×
Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман
Накратко
НА ЖИВО

Спомени от соца: Кометите, които пореха вълните от Варна до Несебър за 4.20 лв.


Спомени от соца: Кометите, които пореха вълните от Варна до Несебър за 4.20 лв.
До Несебър пътуването траеше около час и половина и още половин час до Бургас
24 Март 2018, Събота, 00:01 ч.
Източник: otgovora.com

Кометите кръстосваха цялото българско Черноморие от Балчик до Мичурин


Преди години, когато бях млад, по нашето Черноморие имаше комети. Това бяха бързоходните кораби на подводните криле. Те развиват голяма скорост: 32 възела или около 60 км/час. Бяха общо 12 на брой и се наричат Комета. Знам, че по същото време и по Дунава плаваха такива кораби. Там те се казваха Метеор, но на тях не съм се возил. За сметка на това няколко пъти съм пътувал до Бургас и Несебър с комета. До Несебър пътуването траеше около час и половина и още половин час до Бургас. Пътуването с комета почти винаги беше приятно.

Много по-приятно от това с автобус, например. На кораба имаше кафе и безалкохолни напитки. Човек можеше да стои в удобния салон, но аз често излизах на делубата по средата или на кърмата и гледах брега. Виждах дори делфини в открито море. Кометата се вдигаше на крилете си, едва след като излезе от Варненския залив. Тя винаги се разминава с друг комета по обратния маршрут. Вдигнатата на крилата си комета беше много красива гледка в морето. Само веднъж имахме малшанса на връщане от Бургас да се случи на мъртвата вълна и кометата не се вдигна на крилата си.

Кометите кръстосваха цялото българско Черноморие от Балчик до Мичурин, сега Царево. Плаванията бяха само през летния сезон, някъде от май до септември. На борда се събират около стотина пътника. Качвал съм се веднъж и в капитанската кабина. Интересно беше да видя как се управлява този бърз кораб. Помня, че билетът от Варна до Бургас тогава беше 5,80 лева. Това за тези времена обаче не беше никак евтино. Въпреки това пътуването си заслужаваше парите. За сравнение автобусният билет беше 3,70 лева, мисля. Веднъж пътувахме до Бургас и със самолет, като билетът беше 6 лева. Полетът продължи само 15 минути и самолетът летя много ниско.

За съжаление, през 1989 БМФ спря кометите като нерентабилни. Една от тях беше превърната в дискотека в Обзор, други бяха продадени в чужбина, а трети дадени за скрап. Една от атракциите по родното Черноморие приключи. Оттогава повече не съм се возил на комета.







В категории: Ретро Флагман


30
Коментара
30
Коментара по темата
30.
Gotti
26.03.2018 09:33:27
0
1
Освен кометите имаше и едно друго корабче за разходка- теохар бакърджиев... за жалост умишлено оставено да потъне на кея в Бургас.
29.
Докер-а
25.03.2018 13:29:58
0
3
Хубаво е да чете човек коментари на истински морски вълци.За политическите изцепки не искам да давам мнение.Бургас е морски град,хубаво е хората,които си вадим хляба ор морето да се събираме някъде и да спиделяме идеи ,мнения ,спомени ,защо не и бъдещи проекти.
28.
Измирев Иван
24.03.2018 18:22:37
0
1
Явно си чувал нещо за кометите .С пускането им през 65 г. Бу ргас Варна беше около 45 минути .По късно вече го правеха за час и 15
27.
Измирев Иван
24.03.2018 18:22:37
0
1
Явно си чувал нещо за кометите .С пускането им през 65 г. Бу ргас Варна беше около 45 минути .По късно вече го правеха за час и 15
26.
мвр
24.03.2018 17:32:47
0
1
два масура време...
25.
do 22
24.03.2018 16:41:57
0
7
Изживявал съм нещо подобно преди 30 години, когато служих във военноморския ни флот. Без да навлизам в подробности,но по това време имахме няколко кораба ( водеха ги лодки за борба с подводници) с двойни огромни турбини на кърмата, които захранваха два ДВГ. Това нещо развиваше над 45 възела. Бри бурно море ( а нашето Черно море винаги предлагаше качка по дифирент и кърма ) ставаше шоу. Като военен кораб нямаше - няма и независимо от вълнението се изправяхме. Като необязден кон това нещо си вдигаше бак-а и забиваше кърмата. На плаване опаковахме всичко движещо се - телевизорите бяха закрепени, масите столовете - по дефоулт си бяха едно цяло с пода, койките -също. Но най-големо шоу ставаше в камбуза, където колкото и каквото да осигуряваме тигани, тенджери, шоли и тави все някога се търкаляха по земята. И си прав - имаше хора, на които им ставаше кофти и деряха гърла по мивки и тоалетни ( навън и за леярите никой не помисляше, а се оключвахме по каюти в движение ), на други ( аз бях сред тях ) адреналинът ни нахлуваше и крещяхме от кеф, така както крещях години по-късно с щерка си на влакчетата в Дисни. Скоростта в морето се усеща твърде различно от тази на пътя.
24.
до 21
24.03.2018 16:26:13
1
8
Не грешиш ли с тези 3 800 литра от Несебър до Варна ? Кометите бяха с мощни дизелови ДВГ от по 1100 к.с., плоскодънни катамарани и с неголяма товароносимост. По мои спомени я даваха около 500 литра за час, или за два часа преход - 1000 литра и това при положение, че не е вдигната на криле. При криле и съпротивлението е по-малко и там съм чувал, че е далеч по-угодна откъм разход. Иначе и аз ги помня, и често пътувах за Варна с тях. Около 2 часа беше пътя. Случвало ми се е поради по-голямо вълнение да не я вдигат на криле и да се лашкаме повече, но си беше кеф. И почти съм нямал спомени да е пътувала с 20 човека. Обикновено се пълнеше, а желаещите бяха много, и в чести случаи чакаха следващата комета ( ако не ме бърка паметта бяха на 2,5 часа). Истината е, че днес всичко ни е объркано. От изкуствено задоволени стандарти, стигаме до истината, че ако преди държава и хора са можели да си позволят такъв транспорт - днес у нас той е немислим и нерентабилен. Разликата е в завишените цени на горивата и намалената покупателна способност на средния българин. За съжаление.
23.
до 22
24.03.2018 16:03:17
1
6
То и сега има супер фаст/бьрз/ превоз и то за добри пари от Несебьр-Созопол 25 лв в 1посока /50 лв 2те посоки/ПРОБВАИ го обезателно
Корабчето е малко но развива 25-30 вьзла или 50-60 максимум 67 км час колкото кометата което е много за морски превоз уникално преживаване да летиш над водата с 50км ч 25-30минути
Корабчето е взето от Норвегия 2рька превозвало е супер БЬРЗО туристи и местни м-у ФИОРДИТЕ /без функция за автомобили само хора/ има 2МЕГА мощни двигателя и усещането че си Дцеимс Бонд и си яхнал ракета струва си парите
Пробвал сьм всякакви ЕКСТРЕМНИ преживавания но наи-силното и разтьрсващо изживзвание е да хванеш супер фаст фери/Virtue Ferries-собственост на принца на Монако Grimaldi/в мощна голяма силна буря в Средиземно море с ветрове над100 км/ч и вьлни по 10-12 метра а ферибота тип 2корпусен катараман
да пори с 43-50 км в 10 метрови вьлни влакчето на ужаситее пасти да яде вьтре падат и са тьркалат хора хфьрчат чинии кошчета за отпадаци преливат фекалки от тоалетни от клатенето падат бутилки рафтове с парфюмии и са чупят не свикнали с морската болест баби припадат младежи поврьщат китаиски туристи реват обезумели от страх млади италианци вадят библии и са крьстат дядовци с треперещи пищат завещания И ТАКА 2,5-3 ЧАСА а аз/турист/ и персонал италианци и румьнци направо са сцепваме от смях все едно сме пушили наи-яките запаси от Трева на Боб Марли направо не можеш даси вземеш вьздух от смях /Вьлнението влияе на вестибуларния апарат предизвиква мощен прилив на ЕНДОРФИНИ -хормони на щастието но не при всички хора /
Това е 1от причините богатите на Запад да харчат купища пари и да си купуват мощни моторници лодки и джетове които нема пари за лодки ходи и са вози по фериботи в бурно време
22.
До 21
24.03.2018 15:16:47
0
9
Прав си, че не е рентабилно в тази система да се използват комети. Хората са безпарични и няма как да плащат повече, дори да искат. Задължение на бизнесмените е да натискат политиците да увеличават покупвателната способност на гражданите, както правят немските бизнесмени. Иначе наистина това си е социална функция и е много по-добре да се ходи през лятото с ферибот до Варна, отколкото по тия криволичещи пътища с автобус. Дори от Бургас до Созопол е по-добре с ферибот. Само умни хора могат да реализират това, които да създадът екологичен и икономичен морски транспорт. За жалост държавата не спонсорира умните глави, които да работят над такива интересни и важни проекти. Държавата има пари само за синчетата на Цолови Вутови, които да се пръскат с шампанско за хиляди евра. За хората с лош вестибуларен апарат не е препоръчително и за тях остават пътищата, но аз лично много бих се радвал на фериботи
21.
//_//
24.03.2018 13:38:42
2
14
Как няма да фалират2013 година билета беше 45 лева 3800 литра харчи от Несебьр до Варна /около 95км/ поколо 2 лв литьра прави 7600 лв ами такси за пристанищита заплати персонал реклама НЕизлиза сметката .В1посока има не повече от 20 дущи х 45 лв сз 900 лв -пьлна загуба трябва даса 200 души в1посока ипак висят
В Чужбина подобно разстояние струва 45 ЕВРО но там ферибитите са огромни и носят коли бусове камиони и при тяхпечалбата е малка пак са на загуба но ФЕРИБОТИТЕ изпцлняват социална функция подьржат живота м-у островите като в Гьрция м-у Канарските и Балеарските о-ви Малта и Сицилия
Този БЬРЗ морски транспорт се дотира от ДЬРЖАВАТА или от богати острови разполагаши с много капитал като Тенерифе Гран Канария Ибиза Маиьорка кьдето се ПЕРАТ огромни средства в имоти и туризма
20.
*********
24.03.2018 13:25:16
1
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
19.
Стан
24.03.2018 13:23:23
0
3
Всичко е кенеф тука, Бойко Мойко който дойде на власт ще краде, затова предлагам да гласувате за мене на другите избори ще сложа камера нон стоп 24 часа да ме гледате как управлявам.
18.
До 16
24.03.2018 13:14:09
7
6
Фалираха при демокрацията, в която гнусните бизнесменчета, чакат някой да им учи, произвежда и работи за жълти стотинки, а те глупавите и некодърни връзкарчета да взимат планини от 500 еврови банкноти
17.
do СДС-сарите и ГЕРБ-ерите
24.03.2018 13:12:34
8
11
Нищо не става от вас-жалки нищожества демо(н)крати. Да още има живи свидетели на онези славни времена.
само ще ви дам един пример- за ученик който го хванеха да пуши - намалено поведение ,за второ хващане изключване .
Хулиганите и джебчиите като вас ,направо заминаваха за ТВУ-тата и трудово-поправителните войски .
Няма мама ,няма тати.
А отностно кометата- тя се ползваше от културни туристи ,а не като сегашната измет от целия ЕС-най-бедните "европейци", дошли на алкохолен и секс-туризъм в "курортите" ви тип бетонно Гето в забележете СЛЪНЧАКА- помиината яма и дъно на българския "туризъм"
Толкова сте пропаднали ,че ме отвръщавате... СДС и ГЕрб фили
16.
Да
24.03.2018 12:41:02
7
7
Евтино,затова и фалираха тъпаците.
15.
До 14
24.03.2018 12:30:08
4
10
Отивай в демократична Сомалия да ядеш черния им бахур, докато копаш на полето и те бият с камшик
14.
Фаскин
24.03.2018 12:24:08
15
6
До 12,

Алоу пенцията, слагай чейнето и лапай бахура, комуняк на'сран. После тая бутилка Швепс (западна провокация) ти я набиваха в з'адника, нали? На кърмата под "golden shower" струите на твоята компания. Оди в Северна Корея, там ги има още кометите, като толкуз ти липсват.
13.
някой си, до 10
24.03.2018 12:19:45
1
10
приятел.физически е невъзможно за 15 мин.въпреки че ту 154 максималната му скорост беше 1100 км/ч.никога не са летяли с повече от 900 км/ч .докато влезе в коридор.и така на татък.просто е невъзможно. за цена през 1978 не мога да споря.бил съм на 6 месеца.възможно е.ще попитам.но за 15-те мин.полет е абсурд..знам го със сигурност.освн че съм летял ония години до София.10 години съм работил на "Летище Бургас" и цялата ми рода сме в този бранш.включително чичо ми Х.М. който е единствения пилот.който приземява ТУ134 с един откъснат двигател.по време на излитане.успява да върне самолета.и пътниците невредими.
12.
Теплоход на подводных крыльях
24.03.2018 12:05:46
11
14
Еееееееех ...
Чета коментарите и ... злоба , злоба , злоба !
Днешните Джендъро пишман демократисти , така и НЕ ИСКАТ да признаят , че МНОГО неща от времето на социализма , които тогава имахме за даденост - днес може само да си мечтаем !
Да ! Съветските комети бяха прекрасно преживяване , че отгоре не всичко вършеха и работа ! Лично аз ползвах това удоволствие по няколко пъти лятото , тъй като съм Бургазлия , а бях студен във Варна ! Не знам за каква скъпотия говорите , НО КЕФА който човек си правеше за тия между 4 и 5 лева си струваше даже и СТО ПЪТИ ! На мен най хубаво ми беше на кърмата , да гледам огромната струя от пяна на фона на умопомрачителната за пътуване по море скорост ! Сега такова удоволствие не можеш да изживееш не за 5 , не за 50 , ами даже и за 500 лева ! Никога няма да забравя веселите студенски компании - моми и ергени с бутилка Швепс в ръка как се кефеме от рева на дизелите порейки вълните между Бургас-Варна и обратно !
Славни времена бяха ! Тогава наистина ЖИВЯХМЕ повече от колкото мечтаехме !
А Вие си плюйте Соца и вЕрвайте в Хамериканските мечти за по-хубав живот , който повЕрвайте ми - НЯМА да доживеете за да му се порадвате !!!
11.
До илгофрена 9
24.03.2018 11:48:16
6
3
Точно 2 милиона баби си хвърлят парите ха-ха Тия дето хвърлят парите гласуват за демократите - реститутки и прочие !!! И тия дето се редят на опашки са демократки, защото са алчни и чакат все наготово!!! Аз съм ги виждал и съм ги питал. Но ти явно си ТРОЛ и така ти е удобно да пишеш, иначе няма да ти платят
10.
do 3
24.03.2018 11:07:25
5
8
Толкова беше 6лв - това е в периода 1978-1981, по това време и аз съм пътувал - около 15-20 минути беше полета. Използваха се различни самолети, но най-вече АН-24. Летял съм до Варна и с ТУ-154 и с ТУ-134 и с ЯК-40, но това бяха изключения. Самолетите от серия ТУ летяха по-бързо и за 10-15 минути кацаха!
Даже имаше линия Русе- Бургас- Пловдив, задържа се около 2 години...Да не говорим, че от София, освен до Бургас и Варна имаше линии до Горна Оряховица, Видин, Стара Загора , май и до Търговище, Силистра. А МИ-8 летеше до Пловдив, Кърджали и до Стара Загора !
9.
до паляк №8
24.03.2018 10:37:47
11
18
Да, гласуват за БСП, но забравяш да кажеш, че с този акъл с който гласуват за "кървавата столетница", с него и си изхвърлят парите от терасите. Да пари 20-30-50 хиляди лева. И със същия акъл, с който при такива спестявания в гардероба, ще ти изкарат червата на някоя опашка за помощи за социално слаби, за да се докопат за два пакета брашно и шише олио. Човека много хубаво ти го написа по-долу:
Комунизмът превръща човека в шибан идиот!
Чу ли?
8.
до платеното тролче 5
24.03.2018 10:09:02
14
20
Бабите викаш бяха роби и взимаха 30 лева пенсия, ама всички баби днес гласуват за БСП надявайки се пак да се върнат онези "робски" времена, ЗАЩОТО ДЕМОКРАЦИЯТА Е МНОГО, АМА МНОГО ХУБАВА ЗА ТЯХ, А ТЕ СА МАЗОХИСТИ И ОБИЧАТ ДА ГИ БОЛИ, НАЛИ???
7.
Xaxa
24.03.2018 10:05:33
12
23
Нормалните хора, които изживяха младостта си в комунизма, са истински щастливци! Само за бандитите, наркоманите и извратеняците това са били ужасни времена, защото не са могли да си вършат мръсотиите на воля. Комунизма пак беше измислен и въведен от Запада, както и всички СССР лидери се назначаваха от Запада, но тогава целта е била да се създаде силно комунистическо общество, което да плаши западните демократични граждани и те да се крият под шлифера на своите демократични господари. СССР е бил от супер изключително значение за Запада, като оправдание да се налеят трилиони долари във военната промишленост. Оправдание е бил и за разгръщане на огромен държавен апарат. Оправдание е бил за елиминиране на неудобните, като всеки гражданин, който не се подчинява, ще бъде обвинен за комунист. Така Запада чрез СССР стяга редиците в своите държави и въхрушката придобива БЕЗУМНО ГОЛЯМА ВЛАСТ. В онези времена Запада се съсредоточва в завладяването и разграбването на Латинска Америка, Африка и Азия, затова Русия и Балканите си поемат глътка въздух. След като Запада постига своите цели и СССР не му е нужен вече като заплаха, тогава назначават своя човек на власт, който трябва да сложи край на системата и хубавите времена за руските и балкански граждани, и да започне ДЕМОКРАТИЧНОТО разграбване И на тези страни
6.
някой си до номер 5
24.03.2018 10:03:37
9
11
Браво човече.много точно и правилно го каза.
5.
комунистически кретен
24.03.2018 09:53:07
17
25
Не се подвеждайте по тези цени - 4,20 лв. Времената бяха други. Заплатите бяха други. Цените бяха други - някои от тях субсидирани. Само комунистическите малоумници са си все същите.
Помня, че като деца играехме по строежите и понякога там идваха квартални "каки" да практикуват най-старата професия. По хотели не ходеха, защото комунистите душеха нвсякъде и за такова "провинение" можеше да отидеш в концлагер и да те върнат в сандък. Пазарлъка ставаше за 5 лева т.е. горе-долу колкото въпросния билет. Така, че сравнявайки лесно може да приравним цените към днешно време. А, който наистина вярва, че от Бургас до Варна някой ще те закара (ако щеш и с балон) за 5 лева, то той оправдава сентенцията, че "Комунизмът превръща човека в шибан идиот".
А и една малка задачка, като за второкласник: Колко дни е трябвало на "леля" от село да върти мотиката са 60 ст. надник (комунистите го наричаха трудоден), за да си купи билет от 4,20? Т.е. за (уж евтино) билетче Бургас - Варна отиване и връщане - 14 (работни) дни робски труд в комунистическата кочина. И с тия надници се пенсионираха с по 30-40-50 лв. пенсии.
4.
До Памела
24.03.2018 09:16:20
2
10
Ами кой за каквото си мисли.
3.
някой си
24.03.2018 09:14:12
13
22
6 лв. самолетния билет??!!! 15 мин. София - Бургас???!!!! тиии луд ли сиии??!!! няма такова нещо.билета беше 20 лв. и полета беше от 30 до 40 мин. изпълняваше се предимно с Ан 24.и в редки случаи с Ту 154. дори сега с Embraer и Airbus.полета е от 23 до 30 мин.
2.
Памела
24.03.2018 09:05:40
3
18
Тази дума "пореха" много ме кефи.
1.
Другаря Тодор Живков
24.03.2018 08:49:07
13
45
Ще има да ме търсете - мен и стандарта на живот от времето на социализЪма, ама няма вече.

