Експерт посочи нова тенденция сред българите заради инфлацията
Проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета
Проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета.
При тази инфлация се повишава мотивацията на хората да купуват неоригинални стоки. Това каза в студиото на Нова тв Богомил Николов от „Активни потребители”.
Той припомни обаче и израза, че трябва да си много богат, за да можеш да си позволиш да купуваш евтини стоки. Въпреки това, проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета.
„Когато видите в един сайт, че дадена стока се продава на половин цена – изкушението е огромно, но и рискът става много по-голям”, алармира експертът. Според него масово потребителите не са наясно с рисковете от купуване на неоригинални артикули.
По думите на Богомил Николов един от най-често фалшифицираните продукти у нас е алкохолът. По-голяма опасност крие твърдият алкохол. Към графата с многото ментета той добави козметиката и лекарствените продукти.
Доналд Тръмп обяви пълна блокада на санкционирани петролни танкери от Венецуела
Варненски пожарникари са моделите в благотворителния календар „Герои в сянка“
Шофьор издъхна след мистериозен инцидент в Аксаково
Още седем страни със забрана за пътуване до САЩ
Какво ще значи да си дизайнер през 2026 г.-тенденции, AI и нови умения
Край на спекулата с краткосрочните наеми: идва нов жилищен модел
Разплащанията в брой изчезват в Швеция, но какви са неочакваните рискове
Най-големият хедж фонд в света мести позиции от Лондон в София
Белгия замразява заплатите на депутатите за четири години заради нарастващия бюджетен дефицит
Батерии с 1000 км пробег и 9 минути зареждане: новата роля на среброто в електромобилите
Деница Сачева: Удължителният бюджет ще бъде приет, заради БСП внесохме редовния
Асен Василев заплаши с нов протест, този път заради удължения бюджет
