Мъжете обичат торентите и футбола, а жените – децата и уроците
Руската Интернет компания "Яндекс“ представи своеобразен рейтинг на „най-мъжките“ и „най-женските“ думи. Снимка: ТСН
10 Март 2014, Понеделник, 05:59 ч.
Яндекс откри кои са най-използваните думи за представителите на силния пол и за техните нежни половинки
Руската Интернет компания Яндекс“ представи своеобразен рейтинг на „най-мъжките“ и „най-женските“ думи, които представителите на силния и на нежния пол употребяват най-често, съобщава ТСН.След проведените статистически изследвания става ясно, че момичетата най-много се интересуват от информациите за раждане и за възпитаване на деца. Те най-често употребяват думите: дете, клас, урок, дневник.
В същото време представителите на силния пол предпочитат материалите, свързани със спорта, техниката и с Интернет. Мъжете най-често използват думите: торент, футбол, диск.
Според представителите на компанията, която администрира руската търсачка, думите новини, iPhone и паспорт се употребяват по равно от двата пола.
В категории:
Животът
Защо продължаваме да избираме сходен тип партньори в любовта
Евродепутати: Колегите ни свикнаха, че в България се провеждат избори на шест месеца
Александър Сано: Оцелях по чудо в катастрофа край Бяла
Лекар: Никога не носете обувки вкъщи
Венета Райкова остана без ефир и доходи
Какво се случва със сметки, кредити, депозити, лизингови вноски и инвестиции с въвеждане на еврото
На какво е симптом събирането на границите на кръвното
Установиха до какво води прекомерната консумация на кафе при жените
Трик: Тайната рецепта за идеално печено пиле
Броени дни до Коледа: Ето как празниците могат да продължат 12 дни
През зимата вечеряйте в този час, категорични са учени
Удар на полицията: Нелегален тютюн за наргиле за над 100 хил. лв. открит в София, двама братя са задържани
