Мъжете обичат торентите и футбола, а жените – децата и уроците

Руската Интернет компания "Яндекс“ представи своеобразен рейтинг на „най-мъжките“ и „най-женските“ думи. Снимка: ТСН
10 Март 2014, Понеделник, 05:59 ч.
Яндекс откри кои са най-използваните думи за представителите на силния пол и за техните нежни половинки
Руската Интернет компания Яндекс“ представи своеобразен рейтинг на „най-мъжките“ и „най-женските“ думи, които представителите на силния и на нежния пол употребяват най-често, съобщава ТСН.След проведените статистически изследвания става ясно, че момичетата най-много се интересуват от информациите за раждане и за възпитаване на деца. Те най-често употребяват думите: дете, клас, урок, дневник.
В същото време представителите на силния пол предпочитат материалите, свързани със спорта, техниката и с Интернет. Мъжете най-често използват думите: торент, футбол, диск.
Според представителите на компанията, която администрира руската търсачка, думите новини, iPhone и паспорт се употребяват по равно от двата пола.
В категории:
Животът








Чували с пари изпаднаха от брониран камион! Това, което последва е (не)очаквано
02/05/2025, Петък 21:33
1

Оцеля след падане от 115 метра
02/05/2025, Петък 21:24
1





Побой в Перник
02/05/2025, Петък 21:00
0

Получи голямо признание
02/05/2025, Петък 20:48
0

Прави нещо невероятно
02/05/2025, Петък 20:24
0



Играчка-плачка: Дете надраска картина за 50 милиона евро
02/05/2025, Петък 20:03
2



