×
Култура Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Китай за първи път изстреля във формация два ултрадалечни изтребителя от шесто поколение
  • Цените на петрола скачат на фона на блокадата на Тръмп срещу Венецуела
  • Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ отново работи
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Бул.“Тракия“ в бургаския ж.к.“Славейков“ най-после заприлича на булевард, вижте как изглежда днес


Бул.“Тракия“ в бургаския ж.к.“Славейков“ най-после заприлича на булевард, вижте как изглежда днес
Днес на булеварда нямаше нито един нарушител и той изглеждаше безкрайно необичайно
27 Ноември 2016, Неделя, 09:47 ч.
Автор: Гергана РАДЕВА

След денонощната акция на „паяка“ в последните три дни няма нито един нарушител, не изглежда да има проблем с паркоместата

Булевард „Тракия“, известен като бившата улица „Разделителна“ в ж.к.“Славейков“ днес най-после изглеждаше на истински булевард – с четири ленти, без неправилно паркирали шофьори от двете страни, стесняващи платното до малка квартална уличка.



След тридневното денонощно дежурство на бургаския паяк и десетки репатрирани нарушители бургазлии, живеещи в района, се дисциплинираха и премахната колите си от булеварда. Автомобилите днес бяха паркирани в междублоковите пространства и поне на пръв поглед не изглеждаше, че има проблем – дори напротив, бяха останали куп свободни места за паркиране.



Припомняме, че по бул.“Тракия“ от вчера се движи бързата автобусна линия, заради която бе забранено паркирането от двете страни на улицата.




В категории: Пътна обстановка


32
Коментара
Светлозария КИДЕРОВА Още седем страни със забрана за пътуване до САЩ Още седем страни със забрана за пътуване до САЩ 17/12/2025, Сряда 12:10 0
32
Коментара по темата
32.
Долу Герб !
24.12.2016 02:38:17
0
0
Новата транспортна схема е фарс и крадене на европари, както и всички дела на герберското управление на всяко едно равнище! Всичко, което са направили Герб се описва само с 2 думи:
МРИ, КУЧЕ!
31.
Нова схема, но само за гражданите.
01.12.2016 20:20:07
0
1
Новата ТРАНСПОРТНА СХЕМА на Бургас, затъва в недомислията на общинската администрация ден след ден.
Бургазлии нареждат и попържват здраво кмета и родата заместниците му, та същите на 4-тия ден обявиха КАРДИНАЛНИ ПРОМЕНИ в схемата и връщане на основните трасета на бус 12 и 12а - тоест на 50% ВЪРНАХА СТАРАТА СХЕМА !??? И за какво тогава се ПОПИЛЯХА ЕДНИ 140 МИЛИОНА лева за новата схема (която за 4-ри дни доказа че е фарс) и не работи и ще си продължаваме с разработените но ОТМЕНЕНИ линии от старата схема !!!
Даже тези които преди ползваха автобусите а не колите си, от 26-ти си стегнаха личните автомобили и си ползват тях, а не искат да мръзнат по спирките и да вървят с по 600-1000 метра от една спирка до друга и още 2000м. до домовете си.

А, какво правят по въпроса общинарите ли !?? Ами, май ги боли оная работа за гражданите на Бургас !!! Защото администрацията НЕ ПОЛЗВА АВТОБУСИ и т.н. НОВА схема !

Те са заложили на сигурен автономен транспорт !!!
Кмета Николов и отрядника председател на Общ.Съвет-Бургас К.Луков си карат общински джипове - Мазда ХР-5, зам.кмета финанси Кр.Стойчев е с джип Ауди Q7, секретаря общината Б.Кънчев с джип Нисан Х-траел, шефа на УКОРС е с джип Тойота Раф-4, заместника му с джип Шевролет Каптива, зам.кметиците -Бояджиева, Ананиева и Коралска ги возят с Форд Мондео и Мерцедес Бенц, целият състав на УКОРС е качен на 24 седана Шевролет, директорите на общинските фирми и заместниците им всички са с общински коли Форд, Тойота,Нисан и Мерцедес....... За каква транспортна схема да мислят милите !?? Тях ги интересува да имат те далавера и пари от данъци, глоби и такси, за да си карат общинските коли КАТО ЧАСТНИ, да си возят с тях ЖЕНИТЕ и ДЕЦАТА по градините и училищата, по магазините и МОЛ-овете ..... А барабите, децата, жените и родителите им, да мръзнат по спирките и в автобусите, зер те са се набутали в предизборните лъжи и са избрали с 84% кмет 2015г. от ГЕРБ да ги мачка и унижават администрацията .....
30.
Сашка
28.11.2016 17:20:27
1
7
Живея в един блок от 18 години и винаги е имало паркинг,а сега ми се налага да си спирам колата в другия жилищен к-с и всеки път да пресичам изключително натоварен булевард.Да не говорим,че пешеходната пътека е поне 500м по -горе,което още повече удължава прибирането до въпросния блок.А вече и спирката много се отдалечи.Къде се крие удобството?
29.
До "Флагман"
28.11.2016 11:38:20
1
6
Колко ви платиха за тази публикация? Не питам случайно- "Славейков" си е вече един малък ад с паркирането, и вината е изцяло на общината!
28.
До "да вие честито"
28.11.2016 11:36:03
0
4
Пич, направо ме изкефи.
Между другото, доста от инфото не го знаех, и така ми стана още едно такова хем благо, хем тъпо.....само си пропусна, че някой си позволи да нарече "бързата линия" "надземно метро"- ха-ха-ха....
27.
SUPERCHEP
28.11.2016 08:22:30
2
5
Направете така и във Възраждане, разчистете Сливница и Калоян от бараките паркирали и от двете страни на улиците!
26.
palq
27.11.2016 23:52:48
0
1
palq si maseto i izob6to nmz
25.
МР
27.11.2016 23:01:56
2
3
Супер! Красота!
24.
да вие честито
27.11.2016 21:46:19
1
27
8 години и 131 млн. по-късно - Шоуто започна 26.11.2016г.

*Всички снимки са направени на 26.11.2016г в град Бургас


Първо трябва да се извиня за заглавието, в което няма почти никаква истина. Но смятам , че след заглавия като „Санирането спря“ и „Зимните гуми вече са задължителни”, не мога да изненадам никой.
Първо не са 8 години. Да, вярно е че проекта „Интегриран градски транспорт“ е одобрен през 2008г, но много преди това този проект е бил разработван и естествено предаден за одобрение.
Второ – не са и 131 млн. Да, това е размера на сумата одобрена по този проект, но за развитието на транспорта в Бургас са ползвани още финансирания по оперативна програма "Околна среда", програма Джесика, финансиране чрез заеми извън планирания за Интегриран градски транспорт и естествено така популярните допълнителни/непредвидени/ разходи директно от бюджета на Община бургас, като например триенето на вече начертана жълта линия.
И накрая – шоуто не е започнало – то си тече отдавна.

И начало:
Началото е през 2008г, когато освен одобрението на проекта „Интегриран градски транспорт“ е сключена и първата сделка от новоизбрания кмет Димитър Николов, който наследи Йоан Костадинов след като последния изкара 4 мандата и 12 години на този пост.
Първата сделка не е обвързана с европейски програми и субсидии, които тепърва навлизат в България като източник за инвестиции. Финансирането е от кредитна институция, а целта е обновяване на автопарка в частта си тролейбуси.
През тази година – 2008 , новото ръководство на община Бургас купува 10 бр. тролейбуси Волво, произведени 1975г. и рециклирани 2000г. …
Мисля, че мълчанието е най-добрия коментар.

През 2009г , общината се заема и с обновяването на автобусния парк , който е предимно от автобуси „Икарус“ - издръжливи машини, но със заслужено вече право за пенсиониране.
Закупени са 10 нови автобуси марка „ТЕДОМ“. Това е може би и най-скандалната сделка, тъй като тогава още живата политическа опозиция в Общинския съвет успя да вдигне доста силен шум покрай нея.
Първо се оказа, че автобусите са без климатик и с оглед на климата в град Бургас, са свързани с много неприятни изживявания през 4-5 месеца в годината.
Второ бяха направени редица сравнения с цените на други возила от подобен вид, като разликата в цените варираше до няколко стотин хиляди лева. И то не в полза на реномираната марка „ТЕДОМ“. Още повече, че в няколкото месеца доставка между двете партиди, цената на автомобилите също се измени с няколко стотин хиляди лева и то отново нагоре!?!
2012 и 2013г започна истинското усвояване по програма „Интегриран градски транспорт“. За този период бяха закупени 29 дизелови и 39 метанови автобуса от марката Соларис. С това целта за обновяване на автопарка по тази програма беше постигната и Община Бургас трябваше и се зае с другите точки от нея, които са:
- ИЗГРАЖДАНЕ НА BRT КОРИДОР СЪС СЕГРЕГИРАНИ АВТОБУСНИ ЛЕНТИ
- ОБНОВЯВАНЕ НА ТЕРМИНАЛ В БЛИЗОСТ ДО Ж.П. ГАРА И ТЕРМИНАЛ В Ж.К. МЕДЕН РУДНИК
- ОБНОВЯВАНЕ И РАЗШИРЯВАНЕ НА АВТОБУСНОТО ДЕПО ЦЕНТРАЛНА АВТОБУСНА СПИРКА, СВЪРЗВАЩА МАРШРУТА НА BRT С ЦЕНТРАЛНАТА ЧАСТ НА ГРАДА
- ИНТЕЛИГЕНТНИ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТРАФИКА
Тук искам да отбележа, че вече са минали 5 /пет/ години от старта на проекта и през това и оставащото време е било възложена на фирма проектирането и представянето на прочутата вече днес схема за транспорт в гр. Бургас. Сумата предвидена за планиране и проектиране на всички етапи / не само за транспортната схема/ е в размер малко над 5,2 млн.лв.
Към 26,11,2016г смятам, че резултатите са видими.

Но да продължим в хронология:
През 2014г. Бургас съвместно с Варна, Стара Загора, Плевен и Русе участват и печелят финансирането по процедурата "Мерки за подобряване качеството на атмосферния въздух чрез осигуряване на екологични превозни средства на градския транспорт" на оперативна програма "Околна среда".
В резултат на което гражданите на Бургас могат да се радват на нови 22 тролейбуса, които обновяват изцяло автопарка на града в този вид транспорт. