Ето отговора на нискотарифната компания Wizz Air за свалените пътници в София
31 Август 2017, Четвъртък, 19:16 ч.
Автор: Флагман.БГНискотарифната компания Wizz Air изпрати официално становище за хаоса на летището в София. Припомняме, че от вчера пътници се свалят от самолета в последния момент заради дублиране на билети (ВИЖ ТУК).
Ето и отговора на компанията:
От началото на тази седмица полетите на Wizz Air от София до Лондон Лутън регистрират изключително нисък процент на неявили се пътници. Това доведе до няколко случая на дублиране на местата, които при последваща резервация на пътниците за нов полет започнаха да се натрупват, засягайки все повече полети и пътници. Wizz Air работи усилено, за да намери решение на проблема и да спре лавинообразния ефект. За да разреши случая, Wizz Air ще пусне допълнителен полет София – Лондон Лутън със свой резервен самолет, базиран в Будапеща. Очаква се полетът да тръгне от Летище София тази вечер в 21:30 ч. местно време. Засегнатите пътници са информирани от представителите на авиокомпанията за всички важни подробности.
В съответствие с международно установените стандарти в авиосектора и приложимото законодателство за защита на потребителите, Wizz Air позволява известно надвишаване на броя резервирани места (overbooking) на най-популярните маршрути, за да предостави възможност на повече пътници да пътуват и да избегне наличието на празни места, ако пътник не се появи. Случаи, в които всички пътници се появяват за своя полет, са прецедент и при подобна ситуация доброволци сред пътниците получават допълнителни ползи срещу съгласието си да пътуват по-късно, или пътниците, които са се чекирали последни, се регистрират за следващ полет и се компенсират съгласно законодателството за правата на пътниците.
При подобни случаи местен представител на авиокомпанията предоставя на засегнатите пътници информация за техните права (също и в писмена форма), както и за възможностите за резервиране на място за тях на друг полет. Правилата за компенсация са определени в Регламент 261/2004 на ЕС, който Wizz Air винаги спазва стриктно.
Wizz Air искрено се извинява на всички пътници, засегнати от ситуацията с дублираните места на Летище София, и полага всички възможни усилия да им осигури не само приятен престой на летището, но и да съдейства за удовлетворяването на всички техни нужди.
В категории:
Животът






Коса“ – култовият мюзикъл на Опера Пловдив за първи път в Бургас на 24 септември
18/09/2025, Четвъртък 12:23
0

Нещо невероятно ще се случи с Дупката в центъра на Бургас
18/09/2025, Четвъртък 12:21
0



Таксите за преминаване през Босфора и Дарданелите скочиха 7 пъти за 2 години
18/09/2025, Четвъртък 11:48
0

С мащабни военни учения в Карибите Венецуела респектира САЩ
18/09/2025, Четвъртък 11:40
0



Тестват ново хапче за отслабване
18/09/2025, Четвъртък 11:20
0

Netflix пак ни прави на абдали - избра Абдала за ролята на шведския крал Густав III
18/09/2025, Четвъртък 11:07
4

Мъж е задържан на "Дунав мост" с 55 000 лв. от "ало" измами
18/09/2025, Четвъртък 11:00
0

Все повече случаи на западнонилска треска в Гърция, седем са починали
18/09/2025, Четвъртък 10:20
0



