6D кино, футболно игрище, светещ голф и 20 нови марки в новия мол Странд Бургас
6D прожекции (които ангажират всички сетива) и 20 нови за Бургас, а в някои случаи – и за страната, брандове ще бъдат «черешката на тортата» в първия мол от открит тип СТРАНД средата на юли. Всъщност новият лайфстайл център разчупва досега познатата концепция на традиционния мол. Той по-скоро напомня голяма търговска улица с магазини, заведения, обществени зони и забавления. Още повече, че зоните за забавления ще бъдат повече от 1/3 от цялата площ на СТРАНД. Това коментираха пред журналисти директорите на компанията-инвеститор - Мариела Остенд и Дейвид Кауър.
"СТРАНД е толкова различен, както архитектурно, така и като микс от стоки и услуги, че привеждането му под знаменателя на моловете е необосновано. Ако трябва да го определя, това е първият лайфстайл център на открито в страната. Strand е атракционна дестинация и целта ни е да бъде едно от най-живите и пълни с развлечения места в града ", обясни Мариела Остенд.
Очаква се молът да отвори до 15 юли, а на 26 юли ще бъде тържественото освещаване, последвано от едно от най-важните събития в града – SpiritofBurgas. Откриваното ще бъде съпътствано от редица събития /виж тук/, предназначени за различни таргет групи.
Голяма част от наемателите вече се подготвят, но някои ще открият магазините си чак наесен. Седем от осемте планирани кинозали трябва да бъдат открити през средата август. Ресторантите и първият по рода си детски център обаче вече са почти готови.
| Закрита изложбена площ за графити около паркинга ще бъде една от аткракциите в СТРАНД, обясни изпълнителният директор Дейвид Кауър |
Сред атракциите са светещ голф, закрито футболно игрище, център за танци и спорт, детски център, зала за видеоигри, също художествена галерия и закрита изложбена площ за графити около паркинга. В центъра на комплекса е разположен площад за събития eSquare с най-големия екран на открито в България.
Сред познатите на широката публика брандове в СТРАНД ще присъстват английската FrenchConnection, Mexx, OVS, Mustang, Levis, Celio, Next, MatStar. сред новите марки – британските M&Co, Warehouse, както и веригата за бельо BouxAvenue, испанските Shana и Smash, италианската Alcott, английската спортна фирма Lonsdale.
Както вече писахме, вместо хипермаркет наесен на приземния етаж отварят хали с хранителни стоки на местни производители.
Над 10 хил. души чакат да се чипират, мислят, че ще живеят вечно
Предупреждаваха я, но тя не чу - крахът на Джан-Микеле и Габриела
Москва удря Euroclear с иск за $229 милиарда заради замразените руски активи
ГДБОП с подробности за нарко ОПГ-то, действало под полицейска шапка
Как да премахнем мухълът за да не се появи отново?
Млад българин загина при катастрофа в Кипър, шофьорът на колата е дрогиран
35 защитени диви птици от Руския пазар отново са на свобода
Карлос Насар: Асен Златев ми даде смисъл да остана и да се състезавам за България
Даниела Тренчева - журналистката, която накара Али Агджа да проговори
Откраднаха над 3 млн. лева от голяма болница
Мадона и Гай Ричи с първа публична среща от 2008 г.
Седем обвинени за организирана престъпна група, сред тях началник на столично РПУ

Доста от наемателите се бавят и ще отворят наесен?
Т.е изчакват да видят постигнатите резултати на мола и тогава ще вземат решение дали да рискуват като подпишат договори с инвеститора.......
Този мол е една огромна куха инвестиия и това ще проличи особено силно през зимния сезон. На Бургас и двата мола са му много - трети е свръх излишен ....
.. ще видим дали съм прав в прогнозите си.