Бачкайте като луди, плащайте високи такси, самоубивайте се от отчаяние и вярвайте в западните ислямо-джендърски ценности.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Живко Табаков: Чашата на търпението преля! Този ОбС се занимава с 10-те щъркелови гнезда, неглижира важните теми Живко Табаков: Чашата на търпението преля! Този ОбС се занимава с 10-те щъркелови гнезда, неглижира важните теми

Вместо да се обсъждат проблемите с обезлюдяването, зелените площи и проблема с паркирането, ние се занимаване с незначителни докладни, гневи се Табаков

Отбелязаха деня на Тракия в Несебър с панихида Отбелязаха деня на Тракия в Несебър с панихида

Пред паметника на тракийските и македонски бежанци бяха поднесени венци на почит и преклонение от зам.-кмета на община Несебър Лазар Япаджиев

Деница Николова: Мерките за развитие на регионите в страната ще се определят в зависимост от конкретните нужди Деница Николова: Мерките за развитие на регионите в страната ще се определят в зависимост от конкретните нужди

Очаква се многогодишната финансова рамка за следващия период да определи ресурс за България с 8% повече от досегашния

Ръководството на ОУ „Братя Миладинови“: Има инцидент, но отрова в басейна не сме пускали Ръководството на ОУ „Братя Миладинови“: Има инцидент, но отрова в басейна не сме пускали

При преливане от кофа с хлорен разтвор за почистване се е разнесла задушливата миризма, но това е било в складовото помещение

Разкриха голямата тайна на Ева Веселинова, ето каква е тя Разкриха голямата тайна на Ева Веселинова, ето каква е тя

