Телевизията на Слави с рекордно евтина реклама
"7/8 ТВ" търгува ефирно време за жълти стотинки, събира клиенти с промоции
Рекордно ниски рекламни тарифи до края на годината обяви новоизлюпената телевизия на Слави Трифонов "7/8 ТВ", научи Lupa.bg.
Eкип на сайта успял да се добере до тях след дълго издирване, тъй като на официалната страница били обявени само проценти за различни часови слотове и надценки при особени обстоятелства, но не и самите тарифи. Цената, на която Би Ти Ви в момента продава рекламно време, е тройно по-висока от тази на 7/8 ТВ, чийто официален представител в канала е Евгени Димитров-Маестрото.
За пример ще дадем тарифата в публицистичното предаване на Дългия с водещ неговия политически заместник Тошко Йорданов - "Студио Хъ", където за 30 секунден клип еднократно цената е 900 лева. За повторението сутрин тя е едва 300. В Би Ти Ви, чиито предавания "7/8 ТВ" непрекъснато подиграва (последно на подбив бе взето риалити шоуто "Фермата" - б.р.), тарифите са следните - за публицистичното предаване "Лице в лице" в следобедния, особено неудобен за редица зрители час - 17,30, сумата е цели 5010 лева, отново за 30-секундно излъчване.
Най-скъпа при Трифонов е рекламата в неговото шоу от 22,00 часа в делничните дни, където за спот от половин минута фирмите трябва да се бръкнат с 2600 лева. Разбира се, ако решат да са постоянно в ефира и продуктите или услугите им да се въртят в продължение на цяла седмица или месец във всеки рекламен блок, тя пада до 1800 лева. Доста апетитна сума на фона на тази в конкурентната телевизия, дала трибуна на Трифонов близо 20 години. Там за реклама по същото време цената от 1 ноември тази година е 14 148 лева.
А по телефона от екипа на Трифонов обясняват, че всички цени "на промоция" за реклама са само до края на годината и драстично ще се променят от началото на следващата. Прави впечатление, че по кабелния канал засега се въртят петима рекламодатели, които са заели всички блокове на прясно стартиралата телевизия. На тях е била предоставена възможност не просто да се възползват от ниските цени, но и вместо 30-секундни, да получат едноминутни спотове.
Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана
Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост
Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден
Взимаме повече пари заради новите ваучери за храна
Даниел Бачорски побесня, изрече гневни думи
Царевичното брашно крие тайна? Здравен ефект, за който малцина подозират
Левът изчезва от банкоматите от 1 януари: Как ще теглим евро през 2026 г.
Влаковете тръгват по ново разписание
Съпричастност с монети: Варна показва как се гради доброто
Велико Търново се обедини в маратон с кауза
Мистерията с бетонираните тела, изплували от Дунав, свързана с изчезналите милиони от Белград
Шамани се опитаха да предскажат победителя в изборите в Чили, но духовете мълчат

А рейтингът на СКАТ как е?;)