150-годишната църква в Българово ще има камбанария
Тази църква е втори Батак , тук при Освобождението са избити стотици българи
Ключови думи:
Валери Симеонов, ГЕРБ, Руслан Карагьозов, Соня Георгиева, Българово, Диана Йорданова, църква Св.Атанасий, Бургас
20 Май 2011, Петък, 13:28 ч.
Автор: Бесове.бгСлед
кратък дебат в Общинския съвет на Бургас народните избраници се обединиха около
докладната на Валери Симеонов, с която се искат 40 хиляди лева за строеж на
камбанария в историческата 150-годишна църква „Св.Атанасий“ в Българово
Докладната на Симеонов беше атакувана от съветника на ГЕРБ Руслан Карагьозов, който настояваше тя да се отложи за реализация следващата година, докато се уточни откъде ще се вземат парите, но дори и от собствената му група не се съобразиха с него, защото проектът е готов от 2005 г., а все се отлага градежът.
В крайна сметка 40-е хиляди лева бяха осигурени накуп, защото се оказа, че имало резерв по това перо, според шефката на постоянната комисия по култура Соня Георгиева.
„Кметът на Българово е от ГЕРБ, но за нас няма значение, че му правим предизборен пиар, важното е камбанария да има“, каза Симеонов и даже накрая си стиснаха ръцете с лидерката на групата на ГЕРБ Диана Йорданова.
В категории:
Бургас
bTV обяви пълна програма за празниците – ето какво ще гледаме от Коледа до Нова година
Бургас ще закупи електромобил и зарядна станция за нуждите на социалните услуги
Община Бургас стартира процедура по урегулиране на нова индустриална зона
Болница "Селена", от която изчезнаха над 3 млн.лева: Съдействаме на разследването
Селин Дион е готова за нова глава в живота си
През 2026 г. ни очакват две пълни слънчеви затъмнения
Фалшиви петдесетолевки заляха сергиите в Одрин, търговците скочиха срещу нашенците
БАБХ изтегли бебешка каша заради наличие на неорганичен арсен
От утре токът за бизнеса поскъпва с 22%
Мариета Георгиева - 110 километра лед, пълна изолация и български флаг на най-южната точка на Земята
Колко струва охраната на Пеевски? ДПС „Ново начало“ извади сметката
Две близо 90 годишни италианки превърнаха хляба и Instagram в туристическа сензация
