сега всички те - шофьори, контрольори и други минават през специално обучение за новия вид таксуване.

-От къде ще бъдат взимани новите електронни карти, особено за хората, които използват намаление?

-Първоначално за всички правоимащи, това са гражданите, които използват намаление с решение на Общински съвет-Бургас, ще трябва да си извадят новите карти в Билетния център в Бургас. Там има 5 каси, които ще работят постоянно. Поставена е и камера, която ще им прави снимки, които ще бъдат поставени на картите. След това те могат да ги зареждат с определен брой пътувания, според групите за съответния месец. След изтичането на този един месец, правоимащите ще могат да зареждат картите си на Билетния център или автогарите в Бургас.

-Какво е положение за тези, които не използват намаление или просто искат да пътуват само веднъж?

-Всички останали граждани, които сега пътуват с редовни карти или искат да снабдят с електронна карта, ще могат да си вземат такава и да си я зареждат и на вендинг машините. Тези, които не искат да имат електронна карта, ще могат да си закупят хартиена карта от вендиг машините, която е с чип и ще дава възможност да се пътува определен брой пъти - 5, 10, 15, колкото искат, но след като те изтекат, тя трябва трябва да се изхвърли. Това е разликата между двете карти.

-Имат ли лимит в електронните карти? Могат ли хората да си заредят примерно 2 пътувания или пък 100?

-Може, но ще имат право само за две пътувания. Хората си решават, но трябва да се знае, че валидаторите ще издават определен сигнал, когато в картата остава само 2 пътувания. Не искаме нашите съграждани да изпадат в неудобна ситуация и да се качат в автобуса без пари в картата.

-Хартиеният билет само от шофьорите ли ще може да се купува?

-Да, само от тях. Цената ще бъде 1,50 лв. Във времето от 00:00 часа до 04:00 часа - 2 лв.

-А как ще се контролира влизането и излизането от автобусите, ще се промени ли досегашният модел?

-Влизането ще е само през първа врата, с изключение на хората с инвалидни колички или майките с детски такива, които ще се качват на втора врата. Там също ще има валидатор. На излизане не трябва да се валидира, поне докато не започне зонирането на Бургас. Тогава при него трябва да се валидира на излизане от автобуса, за да може се отчете, че пътникът е пътувал само в една зона и да му вземе такса само за една зона. Ако не го направи, системата ще го изчисли, че е пътувал до крайната точка на пътуването и може да му вземе повече пари. В интерес на пътниците, след като започне зонирането, да се валидират на слизане.

-Кога трябва да започне зонирането на Бургас?

-Предполагам, че в края на годината. То ще включва централната градска част, след това бургаските квартали и накрая съставните селища.

-В началото ще има наплив на хора и част от тях няма да са разбрали за промените. Как ще се реагира, ако един човек без увреждания или количка влезе през втора врата?

-В началото ще го упътваме, а след време ще започнем и да глобяваме. Една от задачите на контролата е да следи именно такива неща, да насочва хората и да не позволя те да се качват през трета или четвърта врата. Ако влезе от там пътникът на практика става нередовен, а глобите са в размер на 20 лев. Бургазлии трябва да се качват на първа врата, да се валидират и да заемат място в автобуса.

-Има големи притеснения за възможни опашки от хора при качването само от една врата. Готови ли сте да реагирате?

-Правим нещата стъпка по стъпка. Ако са толкова тежки нещата, то отново казвам, че и на втора врата има валидатор. Не можем да кажем днес какво ще се случи точно, нека да преценим всичко, когато новата система заработи.

-Колко време новата електронна и старата хартиена системи за билети ще работят заедно?

-Не по-малко от месец, за да може всички да се снабдят с електронни карти. Нужно е технологично време всички правоимащи да получат такива. Системата все пак трябва да се провери и от НАП.

-Какво става с тролейбусите и маршрутките? Те по каква система ще работят?

-Тролейбусите в момента са извън проекта за Интегриран градски транспорт. Те са по друга програма и валидаторите не влизат при тях. Сега има процедура на „Бургасбус” за закупуване на допълните такива устройства, които да бъдат поставени на тролейбусите и маршрутките.

В категории: Бургас


Автор
10
Коментара
Айтозлия погази закона
Айтозлия погази закона 30/04/2025, Сряда 09:33 0
Флагман.БГ Млад мъж кара дрогиран в Несебър Млад мъж кара дрогиран в Несебър 30/04/2025, Сряда 09:03 0
Флагман.БГ Огромна драма в "Ергенът" Огромна драма в "Ергенът" 30/04/2025, Сряда 08:33 1
Отиде си голям рокаджия
Отиде си голям рокаджия 30/04/2025, Сряда 08:00 1
Флагман.БГ Взе награда от 20 бона Взе награда от 20 бона 29/04/2025, Вторник 22:00 0
10
Коментара по темата
10.
1357
18.04.2016 23:00:01
0
0
Нейко Решовски Преподавател по български език и литература на ПГТ "Проф. д-р Асен Златаров"
Да се вдигнат заплатите в града поне с 50%! И с толкова да се намали постоянната безработица! Само така ще има смисъл това нововъведение, без да влияе отрицателно на бургаското гражданство. Тогава хората няма да бъдат по-богати, но ще могат да посрещнат транспортните си разходи.
9.
kiko
18.04.2016 22:41:47
0
1
abe tozi mindil dragnev nqmali da go maxat ve4e ot uan kostadinov e tam boluka
8.
Ким Чен Николов
18.04.2016 19:26:54
0
0
UJAS
7.
йхй
17.04.2016 22:07:29
0
4
6 шест лева от ж.п. гара до вхти
6.
а така,прецакаха ли ни
16.04.2016 17:39:07
2
8
Опаааа!Какво казва този господин директор?На излизане не трябва да се валидира, поне докато не започне зонирането на Бургас. Тогава при него трябва да се валидира на излизане от автобуса, за да може се отчете, че пътникът е пътувал само в една зона и да му вземе такса само за една зона. Ако не го направи, системата ще го изчисли, че е пътувал до крайната точка на пътуването и може да му вземе повече пари. В интерес на пътниците, след като започне зонирането, да се валидират на слизане.-Кога трябва да започне зонирането на Бургас?

-Предполагам, че в края на годината. То ще включва централната градска част, след това бургаските квартали и накрая съставните селища.
От това следва ,че до въвеждането на зонирането ще плащаме двойно ,че и тройно защото няма да е както сега да пътуваме без прикачване по една линия,а ще трябва да сменим поне 2,3.
5.
Ach
16.04.2016 15:24:40
0
2
Pochti kato v london ama mn hlqb ima oshte da qdete na 4-5 avtobusa spirat da taksuvat kartite i sa bez snimka kachvash se otpred slizash otzad
4.
шумахер
16.04.2016 13:26:49
4
6
Всичко е пълен ташак с цел забогатяване тия простотий така или иначе един ще отпаднат но в момента кмета трупа пачки
3.
Пътник
16.04.2016 12:24:35
0
8
Тази система би имала успех ако в града имаше метро , тогава на общинарите биха могли да се оправдаят очакванията относно този транспорт а и тук никой не е научен на ред и спазване на правила , отделно от това нелепо е да се правят сравнения с развитите европейски страни , там не съм видял хора помъкнали празни туби от вода , пазарски колички натъпкани с какво ли не, нахални и бутащи се хора само и само да се докопат да седнат в автобуса ....
2.
Бургас
16.04.2016 11:36:00
0
7
Аз мисля, че в Бургас ще бъде много трудно въвеждането на новата система, каквато е в Германия. Разликата е в потока на пътниците,т.е. времето, в което всички пътници ще закупят билет, например сутрин, пътувайки за работа. У нас автобусите в час пик са препълнени. В Германия могат да се преброят до 7 пътници в автобуса. Качването става предимно от първата врата, а слизането само от следващите, като се използва специална платформа при качване и слизане на хора с увреждания и майки с колички. Когато пътник се качи от втората врата и притежава карта, той не е глобяван, т.к при проверка показва картата си. Автобусите спират на спирките само когато има подаден звуков сигнал от пътник или на спирката има пътници за качване.
1.
КУРТИ
16.04.2016 09:16:02
2
6
НА ВНИМАНИЕТО НА ПОЛИЦИЯТА ВСЯКА ВЕЧЕР НА ПОКРИВА НА СГРАДАТА НА УЛИЦА АДАМ МИЦКЕВИЧ 2 С ВЪНШНИЯ АСАНСЬОР ГРУПИ ОТ НАРКОМАНИ НА 14 ГОДИНИ ПУШАТ ТРЕВА ПО 3 ЧАСА ИГРАЯТ КЮЧЕК , ДО 2 ЧАСА ВЕЧЕРТА НА ПОКРИВА НА СГРАДАТА ВЗЕМЕТЕ МЕРКИ
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Инцидент с възрастен бургазлия и украинка Инцидент с възрастен бургазлия и украинка Шофьор отнесе велосипедистка Една искра, запалила поколения: Механото чества вековен юбилей Една искра, запалила поколения: Механото чества вековен юбилей Юбилейният спектакъл ще събере над 800 гости на 30 април Айтозлия погази закона Айтозлия погази закона Шофира дрогиран Румънско семейство в шок от "лечението" им в УМБАЛ-Бургас Румънско семейство в шок от "лечението" им в УМБАЛ-Бургас Ето защо те никога повече няма да дойдат в България, а на нас желаят здраве и успех с евроинтеграцията Млад мъж кара дрогиран в Несебър Млад мъж кара дрогиран в Несебър Полицията го спипа 800 лева за 5 километра: Фирма за пътна помощ ужили 18-годишно момче след тежка катастрофа 800 лева за 5 километра: Фирма за пътна помощ ужили 18-годишно момче след тежка катастрофа Лелята на младежа разказа за скандална схема   Екшън в Бургас: Високо напрежение между тийнейджъри и ядосан шофьор от градския транспорт Екшън в Бургас: Високо напрежение между тийнейджъри и ядосан шофьор от градския транспорт Две момчета с тротинетки минаха на червен светофар пред автобус Републиканският път Ямбол-Средец е в критично състояние! Готви се протест Републиканският път Ямбол-Средец е в критично състояние! Готви се протест "Търпението на хората се изчерпа", каза кметът на село Войника Мария Георгиева   Топло време в София, по Черноморието не чак толкова Топло време в София, по Черноморието не чак толкова Слънчев ден като цяло в страната Тоби се огъна пред напористия Владов, обеща му вечеря за двама Тоби се огъна пред напористия Владов, обеща му вечеря за двама Отстраненият от шоуто готвач се появи на вечерната резервация с цветя и любовно послание
Тръмп задължи с указ шофьорите на камиони да владеят английски език Тръмп задължи с указ шофьорите на камиони да владеят английски език В края на втория си мандат Барак Обама подписа указ, който облекчи леко мярката. С него беше дадено право на полицаите по пътя да не отстраняват тези шофьори на тирове от работа, а просто да им напишат глоба Доналд Тръмп: Целият свят се смееше на САЩ Доналд Тръмп: Целият свят се смееше на САЩ Лидерът на републиканците изрази тежко мнение за Байдън Трима убити и много ранени при стрелба в Швеция, спряха и влаковете Трима убити и много ранени при стрелба в Швеция, спряха и влаковете Терористът е избягал със скутер Медведев отсече: Русия и САЩ са... Медведев отсече: Русия и САЩ са... Политикът счита, че няма да има крайно изостряне на отношенията между Москва и Вашингтон Драмата с тока не спря Григор Димитров Драмата с тока не спря Григор Димитров Българинът победи чисто великобританец Тръмп си призна: Управлявам САЩ и света Тръмп си призна: Управлявам САЩ и света Знаете ли, това, което правя, е изключително сериозно, заяви президентът на САЩ Енергиен експерт посочи как Испания можеше да избегне кризата с тока и намеси България Енергиен експерт посочи как Испания можеше да избегне кризата с тока и намеси България "Европа трябва да защитава физичната среда, но и мрежовата", каза пък специалистът по киберсигурност Ясен Такев Почина Ирина Мутафчиева Почина Ирина Мутафчиева Тя е автор на множество публикации в централния периодичен печат и в специализирани издания А ако токът спре в такъв момент? А ако токът спре в такъв момент? Хаосът в Испания можеше да е още по-голям Най-малко 26 души загинаха при експлозия Най-малко 26 души загинаха при експлозия Починали са и деца
Доналд Тръмп Доналд Тръмп Луди искат да ме отстранят! Щяха да превърнат САЩ в пропаднала дупка от третия свят Виц на деня Виц на деня - Какво е шведска маса по нашенски?
- Запой в гараж, върху щайги.
Виц на деня Виц на деня България е единствената държава, в която даже и неодушевените предмети си имат майка. Статус във фейсбук Статус във фейсбук Горещото кафе в пластмасова чашка отнема 2/3 от мъжката потентност. Първо изгаря пръстите, а после и езика...
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори