Кошмар на АМ "Тракия": Най-голямата опашка в историята, хиляди са блокирани в 40-километровата колона
Безпрецедентната ситуация е предизвикана от ремонтни дейности в участъка между 241-вия и 251-вия километър, които парадоксално започнаха в началото на летния сезон
На автомагистрала „Тракия“ се образува може би най-дългото задръстване в историята й – в момента десетки хиляди автомобили са блокирани в колосалната 40-километрова тапа между Нова Загора и Сливен в посока Бургас, съобщават читатели на Флагман.бг.
Безпрецедентната ситуация е предизвикана от ремонтни дейности в участъка между 241-вия и 251-вия километър, които парадоксално започнаха в началото на летния сезон.
По информация от очевидци и пътници, опашката се простира от района на Нова Загора и достига до Сливен. Засега движението е силно ограничено, а на много места напълно блокирано. Полиция регулира трафика, но без особен резултат.
АПИ отвори обновен участък от АМ "Тракия", но веднага стартира нов ремонт
Ремонтът включва полагане на нов асфалтов пласт, изграждане на георежи и монтаж на нови бордюри – дейности, които обичайно отнемат седмици.
Защо обаче са стартирани точно в този момент, когато трафикът към Черноморието рязко се увеличи, остава напълно необяснимо. Технологиите напредват и асфалтирането можеше да се извърши и през пролетта, когато движението бе почти незабележимо.
Задръстването обаче не е ограничено само до този участък. Сериозно е натоварено и в района на магистралата около Раковски, където също са струпали голям брой автомобили, пътуващи в посока южното Черноморие. Хората губят часове, заклещени в жегата, с разстроени деца на задната седалка и без възможност за алтернатива.
Този уикенд реално е в началото на активния летен сезон по българското Черноморие, но за хилядите семейства и туристи той ще остане в паметта им не с морето и плажа, а с безкрайното висене в задръстванията по магистрала „Тракия“. За множеството пътуването се превърна не в началото на почивката, а в истинско изпитание на нервите.




















Трябва да е ТОПЛО и ГОРЕЩО времето за да ХВАНЕ и залепне добре асфалтовата смес за това и кърпежи и полагане става предимно ЮНИ месец когато е по топла
Там ремонт няма, а на нас тука ни се повръща от вас и гадния ви диалект!
Дано ремонтите да ви откажат да се суркане насам като изтървани.
Будали , висите в тапите в тоя пек, с цялата челяд… другия път 100км задръстване си направете
Нещастници долни!!!
Сега няма да може всичката измет да се изсипе тука и да препълни града и паркингите!
Марш на обратно!
Николай Копринков, секретар на президента Румен Радев по вътрешната политика и гражданското общество, е бивш кмет на пловдивското село Труд.Завършил Пловдивския университет със специалност „Физическо възпитание“ през 2004 г. Копринков израства в партийната организация на БСП в Община Марица. Това е в годините, в които олигархът Георги Гергов ръководи местната структура на социалистите. За ролята му се носят легенди, а името му нашумя преди повече от 5 години, когато започнаха да валят сигнали за чудовищна контрабанда, изнудване на бизнесмени, манипулиране на обществени поръчки и кадрови назначения в митниците, МВР и министерствата.На върха на тази сраснала се с държавната власт престъпна пирамида всички сочеха съветниците на Румен Радев – Николай Копринков и Пламен Узунов. Николай Копринков стопанисва в сянка черната каса на Румен Радев, а неговите роднини просперират под безразличния поглед на Антикорупционната комисия и прокуратурата.
НА ОВЦЕТЕ И ГОВЕДАТА..ЧЕСТИТО
при едни прости изчисления на средна дължина на автомобил, разстояние между тях, примесени с не голям процент автобуси и камиони и броя на лентите за 1км задръстване се получават около 350 превозни средства... умножи си по разплутите километри, за които пак една лесна справка в гугъл мапс доказват лесно колко са далеч от 40
аааааре със здраве...
Смятай колко трябва да си прост и кух да решиш ремонт на "магистралата" да започне юни месец!!!
НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА!!!