Евчето май има страстна връзка с телевизионен продуцент

Община Поморие ще си партнира с гражданите и бизнеса за открито и отговорно  управление Община Поморие ще си партнира с гражданите и бизнеса за открито и отговорно управление

Целта на Публичното обсъждане е да се установи гражданската осведоменост и чувствителност относно качеството и ефективността на изпълнение и управление на тези политики и да се осигури широка обществена подкрепа за реализацията им

Бургас заменя вехтите печки на дърва и въглища, екологични варианти гарантират по-чист въздух Бургас заменя вехтите печки на дърва и въглища, екологични варианти гарантират по-чист въздух

Работят с алтернативни горива

Слави Трифонов с убийствена песен! Това ли ще е новият хит? Слави Трифонов с убийствена песен! Това ли ще е новият хит?

Парчето е с невероятен текст

Бургазлията Кристиян Станков грабна бронза на Grand Prix по карате киокушин в Япония Бургазлията Кристиян Станков грабна бронза на Grand Prix по карате киокушин в Япония

В турнира в Токио се включиха около 700 участници от 14 страни

 

Учени направиха сензационно откритие за Марс Учени направиха сензационно откритие за Марс

Някои снимки, заснети от апарата "Кюриосити" показват гъби, растящи на повърхността на предполагаемата безплодна планета

Кобрата в нокдаун! Шефовете на секси журналистката изригнаха и обявиха кофти новина за него Кобрата в нокдаун! Шефовете на секси журналистката изригнаха и обявиха кофти новина за него

Ние споделяме нейния шок, болка и възмущение

Намеренията на Ердоган да превърне „Света София” в джамия били предизборен ход Намеренията на Ердоган да превърне „Света София” в джамия били предизборен ход

Тази идея на турския президент няма да се осъществи, това са заигравки, уверява Ибрахим Карахасан – Чънар 

Светослав Малинов: Не гласувах срещу пакета „Мобилност” заради закъснение на самолета Светослав Малинов: Не гласувах срещу пакета „Мобилност” заради закъснение на самолета

Евродепутатът уверява, че ще гласува „против” в сряда

Британският парламент поема контрола над Брекзит Британският парламент поема контрола над Брекзит

Трима министри подадоха оставки

Извънредно! ЕС е готов за Брекзит без споразумение Извънредно! ЕС е готов за Брекзит без споразумение

Ако няма споразумение ЕС, незабавно ще приложи правилата си на границата с Обединеното кралство

Кончита Вурст стана мъж Кончита Вурст стана мъж

През 2014 година, Кончита Вурст се превърна в сензация и стана хит на „Евровизия”, появявайки се с рокля, гъсти черни кичури и брада

Силен шамар за либералите - Путин не е помагал на Тръмп да победи любимата им Клинтън Силен шамар за либералите - Путин не е помагал на Тръмп да победи любимата им Клинтън

19 юристи, около 40 федерални агенти и експерти на ФБР, 2800 съдебни призовки, 500 заповеди за обиски - и накрая едно голямо нищо

Петър Стойчев: Щастлив съм от победата в Мурманск, но ми се губят моменти Петър Стойчев: Щастлив съм от победата в Мурманск, но ми се губят моменти

Приятели ми казаха, че заради студа съм звучал като пиян, сподели световният шампион

Как 5G ще промени света Как 5G ще промени света

Автономни автоболи, операции от разстояние и модернизация на селското стопанство са част от елементите

Смартфонът, който може да издържи до 50 дни без зареждане Смартфонът, който може да издържи до 50 дни без зареждане

Πpoтoтипът нa cмapтфoнa бeшe пpeдcтaвeн oфициaлнo нa тaзгoдишния Cвeтoвeн мoбилeн ĸoнгpec в Бapceлoнa

Илиян Василев Илиян Василев Апартаментите издават манталитета на посредствения властник

Виц на деня Виц на деня - Мило, какво правиш?
- Филм съм си пуснал.
- Пак ли някакви мръсотии?!
- Не… Мелодрама… Немска… за бедно момиче, на което в банята се разваля душът и идват да й помогнат трима водопроводчика…
Виц на деня Виц на деня - Аврам, защо си тъжен?
- Синът ми се жени.
- Е, и? И други синове се женят! Как се казва булката?
- Росен.
- Даааа, действително не е еврейско име.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Тази сутрин си огледах гардероба. Засега ми стават единствено очилата и джапанките.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева

Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter