×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Нефтохимик ще играе във Висшата лига, Община Бургас става акционер в клуба


Нефтохимик ще играе във Висшата лига, Община Бургас става акционер в клуба
На стадион Лазур отново ще се играят големи мачове от новия сезон
13 Април 2016, Сряда, 21:19 ч.
Автор: Флагман.бг

Идеята ще бъде обсъдена с всички политически партии
Община Бургас е на път да стане акционер във футболния Нефтохимик, съобщава Burgasdream.com. Това е единственият вариант, за да могат „шейховете” да заиграят във Висшата лига от новия сезон. 

За необходимостта Нафтата да стане общински отбор се е заговорило още миналата седмица, когато представители на клуба са били в София на среща със спортния министър Красен Кралев.

По време на обсъждането на новия футболен проект, е станало ясно, че 80% от клубовете, желаещи да се включат във Висшата лига, са общински. Кралев е изразил увереност, че Нефтохимик може да се ползва с държавна подкрепа, стига община Бургас също да има дял в клуба.

Още на следващия ден представител на „шейховете” се е срещнал с кмета Димитър Николов. Градоначалникът веднага е изразил готовност да помогне, стига всички политически партии да подкрепят предложението. Ако това се случи общината, която е акционер и в Черноморец Бургас, ще има акции в двата бургаски клуба. Разликата е, че в Нефтохимик няма да влиза с апортна вноска, а само със субсидия.

Припомняме, че преди няколко дни спонсорът Павел Бошнаков анонсира, че до дни в клуба ще влезе още един партньор, с който заедно ще осигурят бюджета за новия сезон. Всички смятаха, че става въпрос за голяма международна компания, но се оказа, че Бошнаков най-вероятно е визирал точно Община Бургас. Не е ясно какво ще е участието на Общината в проекта, но най-вероятно се касае за около милион.

За новата Висша лига е необходимо да се декларира банков депозит от 1,5 млн.лв. Проектобюджета, за да може клубът да е поне в златната среда, ще бъде около 2,5 млн.лв.

В категории: На терена , Спорт


135
Коментара
Флагман.БГ Правете секс заради тези 10 причини Правете секс заради тези 10 причини 31/10/2024, Четвъртък 22:00 1
Помело - защо е толкова полезно?
Помело - защо е толкова полезно? 31/10/2024, Четвъртък 18:16 0
135
Коментара по темата
135.
pagan foray
15.04.2016 01:37:20
1
5
мда и в допълнение забравихме да кажем за ФК Бургас,че си смени името на нефтохимик Бургас 1962(Бургас)...И през 2009 година,когато смениха името н Атлетик 2007 на нефтохим ик,заеха мястото на готово.Та този последният нефтохимик е приемник на историята и традициите на Мастер Б-с
134.
pagan foray
15.04.2016 01:21:36
2
5
за кой нефтохимик став въпрос? нефтохимик1986? Нафтекс? за този,които от ФК Атлетик си смени името на нефтохимик? СНЦ нефтохимик-Бургас 2014?-като наследник на втория нефтохимик -пфк нефтохимик1962,които игра в А група и въртеше тото и обяви несъстоятелност.
133.
/
15.04.2016 00:57:03
2
4
това не е истинският нефтохим ик,това е МАТЕРХАУС -ФК.БУРГАС .Истинският нефтохимик отдавна не съществува.Предният нефтохимик също беше менте -СНЦ нефтохимик от 2014 година,а по-предният си беше ФК Атлетик ...
132.
Гласът на Истината
14.04.2016 23:29:47
0
0
Жената на скатаджията Касабов излъгала съда в Страсбург
Журналистката Катя Касабова, съпруга на съпредседателя на НФСБ, е излъгала европейския съд в Страсбург. През 2000 година Касабова публикува две статии в бургаския всекидневник „Компас“, с които според нея разкрива потресаващи факти за трайно установена корупционна практика при приема на ученици в елитните гимназии. Оказва се, че т.нар. разкрития на Касабова са абсолютни измислици. По-късно тя е осъдена на общо 7500 лева обезщетение за четиримата експерти, които е оклеветила. Това са Тотка Казакова, Антония Месерджиева, Генчо Далев и Румен Евстатиев, като жената на скатаджията получава и глоба от държавата. Напористата съпруга на Валентин Касабов отива да търси обезщетение в европейския съд за правата на човека. Съдът в Страсбург също потвърждава, че Касабова е трябвало да направи по-сериозна проверка за тежките обвинения за корупция, които отправя, и ЕСПЧ признава, че има клевета. Интересното е, че съдът в Страсбург решава да компенсира журналистката, тъй като смята, че българският съд се е произнесъл твърде строго към нея. Обезщетението от 7500 лева, което трябва да изплати на оклеветените експерти, е твърде високо, защото Касабова получавала само 200 лева заплата от вестника, в който работи. Касабова подвежда съда, че единствените й доходи са заплатите й от вестник „Компас“ . Екип на телевизия АЛФА се срещна с бившият й работодател във в. „Компас“ Красимир Кръстьовски. От него разбираме, че Касабова не е имала договор с него, а е получавала хонорари, и освен това Касабова е работила по същото време във в „Новинар“ .
„Тя е измамила европейския съд. Катя Касабова не е имала трудов договор с в. „Компас“, за да твърди, че е била само на тази заплата. Ако тя е представила в Страсбург като единствен доход само хонорарите в моя вестник, това означава, че тя е укрила доходите си от „Новинар“, заяви Кръстьовски.
Чрез лъжата си Катя Касабова е спечелила 11 800 лева на гърба на българските данъкоплатци, а освен това оклеветява страната ни в Европа. Същата Касабова множество пъти е публикувала в сайта си „Флагман“ лъжи по адрес на партия АТАКА.
131.
ОВЦЕ
14.04.2016 14:32:11
4
6
Айде на село странджански бекове. Да не забравите да затворите компотите.
А футбола го оставете на можещите хора.
НЕФТОХИМИК е ПРИЕМНИК на цялата история и купи. Всичко е от до и каквото ида си пишете всичко е черно на бяло.
Днес срещата мина ДОБРЕ! И НЕФТОХИМИК ЩЕ ИГРАЕ В А група.
Тука и да си драскате файда няма. САМО НАФТА
130.
До 128 и 129
14.04.2016 14:13:12
4
3
Ей кондьовци, Общината ще е мажоритарен собственик!!! НАБИѝТЕ СИ ГО В ГЛАВАТА!
129.
lisan lisan
14.04.2016 13:39:18
1
2
до 128 но в правилната посока чрез фирмите и хората "ПАРТИИНИ КАСИ"
128.
