Мъжете обичат торентите и футбола, а жените – децата и уроците

Руската Интернет компания "Яндекс“ представи своеобразен рейтинг на „най-мъжките“ и „най-женските“ думи. Снимка: ТСН
10 Март 2014, Понеделник, 05:59 ч.
Яндекс откри кои са най-използваните думи за представителите на силния пол и за техните нежни половинки
Руската Интернет компания Яндекс“ представи своеобразен рейтинг на „най-мъжките“ и „най-женските“ думи, които представителите на силния и на нежния пол употребяват най-често, съобщава ТСН.След проведените статистически изследвания става ясно, че момичетата най-много се интересуват от информациите за раждане и за възпитаване на деца. Те най-често употребяват думите: дете, клас, урок, дневник.
В същото време представителите на силния пол предпочитат материалите, свързани със спорта, техниката и с Интернет. Мъжете най-често използват думите: торент, футбол, диск.
Според представителите на компанията, която администрира руската търсачка, думите новини, iPhone и паспорт се употребяват по равно от двата пола.
В категории:
Животът








Тръмп заплаши Венецуела, че ще плати "неизмерима" цена, ако не приеме обратно затворници и психично болни
21/09/2025, Неделя 09:20
0





Обир като на филм в София, задигнаха стока за 200 хил. лева за минути
21/09/2025, Неделя 08:20
2

Локализиран е пожарът до бившата рафинерия „Плама” край Плевен
21/09/2025, Неделя 08:00
0

Почина синът на един от най-големите българи
21/09/2025, Неделя 07:33
1

Изпращаме лятото с жега
21/09/2025, Неделя 07:30
0

Сърбия връща задължителната военна служба от януари
21/09/2025, Неделя 07:30
1

Знаци, че партньорът ви се комплексира от успехите ви
20/09/2025, Събота 22:00
0



Влюбен ли е в теб? 5 тайни знака, които мъжете не могат да прикрият
20/09/2025, Събота 21:40
0