Експерт посочи нова тенденция сред българите заради инфлацията
Проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета
Проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета.
При тази инфлация се повишава мотивацията на хората да купуват неоригинални стоки. Това каза в студиото на Нова тв Богомил Николов от „Активни потребители”.
Той припомни обаче и израза, че трябва да си много богат, за да можеш да си позволиш да купуваш евтини стоки. Въпреки това, проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета.
„Когато видите в един сайт, че дадена стока се продава на половин цена – изкушението е огромно, но и рискът става много по-голям”, алармира експертът. Според него масово потребителите не са наясно с рисковете от купуване на неоригинални артикули.
По думите на Богомил Николов един от най-често фалшифицираните продукти у нас е алкохолът. По-голяма опасност крие твърдият алкохол. Към графата с многото ментета той добави козметиката и лекарствените продукти.
Разказ за доброто или как полицаи помогнаха на незрящо момче
Цените на петрола скачат след блокадата на Тръмп върху танкери от Венецуела
Кои са зодиите със силна интуиция
Млади художници от Бургас вдъхват образ поезията на Петя Дубарова
Гъста мъгла по „Тракия“, а видимостта е до 50 м в Старозагорско
Заподозреният за антисемитската атака в Сидни е обвинен в 59 престъпления
Ник Райнер може да получи смъртна присъда, убил е родителите си
Проектът за новия стадион на Левски е временно замразен поради липса на финансова гаранция от инвеститора
Жилищата в България удвоиха цената си за 10 години, но 86% живеят в собствено жилище
Васил Терзиев: Камерите в училищните тоалетни са недопустими, ще има пълно разследване
Жалби спират Асен Златев, Насар заплашва с трансфер в чужбина
