Бургазлия: Банкоматът на "Уникредит" ми погълна 20 хил. лева, парите ги няма по сметката ми, а всички вдигат ръце
Сумата е внесена в банкомата на клон в ж.к. "Славейков"
"Внесох 20 хил. лева в банкомата на "Уникредит Булбанк" в ж.к. "Славейков", но вече 12 дни парите не са постъпили по сметката ми, а всички, към които се обръщам, вдигат рамене."
Това твърди бургазлията Александър Жеков, който днес дойде в редакцията на Флагман.бг, за да разкаже за случая.
На 1 декември той подал сумата към веднинг брояча на банката. Използвал банкноти по 100 лева. След като ги депозирал, транзакцията така и не се отчела, обясни Александър, който потърси Флагман.бг, след като търпението му вече се е изчерпало.
Обичайната практика е още при внасянето машината да върне банкнотите, които не одобрява, ако има такива, и да издаде бележка. Това така и не се случило, което от своя страна поставя Александър в странна ситуация - няма доказателства за извършеното внасяне на парите, а от банката отказват да му предоставят видеозаписите от банкомата и охранителните камери.
По думите му, директорът на бургаския клон само се извинил, без да даде реално решение и отговор къде са парите и как ще се разреши казусът.
"На 1 декември, около 14:00 часа внесох във филиала на "Уникредит Булбанк" в ж. "Славейков" сумата от 20 000 лв. Банкнотите бяха само по 100 лв. Банкоматът прие 4 транзакции и блокира, без да ми издаде бележка. Охраната на клона беше на място, предполагам и той видя. Незабавно се обърнах към служителите на банката, които ме успокоиха. Посъветваха ме да се прибера и обещаха, че ще ми позвънят, тъй като и друг път се е случвало. Твърдяха, че трябвало да изчакат колега от София, който да отвори банкомата", разказа Александър пред Флагман.бг.
Обаждане обаче така и не последвало и заради това на следващия ден - 2 декември, Александър отново посетил "Уникредит Булбанк". Този път заедно със съпругата си, защото тя била титуляр на сметката, по която внесъл парите.
От филиала обаче му обяснили, че още не бил дошъл въпросният колега от София и трябвало да изчака малко.
"Говорейки с една от жените, тонът й беше променен. Тя ме попита дали съм сигурен, че това е сумата, която съм вкарал и внесъл ли съм изобщо някакви пари, което ми беше крайно обидно", допълни Александър.
След второто си посещение в банката Александър пуснал жалба до централата в София. Три дни по-късно в петък,5 декември, Жеков отново отишъл, за да попита докъде е стигнал случаят. Тогава му било казано, че жалбата не била приета, защото не е от жена му, която е титуляр на сметката. Обещали му, че ако го направи и всичко е наред в 7-дневен срок парите щели да постъпят в банковата му партида.
"Направихме това, което поискаха от нас. Незабавно. Обадихме се и до София, но до ден-днешен 12 декември, сумата не е получена. Междувременно през тези 7 дни сме пуснали още две оплаквания. В понеделник, вторник и сряда съпругата ми разговаря със служители на банката, но те са прехвърлили проблема към "Борика" (фирмата, която обслужва банкоматите) и са заявили, че имало някакъв проблем заради еврото", добави той.
На 11 декември Александър заедно с жена си били отново в конкретния филиал, за да разговарят с директора. От своя страна, той отвърнал, че нямал правомощие по-случая и единственото, което можел да направи е да се извини. Иначе признал, че имало несъотвествие на сумата в банкомата и бележките, които са издадени. Но не станало ясно в какво посока е разминаването.
Съветът на директора към Александър бил да се обърне към личния си банкер, но той има такъв само за фирмените си сметки и то във филиал в София.
В същото време, според твърденията на Александър, банкоматът си работил, т.е. - явно е отварян, но резултат от неговата жалба - нямал. "Тези пари са ми необходими сега - за спешни плащания, свързани с моя бизнес. Не след време! Какво трябва да направя - да водя дела ли?", недоволства бургазлията.
Междувременно той е започнал собствено разследване. Проверката му показала, че лимитът на банкоматите е до 40 банкноти или 4000 лева, но това е известно на малцина. Дори банковите служители не знаели, че има такова ограничение.
Дежурният редактор на Флагман.бг потърси коментар от директора на банковия клон Николай Катерков, който обаче се оказа, че днес бил в отпуск. Супервайзърът Мария Желязкова, която е под него в ръководната пирамида на банковия клон пък ни изслуша, но след като разбра за какво точно я търсим, обясни, че е в среща и ще се обади по-късно днес.
*Флагман.бг е с готовност да публикува позицията на банката и ръководството на регионалния клон
Ако имате подобни случаи ни пишете на [email protected] или чрез платформата "Вашият сигнал до Флагман.бг"
Рецепта за фолклорният герой на прехода Бахурът - ще се представи в Етнокухнята в Бургас
Кейт Уинслет осъжда пластичната хирургия в Холивуд и натиска върху младите и колеги
Италия е готова да посрещне 25-те Зимни олимпийски игри
Почти двойно поскъпване на стоматологичните услуги, зъболекарите оспорват данните
Роботът, който предвиди оставката на кабинета: На протеста усетих енергия за промяна
Фон дер Лайен към Тръмп: Не се меси в европейската политика
"Тук и сега" са ключовите тенденции за здравословен живот през 2026
Поморие вече има красива пейка за кърмене, обвита с крила на пеперуда
Ванеса Калинкова от Бургас със златен медал от световна олимпиада и бъдеще в българската наука
Крие ли АЕЦ „Козлодуй“ за инцидент в централата? Възможно е извънредно спиране

Трябва да се вкарват на части по не повече от 1000лв.Така на всяко приемане на сума ще изискваш от машината да ти издаде бележка.Ако банкомата не си хареса някоя банкнота я връща и чака последваща команда за приключване на транзакцията със сумата която е приел до момента или приемането на още пари.
Ако се прехвърли лимита на картата, банкомата връща последната част от парите, която се вкарва до евентуалното намаляне на сумата до изчерпването на лимита.
По този начин, ако се получи проблем,щетите ще са по-малки и доказуеми.
Почти е невъзможно дори да си натикал парите на четири порции по 5 хил.лева както казваш да няма върнати банкноти,които машината да не харесва.
Най-вероятно след приемането на първите 5 хил.лева,вторите 5 хил.ги приема брои ги и ги връща обратно заради лимита и чака следваща команда за приключване и издаване на бележка или за довнасяне на сума която отговаря до изчерпването на лимита.
Няма никаква логика в това което дрънкате, че лимита е до брой банкноти в случая 40 или до 4000 хил.лева.
Това значи,че ако трябва да вкараш 4000 хил.колкото лимита позволява, задължително трябва да са банкноти по 100 лева.
Пак повтарям лимита е на картата, а не на банкомата.Ако беше обратното всеки щеше да обикаля банкоматите и да тика,кой колкото си иска.
В 14 ч си отишъл до работещ филиал с каси на банката,но за да не те питат за произхода на тези 20 хил.лева или за да не платиш някаква комисионна за внасяне по сметка на каса, си се направил на Хитър Петър и сега ревеш и има вероятност да гризнеш дръвцето.
Мислете с тез кратуни господа пишман бизнесмени.
Имах подобен случай за 50лв на същия банкомат,обадих се на номера който са оставили и след 3 дни сумата се появи.Това не значи обаче че Уникредит са уникални ...травели и мизерници
Ако това е вярно, за мен тази банка е некоректна.
Спомнете си скандала с футболиста на който също му липсваха от сметката пари.
Ако това е вярно, за мен тази банка е некоректна.
Спомнете си скандала с футболиста на който също му липсваха от сметката пари.
Банкомата има камери и в банката много добре знаят, че човека е идвал и и ги е депозирал, само се правят на ударени.
Банкомата има камери и в банката много добре знаят, че човека е идвал и и ги е депозирал, само се правят на ударени.
2 КИЛА ЧЕРЕН ХАЙВЕР за Левон Хампурцумян шефа на УниКредит Банк
Повечето разплащания са вече през фирмена сметка в банка.
Откъдето дошли, там и отишли.
Тръгна да ги върти, даде грешка и умря.
Тия им звъня, викат ми, "Ами как не си преброил парите"
И така, върнаха минимума, който им казах!