В сигнал до Флагман: В магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” са груби и арогантни с клиентите!
От известната спортна верига грубо отказали да подменят дефектна стока или да върнат пари за нея, както е практиката в цяла Европа
11 Ноември 2014, Вторник, 15:05 ч.
Автор: Флагман.бгСлужителите отказали с присмех подмяната на дефектна стока, стояла в клиента едва няколко часа
От арогантно и некоректно отношение на продавачи към свой клиент в магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” се оплака нашият читател Валентин Д. Самият той закупил в неделя скъпи ръкавици за плуване, които обаче се оказали на дупки. Вместо да му подменят стоката на следващия ден или върнат парите, както е практиката в магазините в цяла Европа, служителите на спортната верига започнали да се държат подигравателно и цинично. „Закупих ръкавиците в 17.25 часа в неделя, заедно с друг артикул. Служителката на касата махна копчето-аларма и ми ги сложи отново в оригиналната торба на марката „Арена”, разказва ни нашият читател.
Когато се прибрал вкъщи Валентин видял, че и на двете ръкавици, където е стояла алармата, имало дупки.
Още на следващия ден той се върнал в магазин "Intersport" в мол „Бургас Плаза”, за да му подменят продукта със здрав. Представил и касовата си бележка.
„Продавачът ми се изсмя, каза, че вече съм плувал с ръкавиците и затова са продупчени. Според него даже били вече мокри! Това е грубо и недопустимо отношение към клиент!”, възмущава се бургазлията.
Във всеки западноевропейски магазин клиентът може да върне стоката в рамките на определен срок. Голяма част от търговците у нас също прилагат тази практика според законите за защита на потребителите.
В магазин Intersport в мол „Бургас Плаза” категорично са отказали да подменят стоката. Според тях вината била в клиента, а не в служителя, който неграмотно пробил с копчето-аларма неопреновата материя. За връщане на пари също не можело да става и въпрос. Отказали да дадат координати с шефовете им от фирмата представител на веригата Дженко България ЕООД - дъщерна на Fourlis Group.
Валентин Д. написал оплакване в книгата за рекламации към магазина, оставил ръкавиците, за което не му било издаден никакъв документ.
Според продавачите в рамките на няколко седмици на съответните ръкавици ще бъде направена експертиза, която ще каже от както точно са дупките.
Валентин Д. вече е подал сигнал в Комисията за защита на потребителите за отказана му до този момент рекламация.
В категории:
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
Чуждите работници излизат на хотелиерите ни до 50% по-скъпо от нашенците
Тръмп обеща 10% мито на всички вносни стоки
Още една връзка се зароди след "Хелс Китчън"
Цирк в бТВ с участието на тази водеща
Кошмарни дни за тези 2 зодии, да се готвят за най-лошото!
Гърция отчете 16,5% ръст на постъпленията от туризъм
02/05/2024, Четвъртък 13:40
0
Козунак от Александрийско тесто! Уникален е!
02/05/2024, Четвъртък 13:20
0
110 лева - цената великденската трапеза за 4-членно семейство
02/05/2024, Четвъртък 13:00
1
Банките спечелиха 818 млн. лв. за три месеца
02/05/2024, Четвъртък 12:20
1
КЗП-Бургас ще проверява агнешко, яйца и козунаци в търговските обекти преди Великден
02/05/2024, Четвъртък 12:17
0
Тази новина чакахме от синоптиците: Идете на Южното Черноморие, само там няма да вали!
02/05/2024, Четвъртък 12:00
1
Мъж спука от бой 19 г. момиче, после го качи в колата си и си плю на петите
02/05/2024, Четвъртък 11:48
1
Хапвайте това на закуска и кажете „сбогом” на излишните килца
02/05/2024, Четвъртък 11:40
0
Тръмп обеща 10% мито на всички вносни стоки
02/05/2024, Четвъртък 11:21
0
Кифлите от "Ергенът" ще вият сарми и бъркат мелекуни
02/05/2024, Четвъртък 11:02
0
Хайде на бас, че не сте яли такъв картофен разкош
02/05/2024, Четвъртък 11:00
0
Красотата в Бургас има ново име –„Sunny Shape“ (СНИМКИ)
02/05/2024, Четвъртък 11:00
0
"За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или – не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията". Това съм го копирала от този сайт http://www.kzp.bg/
Така че магазинът е в правото си да задържи стоката за 30дни по закон.За мен рекламацията трябва да бъде категорично отказана. Нека Комисията за защита на потребителите да прецени.
Хубав ден на всички!
Я прати някоя снимка да те обсъдим и теб. Сигурно си някой вмирисан сач от сливенската маала ама са праиш на оборотна.
Какви 30 дни? Ще му ремонтират ръкавиците ли?
ЩО ЗА ГЛУПОСТИ ДРАСКАТЕ???
И обслужването е добро и стоките също. Не съм забелязъл грозни момичета или момчета,а за лошо обслужване да не става и дума
Искам да ви запитам какво разбирате от арогантно и некоректно отношение?
може би в един магазин трябва да ви оближат гъза за да сте доволен или нещо още по-специално. Като си пич на място си купи нови ръкавички.
Аман от такива паляци чесноооо.
Няма да прочетем един път нещо весело ами само се натоварваме с такива простотии.
п.с.Относно господина с ръкавиците,дано всичко да се оправи и рекламацията ви бъде удовлетворена.