От 1 юни стигаме за три часа до София
Любимката на Бойко Борисов и този път му остана вярна, тя с ентусиазъм се втурна и в битката със снеговете, които я оставили без глас, за да обяснява защо пътищата са затворени или отворени
Ключови думи:
магистрала "Тракия", готова, 1 юни, скандали, снегове, затворени пътища, Лиляна Павлова, прегракнала
22 Декември 2012, Събота, 17:15 ч.
Автор: Бесове.бгМалко преди изборите ще отрежат лентата на цялата магистрала „Тракия“
За три часа ще се стига от София до Бургас от 1 юни, похвали се министър Павлова. Магистрала „Тракия“ ще бъде напълно готова дотогава и няма да има повече задръствания по Петолъчката, а тя се надява, че ще намалеят и катастрофите. Трите часа са теоретични, при положение, че шофьорът не спира никъде и кара с малко над разрешената от КАТ скорост. Аз не отговарям за камерите, обясни министърката. В момента обаче от най-обичаният министър, тя се превърнала в най-проблемният. Заради снега и затварянето на пътищата гласът й изчезнал. Не от студа, а от споровете с областните управители. Едни ме питат защо затваряш пътищата, други защо не ги затваряш, няма угодия, каза ядосано тя. Затваряме ги, защото има виелица и не може да се чисти. Снегорините вървят, зад тях за нула време се образуват преспи. Трябва да спре да вали, за да чистим. Но никой не разбира. Шофьорите недоволни, ТИР се опита да стачкува, че пропускаме колите преди камионите, пълна лудница. Имаше сериозни проблеми и ще накажа някои от моите хора, закани се тя. След което се похвали, че през последните дни така се е изучила, че е станала по-голям синоптик от Любка Кумчева. Преди тях знаех прогнозата и като казаха за антициклона, си отдъхнах. Всъщност пътуването три часа е химера, защото ще започнат ремонтни работи по участъка София – Пловдив. На въпроса на Карбовски защо край Пазарджик се плава в платното, вместо да се кара, тя отговори, че не само дупки има, но и платното е безнадеждно остаряло и трябва да се преасфалтира изцяло. Само край Пазарджик са нужни 45 милиона за ремонта. Проект има, но пари все още няма. Пари няма и за тунела под Шипка, за магистрала „Хемус“ и за още много други отсечки. Но първо ще направим магистралите, а тогава второкласните пътища, категорична беше Павлова. Тя призна и, че големите шосета у нас се строят по европейски проекти, но държавата доплаща. Водещият не я попита за цифрата, която българският данъкоплатец донажда, но по данни на синдикатите над 20 процента от парите са си български. Пак синдикатите попитаха защо все още не е платено на строителите, които са правили отсечката Карнобат-Ямбол, но въпросът мина между капките, защото имаше спешни реклами.
Скандалът между Радостин Василев и Гюнай Далоолу е лош сигнал за българската политика
Как да украсим елхата според Фън Шуй, за да привлечем щастие и изобилие
Кубрат Пулев загуби, но не се срина аурата на един истински шампион
Класическа зеленчукова супа с магданоз - уют в купа
Любовни изненади преди Нова година: Тези три зодии ще срещнат съдбата си в края на декември
bTV обяви пълна програма за празниците – ето какво ще гледаме от Коледа до Нова година
Бургас ще закупи електромобил и зарядна станция за нуждите на социалните услуги
Община Бургас стартира процедура по урегулиране на нова индустриална зона
Болница "Селена", от която изчезнаха над 3 млн.лева: Съдействаме на разследването
Селин Дион е готова за нова глава в живота си
През 2026 г. ни очакват две пълни слънчеви затъмнения
Фалшиви петдесетолевки заляха сергиите в Одрин, търговците скочиха срещу нашенците