BS
14.04.2016 13:13:16
6
3
Тези глупости, че сте приемници на историята, купите, медалите са само за ваша употреба. ако беше толкова лесно ЦСКА-то щяха да си направят нов отбор без дългове и да си прехвърлят нематериалните активи и готово. Да, ама не. Този Нефтохимик няма абсолютно нищо общо с онзи предишния с медалите и купите. Това си е чист Мастерхаус, ако ще и Манчестър Юнайтед да го кръстят. Ама важното е да се усвоятат средства и да има блеоци да викат "браво".
127.
до 126
14.04.2016 12:51:49
5
7
Пиши на КИРИЛИЦА цигане. Личи си че си израснал на 200 метра от акациите - в КОМЛУКА. Отбора за който говориш умря преди повече от 10 години и няма връщане. Сега има само един единствен отбор в Бургас и той се казва НЕФТОХИМИК!
126.
do 124
14.04.2016 11:54:00
5
6
nali se seshtah, che nqma kak da ste priemnici na vsi4ko tova sys slivaniqta ili ne se seshtash?
Izrasnal sym na stadiona v kvartal akaciite, tam sym treniral futbol s markata chernomorec. Togava tozi otbor beshe otboryt na Burgas dylgi godini i radvashe burgazlii i horata ot regiona, koito pytuvaha s vlakove i avtobusi nqkolko chasa predi machyt trqbvashe da sme tam, za da uspeem da si kupim bilet i da vlezem na stadiona. Neshto, koeto edva li si vijdal nqkoga v Bs.
125.
Колеги не се карайте
14.04.2016 11:44:07
10
6
Колеги не се карайте. Става дума за ФК Мастерхаус/Бургас, а отскоро носи ново име имащо в името си Нефтохимик, както славният отбор от Бургас от средата на деведесетте години на миналият век. Този отбор за който става дума в статията, няма нищо общо с другият, който натрупа дългове и беше фалиран. Една малка част на старият отбор са припознали отборът на Мастерхаус като новият Нефтохимик и те реално ходят на мачовете. Идеята отборът да се прекръсти е да събере по-голяма бройка фенове, в което няма нищо лошо. Отборът е млад и феновете му са млади, чувал съм, че най-възрастният фен на отбора е на 40 годишна възраст. Нормално е да не говорим тук за история и т.н. Хубавото е че ако се направи нещо сериозно и се задържи за 30-40 години ще натрупа повече от 1000 зрителя поне на домакинствата и ще се гордее общината, че е спомогнала за създаването на този млад футболен клуб да просъществува
124.
до 121
14.04.2016 11:42:09
4
6
Пич, ние винаги сме били приемници на историята, купите, медалите и т.н. Нашите сливания са издържани законово, а не като шараните да сме с различни емблеми, цветове, наименования и т.н. МИСЛИ ПРЕДИ ДА ПИШЕШ. И ТИ ЛЪХАШ НА ШАРАНСКО. ЗНАМ, ЧЕ Е ГАДНО, ЧЕ НЕФТОХИМИК ОТНОВО Е ПРОФЕСИОНАЛЕН ОТБОР, ВИНАГИ Е БИЛ И С ПОВЕЧЕ ПУБЛИКА. СЕГА СЕ ЗАДАВА НОВА СЛАВНА ЕРА ЗА НАС, А ЗА ВАС КАКВИ СА ИЗГЛЕДИТЕ?? ТОМОВ ВИ БАЛАМОСВА В Б ОКРЪЖНА, КИРЯКОВ ПЪК ДРУГИТЕ ГИ БАЛАМОСВА ВЪВ В ГРУПА. А ВИЕ ВСЪЩНОСТ ЗА КОЙ ОТ МНОГОТО черномореца СТЕ?! КОЙ ПРИПОЗНАВАТЕ?! ПИТАМ, ПОНЕЖЕ НА НИТО ЕДИН НЕ ХОДИТЕ.
123.
Нефтохимик
14.04.2016 11:38:21
5
8
Нефтохимик е един и участва в "Б" ПФГ. Въпроса с кой трябва да го зададеш към сините педали, защото те са по един във всяка аматьорска група. ;)
122.
do 121
14.04.2016 11:37:28
3
2
Dobre ve, zashto ne mu otgovorish? Kato chovek te pita che e obyrkan. Nima ne sa nqkolko heftohimika? Kak da pripoznae sledvasthiqt otbor v bs. Tuka na majmuni ni napravihte. na vseki dve godini nov otbor, za kakvi istorii govorite??? Imalo e nqkoga Neftohimik i Chernomorec, kakto i drugi otbori v Bs. Neznam na kolko godini si, no ot stari hora smeq da tvyrdq, 4e znaq pove4e za istoriqta na futbola v Burgas. Neka lyha kolegata na kakvoto shte, no e prav da iska da znae otkyde trygva neshtoto za da znae kakvo shte podkrepq
121.
до 120
14.04.2016 11:33:44
4
5
лъхаш на шаранско
120.
Кой Нефтохимик?
14.04.2016 11:30:35
6
5
Здравейте! Хубаво е да имаме отбор в А група, но за кой Нефтохимик става дума?
119.
НЕФТОХИМИК
14.04.2016 11:24:18
2
5
НЕФТОХИМИК ДНЕС ИГРАЕ
РАДОСТА НИ НЯМА КРАЙ
ПЕСЕН ПЕЕМ В ТОЗИ ЧАС
ШЕЙХОВЕТЕ СА НА ВЛАСТ
118.
БИЕЩ ШАРАНИ МАЗУТ
14.04.2016 10:43:17
4
4
ХУБАВО МОМЧЕ СИ, АМА ШАРАНЧЕ. ЗАТОВА ТЕ ПОЖАЛИХ, НО ВТОРИ ПЪТ НЯМА ДА ТИ ПРОСТЯ. МИНАВАЙ КЪМ ПРАВИЛНИЯ КЛУБ ДОКАТО Е ВРЕМЕ, ЧЕ ПОСЛЕ И ГЛОРИХЪНТАРИТЕ ЩЕ БИЯ, ЧЕ ИДВАТ КАТО СМЕ СИЛНИ.
117.
беззъба акула
14.04.2016 10:39:54
4
6
Сутринта някакъв мазут ми счупи зъбите и пръстите. Сега пиша с нос. Добре, че поне той ми е здрав. Обещавам, че спирам да пиша.
116.
Историк
14.04.2016 10:20:05
2
5
1997-98 Купа на УЕФА Бран 3:2
2000-01 Купа на УЕФА Омония 2:1 0:0
2000-01 Купа на УЕФА Локомотив (Москва) 0:0

Справка - Черноморец - не фигурира, освен ако не броим за успех отпадането от Динамо(Тирана)? Но то на кой от всичките съществуващи Черномореца да го причислим?
115.
Историк
14.04.2016 10:13:15
3
7
Успехи на ПФК Нефтохимик
„А“ група
2 място (1 път) – 1997 г.
Купа на България
Финалист (1 път) – 2000 г.
Купа на БФС
Финалист (1 път) – 1991 г.
Купа на ПФЛ
Носител (2 пъти) – 1996 и 1997 г.
114.
Извинявам се
14.04.2016 10:08:42
5
2
Извинявам се за Вашпина. Ама пак мисля да си прережа вените с бръснарско ножче , защото не мога да преживея че ще играем в група ЖМ а Нефтохимик ще стане шампион.
113.
БОЛЕН ШАРАН
14.04.2016 10:06:02
5
5
СКАЧАМ ОТ МОСТА , ТОВА НЕ СЕ ТЪРПИ ВЕЧЕ.
112.
До номер 109
14.04.2016 10:05:02
3
3
Ти си олигофрен бате! Ако си фен на Нафтата, ме е срам от тебе – може ли да се подиграваш на смъртта на възрастен човек, който ти едва ли познаваш? Ние сме умни хора, но ти явно си от мършата в нашето стадо
111.
Burgas
14.04.2016 10:04:44
4
6
Логичното се случи макар и след толкова много години, всички разбраха кой е истинския отбор на Бургас !
110.
ИСТИНАТА
14.04.2016 10:03:00
6
7
Истината е една, Нефтохимик почти 10 гидини беше в изгнание, стигна дъното и пак се изкачи. черноморец беше издигнат в пиедестал, наливаха се милиониииии левове и общината помагаше И НЕ ПОСТИГНАХА НИЩО абсолютно нищо нито купа нито титла. Заключение: сега черноморец гние като мърша по селата а Нафтата дори и слаба се състезава в професионалния футбол, ЗАЩОТО всичко изкуствено създадено без подкрепата на хора и фенове УМИРА а всичко което е направено с любов и подкрепата на много хора НЕКОГА НЕЩЕ УМРЕ !!!! САМО НАФТА !
109.
Болен шаран
14.04.2016 09:59:06
8
3
Много ми е гадно , откакто съм станал повръщам , с температура и компресите не помагат. Незнам как ще го преживея . По добре да скоча от моста като Вашпина и да се приключва.
108.
До 103
14.04.2016 09:56:59
5
4
какъв слух бе манаф то вашия Чуркосмучец си източи общината. Сега е време да се прави истински футбол в Бургас с най успешната марка Нефтохимик.
107.
NBFC
14.04.2016 09:55:42
6
5
Шараните газ пикаят, кръв серат, хемороиди имат, болни с мокри кърпи. Нефтохимик догодина във висша лига а черноморец в Ж група :DDDD
106.
Ултра Нафта
14.04.2016 09:51:55
5
5
Поздравявам общината за проявения здрав разум. Само така ще имаме силен отбор, с вярна и голяма публика.
105.
До 103
14.04.2016 09:51:52
5
4
Ми той другия го няма бе? Те даже са два единия във В група другия във Я! Те милиони изпраха нищо не постигнаха освен 5то място ясно е че тоя отбор няма бъдеще нито фенове, съответно общината не намира смисъл да налива пари в такива подобия на отбори като фк, псфк, юя и прочие с 15 фена! Освен това утре пак нещоняма да ви хареса и ще основете още един черноморец и ще кажете че той е истински :D :D :D незнам дали Нефтохимик е 3ти ама вие ся знаете ли кой е истинския черноморец хахахаххах или ако искате основете още един да станат 3 и като станат 3 се съберете и на принципа на тотото решете кой е истинския :D може и още 5 да създадете но истината е че черноморец бургас много отдавна беше изтрит от картата на футболна България. Айде със здраве :D
104.
ЗЕЛЕН БУРГАС
14.04.2016 09:32:10
6
6
Правилно смята Общината. Нашият град трябва да има отбор в най-високото ниво в България. Най-малкото заради традициите, но и заради школите - колко школи работят в момента в града? Друго ще е тези деца и младежи да имат футбол на високо равнище пред очите си, както и перспектива да играят там, а не да стават на по 16 и да бягат по Разград, Пловдив и София. В момента Нафтата от всички отбори и организационно, и като класиране и като фенове и като чистота откъм финанси са най-близо до А група, така че е ясно защо те ще са лицето на града за този проект. Но има и друго - Нафтата в една евентуална "Висша лига" може да изиграе ролята на ледоразбивача, който да събуди заспалия интерес към футбола в Бургас, а от това ще се възползват и останалите бургаски отбори. Защото ако зрителят (и то не само твърдите агитки, а "обикновените" зрители, дето толкова години се опитват да ги направят "фенове на бургаския футбол" като цяло), та ако този зрител усети вкуса на победите и на хубавите мачове, ще тръгне да подкрепя и другите. Успех на Нафтата, на общината и на Бургас, пък дай Боже след време и градско дерби в тая Висша лига...
103.
9J
14.04.2016 09:27:39
9
9
Адски наглеци са тези от Третия Нефтохимик. Когато излезе слуха, че Общината ще инвестира в Черноморец, те се строиха пред Дома на НХК и протестираха, че не можело само в единия да се дава. Стройте се и сега, то пак не може само в единия! И защо слагате такива лозунги? Сложете си истинския – ние не искаме справедливост, ние искаме да лапаме кинтите от данъци и синя зона.
После като си смениха Мастер цветовете от червени на сини, те реваха, че щяло да бъде поредният урод. Ми да, стана урод, защото вие се обединихте по най-криминалния начин. Нямаше такъв рев. Вероятно усещаха края си, че ако Мастер стане Черноморец, те са до тука. Спокойно бе наркоманчета, ние имаме достойнство за разлика от вашите сватби с Атлетик и Мастер.
Накрая им измислиха двойна субсидия – едната за Мастер, другата за Сдружението, което риташе в Б окръжна, макар че и бабите в Морската знаеха, че се обединяват. Обединиха се (да не влизаме в детайли как, тъй като едномесечните срокове не бяха спазени и събрания не се проведоха, никъде няма протоколи и наем за зала за това) и единият отбор спря да съществува, но не върна половината субсидия.
Ако има някой който е цар на схемите в тоя град, то това са тия от Третия Нефтохимик. Момчета, замислете се за развитие на акробатиката, доста добре се превъртате в моралните категории за добро и лошо според вашия си интерес!
102.
до 100
14.04.2016 09:27:25
4
6
Ами ще се направи селекция бе умник. Да не мислиш че ще играем с тези сегашните смешки.
101.
ZELEN IZROD
14.04.2016 09:26:27
4
6
Важното е че шараните ще са със счупени носове другото е ясно.
100.
Бургас е зелен
14.04.2016 09:18:40
4
1
А кой ще ги играе тези мачове ? Задавали ли сте си този върпос ?! Отбора е напълно обезкървен, школите са съсипани, а публиката я няма. Не видяхте ли до къде докара бургаския футбол Боби Михайловския футболен съюз, че се натискате пак да играете в него.
99.
До 86
14.04.2016 08:52:49
2
7
Това е все едно да дойда във вас, да ти изхвърля мебелите да ти обзаведа апартамента изцяло по мой вкус и да се намърдам да живея вътре а теб да те оставя на улицата без да се интересувам ще можеш ли да продължиш да съществуваш. Да ти взема колата да я пребоядисам и да си я карам. После да затъна в дългове и да чакам от теб да ме уважаваш? Ще ме уважаваш ли?
98.
az
14.04.2016 08:52:37
5
4
още пари на вятъра.
97.
GF 97
14.04.2016 08:41:16
3
7
Само Нафта
96.
Мъри Стоилов
14.04.2016 08:40:09
3
7
Най-хунавото нещо в Бургас от години. Браво
95.
Орка
14.04.2016 08:36:32
5
9
С Черноморец два пъти не се получи нищо през годините и през 90-те и през 2005 поради една проста причина- НЯМАТ ФЕНОВЕ и подкрепа. Нефтохимик е по обичан в Бургас , отбора на младите и мислещи хора. Спомена от славния през 90-те още е жив.Ще се случи вярвам.
94.
До 86
14.04.2016 08:35:49
7
10
Веднага ти отговарям пич. Фен съм на Нефтохимик от има няма вече 18 години. Никога нямах нищо против черноморец, преди време дори съм ходил и на тяхни мачове и съм се радвал на успехите им. Но след като митко събеФ преватизира школата, мъжкия отбор, рейса и стадиона и ги пребоядиса сини. черноморец всъщност се намърда на стадион Нефтохимик, като смениха само екипите от зелени на сини, дори футболистите останаха същите както и децата от школата сложиха сините екипи (Нефтохимик имаше една от най-добрите школи в България) Тогава ние феновете на Нефтохимик организирахме протести, най-учтиво поканихме феновете на черноморец да протестират с нас защото случващото се не бе редно, унищожаване на единия бургаски клуб за сметка на другия. Вместо да протестират с нас те се намърдаха на стадиона и се радваха на един отбор който нямаше нищо общо с истинския черноморец бургас, който беше създаден с цел пране на пари. Равносметката 2 истински бургаски отбора бяха унищожени, един стадион унищожен и другия на там е тръгнал. Парите свършиха мръсните се изпраха и сега черноморец гние в Ж група. От тогана никакво уважение към черноморец мразя ги повече.от всички футболни отбори в България да потъват и да гният по селата а най-добре да ги закрият. Нефтохимик е емблемата на футбола в град Бургас. Само Нафта!
93.
ОтговаряЩ
14.04.2016 08:06:50
4
4
Ей питаЩ тъпак. Кой дели волейбола и футбола малоумник. Не стига че ние сме единствените които ви подкрепяме ШМАТКА.
92.
БУРГАС
14.04.2016 08:05:43
5
9
Всеки истински Бугазлия би се радвал да се осъществи тази новина.
91.
Чефо
14.04.2016 08:03:18
3
7
Те феновете на Черномургаеец не са спали цяля вечер да пишат коментари. Тоя долу сложил 10-те най стари от ора , да плача ли или да се смея. Абе аланколу най успешния отбор се казва Нефтохимик , УСПЕШЕН панимайш. Това е измерението. Напред с вас сме
90.
Marin
14.04.2016 06:00:21
6
8
Николов ако това е вярно издигаш ми се в очите и не само моите а и на доста хора които обичаме тази игра,на следващите избори си 100% обещавам
89.
turboto
14.04.2016 04:09:02
2
6
"Искам да попитам,има ли Бургазлий тук???"
н.стоянов, няма такива! Има бургазлии!
88.
TNT
14.04.2016 01:56:09
4
6
МАЧКАЙ НАФТА МАЧКАЙ
87.
Питащ
14.04.2016 01:29:57
5
3
Да очакваме ли протест пред общината?Защото навремето когато излезе информацията,че общината ще дава пари отбелязвам на общинския отбор Черноморец Бошнака веднага се строи да протестира пред НХК.Искам също така да попитам защо не се направи общински клуб от волейболния Нефтохимик,отбор с много повече успехи от футболния,а също така обединяващ всички фенове в Бургас.С помоща на общината и с новата зала спокойно може да се мечтае за участие във волейболната ШЛ,нещо което хем няма да струва толкова средства хем е много по-реално за изпълнение и няма да ощети съществено финансирането на останалите спортове в общината.
86.
и.стоянов
14.04.2016 00:57:01
7
3
Искам да попитам,има ли Бургазлий тук???
Искам да попитам има ли хора,които преди всичко са Бургазлий???
.....защо бе хора,защо се делите на черно и бяло,на синьо и зелено,защо един на друг се изяждаме,ругаем,обиждаме??Защо е това разделение на наше и ваше???
колко още в "батака"трябва да влезем?колко още години ще ни трябват докато осъзнаем,че това раделение нищо добро не ни носи.Нима не разбрахте,че благодарение на това,че не сме единни днес сме на това положение.Срамота е толкова години ние Бургазлий неможе да се порадваме истински дори и 90 мин. на най великата игра и задавате ли си въпроса защо е така?ако не аз ще ви отговоря......защото ние сме си виновни.
Днес с тази новина (дано тя не е реална)
имаме възможноста отново града ни и в частност футбола отново да се завърне на там където ни е мястото.отново да гледаме и да се радваме на тази игра на живо.
За радост на някой за жалост на други истината е една,че в момента няма друг клуб в бургас който може да ни представя на голямата сцена.нека да си говорим обективно с факти.Стига с тези историй за черно тото стига с тези интриги.
Нека като Бургазий да подадем всички ръка и да приемем обща кауза нека използваме птичката която днес е на нашето рамо а живот и здраве да помогнем отново всички заедно на други.
fcbf3
85.
Ех
14.04.2016 00:38:35
3
7
Абе вие от Общината нормални ли сте?????!!!!!!!!Ние от к-с Изгрев бл 35 от сто години ревем да оправите детската площадка, че децата няма къде да играят и подписка правихме, те щели пари да дават за отбори!!!!!Нали все нямате?!!!А от къде ще намерите за тях?!!!А ние плащаме ли, плащаме данъци!!!
84.
Хахаха
13.04.2016 23:59:01
5
9
Ние за разлика от Вас нямаме мания да ни признават за отбора на Бургас, защото е ясно kой е. такива комплекси нямаме.. В момента далавера и лев за политиците от Черноморец няма, вие трябва да им покривате нуждите, ние приключихме. Може да ви построят стадион знаеш ли ги., те се пълни с изненади от Общината.
И на Звездичка ще построят, а колко още обещания има.
Пак да попитаме, кой стадион ви е 100% гарантиран? Общината има ли такъв? Вие?
Все пак успех ви желаем. нас вече ни употребиха, дерзайте.
83.
Be es
13.04.2016 23:58:51
1
4
За съжаление номер 81 е напълно прав :D същия а
82.
коко
13.04.2016 23:54:19
6
6
Малее мазута в Б група е точкодарител, а само си представям срещу Левски цска берое лусогорец и останалите отбори какво ще е.Кръв и сополи..както е и сега
81.
Тъжния
13.04.2016 23:53:26
3
10
Само едно не разбирам. Тук всички коментиращи наистина ли сте толкова прости и кухи или само се правите на такива. Каква ВИСША ЛИГА в България, вие нормални ли сте. Като смешното ни първенство го преименуват на висша лига какво ще стане според вас. Стадионите ни ще стана като английските ли, школите ни ще станат като бразилските ли, ще изкачат футболисти от ранга на Зидан, Фиго, Анри, Роналдо или Меси ли, ще спре черното тото ли, Перуката ще си подаде оставката ли, няма да има мениджърски игрички кой да играе или не в националния ли, клубовете ни ще станат богати като английски или испанските ли. Разсъждавате точно като едно стадо прости овце. Ще видите сами, че нищо добро отново няма да случи с футбола ни та ако ще да преименуват А група като Супер лига, Галактическа лига, Извънземна лига или Свръхкосмическа лига. Ще си бъде същата помия, ако не и по зле.
80.
Зелен Бургас
13.04.2016 23:53:22
2
7
Ама разбира се бизнесмени Вие никога не се влияете от каквото и да било най-малко от политическата обстановка или пък кой е кмет, зам. кмет и т.н. То затова през седмица ходи цялата изкуфяла делегация при кмета и го моли за пари "ОЧЕВИДНО" не се влияете.
79.
Nazi
13.04.2016 23:52:03
4
12
Десетте най-стари отбора в България:
1. Торпедо (Русе) 1901 -> Дунав
2. Стрела (Силистра) 1902 -> Доростол
3. Найден Геров (Лом) 1903 -> Левски (Лом)
4. Стрела (Бургас) 1905 -> Черноморец
5. Свети Августин (Пловдив) 1906 -> Ботев
5. Напредък (Русе) 15.09.1906 -> Дунав
7. Атлас (Варна) 1907 -> Черно море
7. Искра (София) 1907 -> Спартак
9. Геолог (Русе) 1908 -> Дунав
9. Матинката (София) 1908, нерегистриран -> Клуб Футбол -> АС`23 -> ЦСКА
------------------------------------
43876. Строител (Камено) 1962 ->Нефтохимик (Бургас)
78.
GREEN POWER
13.04.2016 23:46:17
3
4
Браво футболни корифей!!!! И Ние ви се чудим и се смеем как така разбирате навсякъде от всичко, а после нищо само празни вископарни приказки по сайтовете..............
77.
Хахаха
13.04.2016 23:42:47
5
6
Нищо не пикае никой ия и,спукахме се от смях с вас. Давайте правете го този уникален силен отбор на Нефтохимик. Нашата стратегия е съвсем различна, и въобще не се влияе от кмета, временна политическа протекция. Ние тоя мач сме го играли. Ваш ред е!
76.
GREEN POWER
13.04.2016 23:38:05
7
8
Шаранетата гас пикаят, че никой не ги брои за живи.
75.
КД
13.04.2016 23:32:54
9
6
Каква Висша лига бе, да възкресят отново черното тото. Нали затова ги изгониха от Б група. Нали и тогава Николайчо бе шеф.
74.
Кольо швепса
13.04.2016 23:25:17
11
7
Нефтохим е завод на 20 и косур км от Бургас ,по- скоро е точно до Камено .
Циганите там , много го тачат този отбор
73.
ЧЕРНОМОРЕЦ БУРГАС
13.04.2016 23:21:55
12
8
ТОВА Е ОТБОРЪТ НА БУРГАС 1919 ЗА ЧЕРНОМОРСКИТЕ АКУЛИ ГОЛЕМИ РИБИ НЯМА ВЕРНИ ДО ГРОБ
72.
Хахаха
13.04.2016 23:20:40
5
6
Те стадион нямат, база нямат тръгнали във висша лига да ходят.
Честито! Общината се е доказал като добър партньор в годините. Честит да ви е!
71.
Кореняк
13.04.2016 23:17:11
5
5
Нека да вземем пример от Варна и Стара Загора - имат по един силен отбор в А група. Време е и Бургас да има своя силен представител. Нефтохимик е лицето на Бургас във футбола. Помня годините, когато ходех с приятели и мачкахме наред Левски и ЦСКА.Дано и сега отново се обедини цял Бургас - общинари, спонсори, фенове. Това е начина! Само Бургас, Само Нефтохимик Бургас!
70.
Златко аналния
13.04.2016 23:17:02
6
7
Искам нафтата да ме чукат на стадиона на Митко Събев и да.рева като магаре.
69.
Кореняк
13.04.2016 23:16:22
4
8
Нека да вземем пример от Варна и Стара Загора - имат по един силен отбор в А група. Време е и Бургас да има своя силен представител. Нефтохимик е лицето на Бургас във футбола. Помня годините, когато ходех с приятели и мачкахме наред Левски и ЦСКА.Дано и сега отново се обедини цял Бургас - общинари, спонсори, фенове. Това е начина! Само Бургас, Само Нефтохимик Бургас!
68.
xxx
13.04.2016 23:16:20
5
3
0na6 abe izpadate v ve grupa kva vi6a liga izmislen grad izmislen otbor
67.
Кореняк
13.04.2016 23:15:18
8
12
Нека да вземем пример от Варна и Стара Загора - имат по един силен отбор в А група. Време е и Бургас да има своя силен представител. Нефтохимик е лицето на Бургас във футбола. Помня годините, когато ходех с приятели и мачкахме наред Левски и ЦСКА.Дано и сега отново се обедини цял Бургас - общинари, спонсори, фенове. Това е начина! Само Бургас, Само Нефтохимик Бургас!
66.
Кеф
13.04.2016 23:15:09
6
8
Изпитвам оргазъм от страдащи шарани хахах. И да рИветИ и да не все едно. Вие сте смях и ще ви забравим бързо обещавам. Само Нафъа
65.
xxx
13.04.2016 23:12:15
5
0
0na6 abe izpadate v ve grupa kva vi6a liga izmislen grad izmislen otbor
64.
xxx
13.04.2016 23:11:05
6
0
0na6 abe izpadate v ve grupa kva vi6a liga izmislen grad izmislen otbor
63.
Златко Черния
13.04.2016 23:10:47
13
8
Черноморец е истинският Бургаски отбор !!! Върнете него нафтата им е готино в Б и В група отделно стадиона е на Черноморец и Митко Събев
62.
xxx
13.04.2016 23:09:19
5
3
0na6 abe izpadate v ve grupa kva vi6a liga izmislen grad izmislen otbor
61.
Нафта але але але
13.04.2016 22:48:56
6
11
Кмета знае че обичания клуб е Нефтохимик и гласоподавателите са там. Масата е зелена. Само Нафта
60.
Ей Бург
13.04.2016 22:44:38
11
11
Тъп , празен борец. Общината ще намери инвеститор за ЦАР футбол добре го запомни ЦАР. Иди се изпикай и се успокой няма да ти вземат от данъка 12 лева селянин. Футбола и Нефтохимик са емблема за Бургас.
59.
Общинар
13.04.2016 22:41:28
7
10
Всички сме зад Нефтохимик.
58.
Неделчев
13.04.2016 22:40:11
7
9
Нефтохимик - това е Бургас!
Време е най-успешният бургаски клуб да се завърне на сцената.
57.
БУРГ
13.04.2016 22:35:22
8
9
Стига вече с този футбол ! Как не Ви е срам да харчите толкова пари за този спорт ! Имате Олимпийски шампиони , борци , щангисти , плувци , ветроходци , боксьори , лекоатлети - спортове представящи Бургас по света , а ни занимавате с футбол . Аман от гъзлии !
56.
Силен Бургас
13.04.2016 22:34:57
9
10
Точно в целта. Давайте целия град е зад вас.
55.
Martun
13.04.2016 22:33:20
10
7
Мястото на Черноморец е в Б окръжна.....а те пък са там бе забравих хахаха.
54.
Джамбазов жена
13.04.2016 22:22:05
4
10
Добре че джамбаза и барбата ги няма сега дали пикаят гас
53.
от Славейков до Лазур
13.04.2016 22:17:51
3
11
Правилно смята Общината. Нашият град трябва да има отбор в най-високото ниво в България. Най-малкото заради традициите, но и заради школите - колко школи работят в момента в града? Друго ще е тези деца и младежи да имат футбол на високо равнище пред очите си, както и перспектива да играят там, а не да стават на по 16 и да бягат по Разград, Пловдив и София. В момента Нафтата от всички отбори и организационно, и като класиране и като фенове и като чистота откъм финанси са най-близо до А група, така че е ясно защо те ще са лицето на града за този проект. Но има и друго - Нафтата в една евентуална "Висша лига" може да изиграе ролята на ледоразбивача, който да събуди заспалия интерес към футбола в Бургас, а от това ще се възползват и останалите бургаски отбори. Защото ако зрителят (и то не само твърдите агитки, а "обикновените" зрители, дето толкова години се опитват да ги направят "фенове на бургаския футбол" като цяло), та ако този зрител усети вкуса на победите и на хубавите мачове, ще тръгне да подкрепя и другите. Успех на Нафтата, на общината и на Бургас, пък дай Боже след време и градско дерби в тая Висша лига...
52.
Martin
13.04.2016 22:10:12
7
7
Мястото на Нефтохимик е А-областна група Бургас тази година
51.
Режи си вените шаран
13.04.2016 22:07:43
4
7
А ти си от Голямо Буково и нвмаш право да.говориш.за.бургаски футбол. Нефтохимик е най-титулувания и успешен клуб в Бургас и ще играе в А група.
50.
Bushona
13.04.2016 22:04:12
2
2
И така трябваше да си остане
49.
Martin
13.04.2016 21:59:29
7
7
Това не е Нефтохимик.Това е ФК.Бургас.
48.
Лазур
13.04.2016 21:57:49
2
11
Бургас така ще стане по добро място за живеене.
Кмете направи обединен общински клуб с основните сппортове .Ясни правила и контрол.
А между другото Нафтата в ммомента е най чистия клуб..Отвсякьде.
47.
fcnb
13.04.2016 21:56:36
1
9
Най-нормалното нещо е, точно сега, когато Бургас има шанс да има отбор сред най-добрите, да бъде използвано положението на Нефтохимик. Няма дългове, най-високо във футболната йерархия е, а и без съмнение, може с минимум усилия да събере максимум публика, особено болееща такава, подкрепяща. Преди време Община Бургас влезе в ПСФК и работи с тях, нека сега ОБ влезе в Нефтохимик и също опита да постигне нещо позитивно. А и без Балъков и Събев, нещата може и да не са чиста далавера и от пусто в празно.
46.
Тони ядеш ли ...
13.04.2016 21:50:44
5
8
Ей траверс. Школата на Нефтохимик е номер 1 в Бургас. А децата искат реализация в мъжки футбол, кумири, идоли. Това е пътя и ще стане въпрвки че на 2-ма 3-ма надрусани фена на чернобалъчец не им се иска. Целувки от зелените.
45.
ULTRA NAFTA
13.04.2016 21:49:23
4
7
Браво общината най-после почна да мисли логично.Нефтохимик е най-успелия и титулуван бургаски футболен клуб, а през последните години се видя, че и дори в Б окръжна имаше подкрепата на своите фенове и в отбора се работеше.
44.
Тони
13.04.2016 21:44:51
7
12
Това не е истински Нефтохимик!Софраджии и далавераджии протриват ръце за да бъде изпързаляна общината както с Черноморец стана/Бачкане в школите трябва а не безмислени упражнения.
43.
до димо
13.04.2016 21:41:38
3
1
Димо гледай си работата
42.
Само Нафта
13.04.2016 21:39:43
2
11
Изключително добра новина! Най-логичното нещо е отбора който в момента има най-предно класиране от отборите в града и някакъв капитал както и основа на която да се стъпе колкото и да е малка да e получи това правo, а това е НЕФТОХИМИК. Виждам, че и фенове на другия отбор от града пишат и нямам никакво намерение да влизам в спор с тах тук, но в момента пичове Вие нямате почти нищо с което да изявявате каквито и да е претенции. Стадина в Акациите отдавна не го броят като някакъв голям "+" като ваш актив. Да не говорим в спортно-технически аспект.
41.
Срамота
13.04.2016 21:35:00
1
18
Засрамете се бе хора. Стига сте си мерили ония работи.
Използвайки този шанс с Нефтохимик ще е само за добро за футбола. Ще увеличи интереса към играта. Помните ли бума на Нафтата? Помните ли бума на Черноморец? Това доведе до много трениращи деца в школите в града. Какво по-добро за децата на Бургас? Искате да приличат на Рижи, Куджейки и тем подобни ли?
40.
NBFC
13.04.2016 21:34:35
5
13
Супер новина! Самоооооо НАФТА !
39.
Само Нафта
13.04.2016 21:30:12
6
10
Ще има по 10 000 на мач в А група. Това е Бургас
38.
До 34
13.04.2016 21:28:27
5
8
Лягай си нещастен злобар. Тридесет човека сте вие в окръжната в междугалактическата битка с разни знайни и незнайни села.
37.
А ти мишок скрит
13.04.2016 21:28:01
6
9
А ти мишок си единствения фен на Черноморец - единствения за това не ти стигат плюсовете и минусите. Айде отрежи си вените и да ви приключим шарани.
36.
Poredniq potres
13.04.2016 21:26:42
7
3
Kmete nesmqtam s parite na grada da hranim polovinata nekadyrnici v toq otbor
35.
Лукойл
13.04.2016 21:26:35
3
12
Добри партньори .добра идея и ще има добри резултати.
Децата талантите на Бс ще има къде да се реизират.
Бс заслужава за има клуб в висшата лига.
Браво!!!!
34.
КАМЕНО е ЗЕЛЕН
13.04.2016 21:25:53
13
5
С радост забелязвам, че всички фенове на Нефтохимик сме се пренесли от фейса тук, въоръжени с плюсове и минуси. Всичките 30. Само така, ако сложим достатъчно плюсчета и минусчета ще сме във Висшата. Кмета ги брои.
33.
Ей смешен бургас
13.04.2016 21:22:18
7
12
Я си лягай бе 12 федерации. Черноморец който умря през 2005 има едно 5 мвсто. Другия нов псфкюбслн умря с 60 млн дългове и пак 5 място. Нефтохимик има сребърни медали и 2 купи . А с това което ще се случи ще има още много купи и медали. Нефтохимик това е Бургас
32.
Някой си
13.04.2016 21:19:10
3
9
Дано се осъществи това за нашият любим зелен отбор. Мисля, че всички в града имат полза от това нещо.
31.
Бургас
13.04.2016 21:11:38
10
8
За зелените фенове на медали и за кмета да отбележа, че Черноморец(Бургас) е шампион още в първото футболно първенство на България през 1924 г. Тогава е имало не една а 6 футболни федерации и всяка една е имала отделно първенство. Черноморец (Бургас) печели първенството и е шампион на Черноморската футболна федерация за 1924 г.
30.
Община
13.04.2016 20:59:58
5
17
Тъпоглавци . общината ще е само акционер който ще привлече пари от няколко големи компании в града- Лукойл, Кроношпан о др. Няма да дава от твойте пари Странджански бек. Нефтохимик е синоним за голям отбор и това е решението на мъките. Правилно решение
29.
..
13.04.2016 20:56:07
6
6
Идеално, оправиха заплатите на работещите, сега са наред и футболистите, браво, гениално.
28.
Най-накрая
13.04.2016 20:53:12
7
11
Това е най хубавото нещо за всеки футболен фен в Бургас. Аз съм фен на ЦСКА но подкрепям бургаския футбол. НА Нефтохимик е неговото олицетворение. Успех на всички зелени ще с е видим в А
27.
До22
13.04.2016 20:47:30
8
16
Ей шушумига вас ви видяхме 60 млн дългове.щ и нула успехи. Черноморец са бонбони от победа и село до Бургас а Нефтохимик е живата история на футбола в Бургас. Успех
26.
Моряк
13.04.2016 20:46:59
5
10
Вместо да се съсредоточат върху запазването на двата отлични стадиона, които скоро явно няма да ги има и без които няма да има футбол в Бургас, на гол корем чифте пищови.
25.
Венцилав
13.04.2016 20:46:34
6
9
Крайно време е да се вземем в ръце и да вкараме бургаслкия футбол там ъдето му е мястото, а именно в най-високото ниво в България. Тази висша лига е добра идея и щом 80% от отборите в нея се очертават да са общински защо не и Бургас да е с такъв отбор който с еказва Нефтохимик.
24.
Toq pa
13.04.2016 20:46:23
10
9
Отбора бил черноморец абе ей таранка да не ядеш шамари
23.
Киряк OFF
13.04.2016 20:44:53
12
10
Нефтохимик е най славния бургаски клуб. Това е решението за да имаме истиснки спорт в Бургас. Браво Николов , браво на всички зад вас сме
22.
Бургас
13.04.2016 20:39:02
16
12
Отбора на Бургас ФК Черноморец 1919 в Б Окръжна група, а ГМО-то Строител 1962 (Камено), командировано 2-3 години по-късно от комунистите в Бургас във Висшата лига, че и с парите от данъците на бургазлии и за сметка на новите дългове, които Общината ще поеме и които някой ще трябва да плаща.
И защо за всяко мероприятие, изискващо инвестиция не се търси някакво адекватно финансиране а все се теглят нови и нови заеми. Тя, Бургаска община на практика така и така е фалирала, теглете още. Все е батак.
21.
Димо
13.04.2016 20:33:24
4
12
Burgas много си прав. Нефтохимик е бургаски отбор и трябва да се пробва този вариант.
20.
Бургазлия
13.04.2016 20:32:33
4
13
Добра новина за футбола в града който има жижнено важна нужда от съживяване. Дано се осъществи.
19.
До17
13.04.2016 20:23:58
2
8
Не всичко е бизнес 17
18.
Burgas
13.04.2016 20:22:45
4
12
Абе злобари защо да не гледаме бургаски орбор в профи лигата че стара загора по големи ли са от нас че ходят по 5-6000 на мач
17.
азо
13.04.2016 20:21:56
7
12
И каква ще е печалбата за бургазлии от този милион загуба?
16.
Браво тодоре
13.04.2016 20:20:16
5
9
Uraaaaaaasa uraaaaaa
15.
Изгрев
13.04.2016 20:19:12
5
11
Димо и Явор са прави. Внимателно и професионално да се подходи. Задължително трябва да е главен акционер общината. С подкрепата на Бошнакови и бизнеса може да се получи добър продукт.
Бургас трябва да е във висшата лига. Щом са поканени от БФС , значи са ги оценили правилно.
14.
Do 11
13.04.2016 20:18:33
8
6
Я тихо бе за теб всичко е схема айде ще те и схемите млъквай по добре.Едно хубаво нещо и пак говорите за схеми,за вас простите селяни всичко е схема
13.
Тодор
13.04.2016 20:17:32
10
12
Време е Община Бургас да обърне подобаващо внимание на най-популярния спорт и на най-популярният отбор
12.
Milio
13.04.2016 20:14:58
8
12
Бургас има нужда от отбор по футбол в случая Нефтохимик играе профи футбол съответно с тях трябва да се тръгне нагоре,господин Николов сърдечно благодарим ние феновете на футбола
11.
Аре пак Циркове
13.04.2016 20:14:34
6
17
А Митко Събев кога ще се включи с педито Кириаков ,а Николов ? 50 милиона дългове при 50 % собственост на Община Бургас в ПСФК Черноморец- Сега нова ПИРАМИДА с нови дългове за ИЗТОЧВАНЕ НА БЮДЖЕТА на ОБЩИНА БУРГАС !!!! Това е схема на Николов за Крадене На Пари през футболен Клуб бе Небъдете МАЛОУМНИЦИ
10.
Ди 9
13.04.2016 20:11:56
6
8
Я млъквай бе каратист
9.
Ирод
13.04.2016 20:09:03
9
12
Нищо против феновете на "Нафтата", но съм против парите на общината да се харчат за точно такъв вид спорт.

Правилното според мен е да се финансира и насърчава масовия спорт особено сред децата.

Професионалния футбол е една машина за пари, която в момента промотира фенщина за да продава и рекламира, а не да насърчава хората да спортуват.

Според вас кое е по-добре - с бири и чипсове пред телевизора и пред компютъра в сайтовете за залагания или на игрището с приятелите?
8.
Tinka
13.04.2016 20:08:16
12
12
Супер новина нафта але але але
7.
Bravo
13.04.2016 20:07:08
8
10
Podkrepqm nimer 6
6.
Димо
13.04.2016 20:06:06
11
16
Това се казва новина. Правилно решение за да извадим Бургас от дъното на спорта и футбола в частност.
Така трябва - общината напред и фирмите в града след нея.
5.
Явор
13.04.2016 20:03:43
8
19
Не смятам че кметството има добра история като инвеститор.
Освен ако не гласувате някой много разигран някой.
Не може да слагаш пари ако не си главен акционер със 51 % собственост.
Рискована история.
Нито имате треньори нито футболисти.
Измислете нещо ново със търговия стига със тези хулиганства.
4.
Joro
13.04.2016 20:00:27
19
11
Браво Николов браво Бургас
3.
Бургас
13.04.2016 20:00:21
16
8
Крайно време беше .
2.
Nikolai
13.04.2016 19:57:48
18
11
Браво най правилното решение.
1.
Истината
13.04.2016 19:52:01
11
19
Защо губите времето на хората.
Те гладни ходят. Дайте им едни курсове по компютри. Утре няма да има какво да работят.
Спорта е простотия и хулиганство.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Коткомразец или чешит без работа, вижте какво прави този бургазлия Коткомразец или чешит без работа, вижте какво прави този бургазлия Мъж системно изхвърля храната и водата на няколко улични котенца в ж.к."Възраждане" Правете секс заради тези 10 причини Правете секс заради тези 10 причини Любовният акт помага на тялото да създаде нови нервни клетки, които подмладяват тялото Защо не искате да живеете заедно с половинка си Защо не искате да живеете заедно с половинка си Две от всеки пет двойки не търсят съжителство Край на интригата! Калин Стоянов и Александър Койчев са последните от 14-те бургаски депутати Край на интригата! Калин Стоянов и Александър Койчев са последните от 14-те бургаски депутати Невиждан късмет за 3 зодии в Годината на Зелената дървена змия Невиждан късмет за 3 зодии в Годината на Зелената дървена змия През 2025-а планетата Юпитер ще има основно влияние, отваряйки нови възможности и създавайки уникални условия за всеки зодиакален знак Нелегалните мигранти към САЩ притеснени, че Доналд Тръмп може да спечели Нелегалните мигранти към САЩ притеснени, че Доналд Тръмп може да спечели Преди изборите се очаква сериозна вълна, която ще бърза да стигне до дестинацията си преди бизнесменът да встъпи в офис Интересна идея за вечеря - Рибен пай - лесен за приготвяне, а толкова ефектен Интересна идея за вечеря - Рибен пай - лесен за приготвяне, а толкова ефектен Вижте рецептата Останаха само две въпросителни за вота в Бургаско Останаха само две въпросителни за вота в Бургаско Тошко Йорданов и доц. Джевдет Чакъров освободиха местата си във Втори МИР Бургас  Управителят на МБАЛ-Средец д-р Росица Великова изчисти името си Управителят на МБАЛ-Средец д-р Росица Великова изчисти името си Тя бе набедена от кмета Иван Кичев, че в лечебното заведение има редица финансови и други злоупотреби,  бе назначена и проверка от Министерството на здравеопазването - ето до какви изводи стигна ведомството Първият работен ден на равноотдалечения премиер Първият работен ден на равноотдалечения премиер Не съм си зарязал гумаджийницата в Луковит, дето толкова години ми храни семейството, за да си губя тук времето с празни приказки. Аз съм го измислил вече как ще оправим държавата, рече пред ГЕРБ-СДС и ППДБ бай Течо
"Газпром" с нови загуби, продава офиси и курорти "Газпром" с нови загуби, продава офиси и курорти Компанията ще се ориентира към втечнения газ Почва се - севернокорейските войници вече са в Донбас Почва се - севернокорейските войници вече са в Донбас Те са в руски униформи, с руски документи, смесени с калмици и буряти Камала Харис ще се рекламира и в приложение за гей-запознанства Камала Харис ще се рекламира и в приложение за гей-запознанства Кандидатът на Демократическата партия се надява да спечели там около 1 милион гласа Ключово назначение в ЦСКА София Ключово назначение в ЦСКА София Методи Томанов се завърна в клуба Конфликтът се разраства – още три страни готови да изпратят войски в Русия Конфликтът се разраства – още три страни готови да изпратят войски в Русия Иран, Сирия и Китай също могат да подсилят въоръжените сили на Руската федерация 33-годишна жена скочи в Ниагара заедно с двете си деца 33-годишна жена скочи в Ниагара заедно с двете си деца Едната от невръстните жертви е на 5 месеца, другата - на 9 години Подмладяването стана научен факт Подмладяването стана научен факт Учените получиха нови данни за изследване на еволюцията и подмладяването на молекулярно ниво Стана ясно кое е предизвикало невиждания от десетилетия потоп в Испания Стана ясно кое е предизвикало невиждания от десетилетия потоп в Испания През август са регистрирани рекордни температури на водата в Средиземно море Откриха телата на майка и бебе, жертви на потопа във Валенсия Откриха телата на майка и бебе, жертви на потопа във Валенсия Издирвателните екипи намериха безжизнените тела на 34-годишната Лурдес Гарсия и 3-месечното ѝ бебе, които бяха едни от десетките безследно изчезнали хора след урагана Дана Закопчаха пияна миска зад волана Закопчаха пияна миска зад волана Кралицата на красотата катастрофирала и избягала от местопроизшествието
Делян Пеевски Делян Пеевски Бройте ме, ако искате българин, турчин или ром, но няма да се откажа да защитавам правата на тези, които ни дадоха своето доверие Виц на деня Виц на деня Запознах моят приятел с родителите си. И те го приеха като свой роден син... веднага започнаха да му търсят свестно момиче. Виц на деня Виц на деня - Келнер! А какво е диетична пица?
- Това си е обикновена пица, но сядам да ям и аз с вас.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Момичета, запомнете - за нашите сълзи е достоен само лукът!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори