×
Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Стачка затвори Лувъра в Париж
  • Задържаха гръцки кораб със седем тона кокаин
  • Годишната инфлация в България през ноември е била 5,2%
  • Стресът на работното място е причина за над 40% от депресиите
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Димитър Костов, Филип Морис България: Успехът се крие в това да поставяме клиентите си в центъра на всичко, което правим


Димитър Костов, Филип Морис България: Успехът се крие в това да поставяме клиентите си в центъра на всичко, което правим
Димитър Костов ръководи отдела, отговарящ за потребителското преживяване с продуктите с намален риск във Филип Морис България
17 Декември 2020, Четвъртък, 11:00 ч.
Автор: Флагман.Бг

С налагането на извънредните противоепидемични мерки, грижата за потребителите на устройството за нагряване на тютюн IQOS и клиентското обслужване вече се извършват основно от разстояние

Димитър Костов ръководи отдела, отговарящ за потребителското преживяване с продуктите с намален риск във Филип Морис България. В компанията е от 10 години, като досега е преминал през различни позиции в областта на финансите, продажбите, планирането и маркетинга. Димитър има магистърска степен по бизнес администрация в СУ „Св. Климент Охридски”.

- Г-н Костов, в края на месец ноември правителството обяви частичен локдаун и въведе извънредни противоепидемични мерки. Как очаквате това решение да повлияе на бизнеса ви?

- Нашата визия остава непроменена – продължаваме с усилията си за изграждане на бъдеще без дим.  Както заяви и нашият главен изпълнителен директор Андре Каланцопулос „надяваме се да заменим напълно цигарите с бездимни алтернативи, възможно най-скоро“.

В изпълнение на визията си, разработихме и предлагаме бездимни алтернативи, които премахват горенето и цигарения дим и така водят до намалено образуване и излагане на вредни и потенциално вредни вещества в парата от употребата им спрямо цигарения дим.

Наясно сме, че отказът от цигарите може да бъде труден и че преминаването към по-добрите бездимни алтернативи предполага разяснение за технологията и научните данни, които стоят зад тяхната разработка. Затова на потребителите се предлага пълна подкрепа при преминаването, като услугите са достъпни на място в търговската мрежа и в специализираните магазини на бранда, както и от разстояние – по телефона и онлайн.

В условията на настоящата криза, очакваме все повече клиенти да се насочат към обслужване от разстояние. В същото време клиентите ни могат да посетят  специализираните магазини извън големите търговски центрове, при пълни мерки за безопасност, както за тях, така и за  нашите партньори.

- Какви мерки и действия предприехте, за да продължите бизнес дейността си и обслужването на клиентите след обявяването на частичния локдаун?

- За потребителите ни е важно да получават своевременно съдействие и да могат да се свържат с нас по най-лесния за тях начин в този критичен период.  Извън грижата в специализираните магазини на бранда, клиентите могат да получат подкрепа и през Центъра за обслужване на клиенти, който работи седем дни в седмицата с разширено работно време от 8  до 22 ч.

Покупки или гаранционно обслужване се осъществяват с помощта на куриер или мобилни консултанти на удобен за клиента адрес и при спазване на строги предпазни мерки.

Основен приоритет оставаспокойствието и безопасността на клиентите, служителите и партньорите ни. Специализираните магазини и партньорските обекти извън моловете продължават да оперират при спазване на най-строги мерки за безопасност.

- Как да са сигурни потребителите, че могат да разчитат на достъп до вас и продуктите ви в ситуация на ограничения? Как осъществявате връзката с тях?

- Най-важното, което трябва да знаят потребителите ни е, че Центърът ни за обслужване на клиенти е винаги на тяхно разположение, както да отговаря на запитвания, така и да предоставя услуги изцяло онлайн или по телефона. Клиентите ни могат да получат съдействие по телефона, онлайн, по Viber, по имейл или чрез официалната страница във Facebook.

Имаме добри новини и за тези клиенти, които предпочитат да получат обслужване на място и в същото време не желаят да пътуват до някой от специализираните магазини, които оперират извън търговските центрове. Все повече и повече търговци на тютюневи изделия стават съпричастни към нашата визия за бъдеще без дим. Така мрежата от магазини, които предлагат нашите продукти и услуги, се разширява в цялата страна. Клиентите ни могат да получат информация за най-близкия до тях магазин от центъра ни за обслужване на клиенти.

- Как реагирахте в началото на кризата, породена от COVID-19? Промениха ли се политиките на компанията спрямо служителите и потребителите?

- От самото начало на кризата, ние поставихме безопасността и сигурността на клиентите, служителите и партньорите си на първо място.

С налагане на извънредното положение, организирахме  клиентско обслужване и грижа от разстояние, а мобилните консултанти сведоха до минимум прекия контакт с потребителите, въвеждайки строги мерки за безопасност, както за себе си, така и за спокойствието и сигурността на клиентите За щастие, ние вече имахме изградени процеси и много опит с услугите от разстояние, защото Центърът за обслужване на клиенти оперира добре и получава стотици запитвания всеки ден, а мобилните консултанти винаги са били на разположение на клиентите при техни запитвания. Докато специализираните магазини бяха затворени, заради извънредното положение през пролетта, консултантите предлагаха цялостна грижа за потребителитеот разстояние.

Клиентите приеха цялата тази грижа изключително добре и оценката им за обслужването по време на извънредното положение беше най-високата, получавана досега. За нас няма по-високо признание и по-голяма мотивация от удовлетворението на клиентите.

Ние самите преминахме изцяло на работа от вкъщи. Благодарение на редовни видеоконференции и добра дисциплина, съумяхме да запазим необходимото ниво на синхронизация. На първо място, насочихме изцяло вътрешната си комуникация към хората и техните нови потребности по време на пандемията. В основата на стратегията ни за справяне с кризата бе грижата за нашите служители и техните близки, правилното и навременно информиране за ситуацията, за развитието на бизнеса и новите правила на работа. За успеха на комуникацията бяха важни честотата на тази комуникация и възможността да достигнем до всеки отделен служител. Организирахме уебинари с външни специалисти и експерти в различни области, които да ни помогнат да преминем по-лесно през тази криза - психолози, специалисти по здравословно хранене, по грижа за физическата активност и други, както и представители на най-високо ниво във "Филип Морис Интернешънъл".

Всички служители дадоха много високи оценки за грижата от страна на компанията. Това видяхме във вътрешния ни показател, който измерва доколко служителите са склонни да препоръчват компанията като работно място, както и във външните признания, които получихме тази година – сертификат за водещ работодател „Тор Еmрlоуеr“ от мeждyнapoднaтa cepтифициpaщa opгaнизaция Тор Еmрlоуеr Іnѕtіtutе и присъствието ни в топ 3 на най-добрите международни работодатели в потребителската класация "Моята любима марка", както и в индекса на "Топ 50 на най-добрите работодатели в България" на организацията Career show.

Също така сме изключително щасливи, че генералният ни мениджър Джордж Маргонис бе избран сред топ 10 на финалистите в престижния бизнес конкурс „Мениджър на годината“.

Вярваме, че всички тези признания се дължат на усилията на целия екип, нашата устойчивост, гъвкавост и възможност за бърза реакция и адаптация към промените, като това са и част от енергиите, които следваме в нашата трансформация. 

- С какво действията ви сега са по-различни? Какво научихте по време на първата вълна и какво бихте направили по-добре сега?

Още в началото на пандемията, и ние, и клиентите ни научихме, че обслужването от разстояние може да предостави допълнително удобство и спокойствие на потребителя, без да се прави компромис с качеството.

- Научихме също и че не всеки е склонен да премине към такъв тип обслужване и е важно продуктите и услугите ни да са достъпни в непосредствена близост до клиентите ни в цялата страна. Научихме, че при строго спазване на мерките в магазините, може да се предостави качествено обслужване на удобните места за клиента, без компромис с безопасността.

Този път консултантите ще са на разположение в повече партньорски обекти, а продуктите и услугите ни ще са налични в още повече магазини от търговската мрежа.

- Какви са прогнозите ви за бъдещето и ще попречи ли кризата на изпълнението на визията ви за бъдеще без дим?

- Независимо от глобалната криза, нашата мисия остава непроменена. Щастливи сме, че вече над 16 милиона са пушачите по целия свят , които са избрали да преминат на най-развитата ни бездимна платформа-  устройството за нагряване на тютюн IQOS,  а близо 12 милиона са напълно преминалите към него и спрели изцяло цигарите.

Това, което наблюдавахме като промяна при нас в резултат на пандемията, бе промяната в комуникацията, взаимодействието и грижата за потребителите. Грижата от дистанция стана основна, а дигитализацията на процесите се ускори.

Радваме се, че успяхме да се адаптираме толкова бързо към промените и вярваме, че успехът се крие в това, чежпоставяме клиента в центъра на всичко, което правим. Когато разбираме нуждите на потребителите си и се водим от техните препоръки, винаги ще можем да реагираме така, че да ги удовлетворим.

Материалът е изработен със съдействието на Филип Морис България.




България Всички новини
17-годишно момиче загина след падане от четвърти етаж след рожден ден 17-годишно момиче загина след падане от четвърти етаж след рожден ден Тийнейджърката е открита жива, но в критично състояние Романтиката ще почука на вратата на три зодиакални знака Романтиката ще почука на вратата на три зодиакални знака Седмичен любовен хороскоп 15-21 декември Gen Z след протестите искат честни избори и реално участие във властта за да останат в България Gen Z след протестите искат честни избори и реално участие във властта за да останат в България Млади хора заявяват, че имат енергия и идеи за промяна, но срещат съпротива от утвърдения политически елит Най-желаното бургаско училище има нов директор Най-желаното бургаско училище има нов директор На колегите си е позната като професионалист-визионер, който е успял да наложи нови стандарти в образованието ЕС въвежда ново правило за автомобилите, което ще ги направи по-скъпи ЕС въвежда ново правило за автомобилите, което ще ги направи по-скъпи Новите автомобили да съдържат поне 25% рециклирана пластмаса, което ще увеличи производствените разходи и цените Слави Трифонов атакува социолозите, заради ниски прогнози за ИТН: Или сте некадърници, или сте манипулатори Слави Трифонов атакува социолозите, заради ниски прогнози за ИТН: Или сте некадърници, или сте манипулатори Лидерът на ИТН обвини агенция  „Маркет ЛИНКС "  в некомпетентност или манипулация и настоя журналистите да отразят позицията му така, както отразяват социологическите данни Инфлацията в България през ноември 2025 г. достига 5,2% на годишна база Инфлацията в България през ноември 2025 г. достига 5,2% на годишна база Индексът на потребителските цени сочи леко повишение спрямо предходния месец, докато хармонизираният индекс показва по-ниски стойности и подчертава ценова стабилност спрямо критериите за еврозоната Числото 15 събужда Божествената любов в живота на 4 зодии Числото 15 събужда Божествената любов в живота на 4 зодии Близнаците ще разберат, че тяхната многопластовост не е слабост, а дар. Числото 15 ще ги насърчи да бъдат по-нежни към себе си Покупката на жилище в София изисква близо 10 годишни заплати - имотите стават все по-недостъпни Покупката на жилище в София изисква близо 10 годишни заплати - имотите стават все по-недостъпни Цените на имотите изпреварват ръста на доходите, а силното търсене и ограниченото предлагане поддържат пазара в полза на продавачите Капките се завръщат през пролетта, водещи пак са Геро и Рачков Капките се завръщат през пролетта, водещи пак са Геро и Рачков Нова телевизия залага отново на хитовото шоу за имитации, след като претърпя  провал на два нови риалити проекта
ЕС въвежда ново правило за автомобилите, което ще ги направи по-скъпи ЕС въвежда ново правило за автомобилите, което ще ги направи по-скъпи Новите автомобили да съдържат поне 25% рециклирана пластмаса, което ще увеличи производствените разходи и цените Естония започна изграждането на бункери по границата с Русия Естония започна изграждането на бункери по границата с Русия Първите стоманобетонни бункери се монтират в югоизточната част на страната,  до края на 2025 г. се планира изграждането на общо 28 от общо 600 съоръжения Гръцки кораб с близо 7 тона кокаин е задържан в Атлантическия океан Гръцки кораб с близо 7 тона кокаин е задържан в Атлантическия океан Плавателният съд е тръгнал от Солун за Латинска Америка, операцията е проведена със съдействието на САЩ и Франция Най-малко 21 загинали при внезапни наводнения в Мароко след проливни дъждове Най-малко 21 загинали при внезапни наводнения в Мароко след проливни дъждове Силни гръмотевични бури удариха провинция Сафи, десетки домове са под вода, има ранени Поредна руска тенисистка смени гражданството си Поредна руска тенисистка смени гражданството си Полина Кудерметова ще играе за Узбекистан Найджъл Фараж ще съкрати 68 000 държавни служители, у нас темата продължава да е табу Найджъл Фараж ще съкрати 68 000 държавни служители, у нас темата продължава да е табу Той предлага система, в която заслугите, резултатите и ефективността ще имат значение  Нетаняху обвини премиера на Австралия, че с подкрепата за Палестина подхранва антисемитизма Нетаняху обвини премиера на Австралия, че с подкрепата за Палестина подхранва антисемитизма Израелският премиер направи остро изявление след смъртоносна стрелба срещу евреи в Сидни Защо Япония ще остане без панди за първи път от половин век Защо Япония ще остане без панди за първи път от половин век В момента тази страна има две панди, взети под наем от Китай Австралия обяви национален траур след стрелбата в Сидни Австралия обяви национален траур след стрелбата в Сидни "Злото се развихри на плажа Бонди по начин, който надхвърля всяко въображение", каза министър-председателят Кристиано Роналдо и разбитото Ferrari - инцидентът, който може да промени всичко Кристиано Роналдо и разбитото Ferrari - инцидентът, който може да промени всичко Катастрофата стана преди 17 години
Слави ТРИФОНОВ Слави ТРИФОНОВ ПП-ДБ ни мислят за селяни и чалгари! Виц на деня Виц на деня - Купих си автомобил, от тези, които сами се управляват!
- Е къде е?
- Де да я знам. Замина някъде сам.
Виц на деня Виц на деня - От всичките ми съученици само Жорето остана в България.
- Браво на момчето, патриот! С какво се занимава?
- В затвора е...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Само у нас, притичвайки на червен светофар, може да те блъсне насрещен пешеходец!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори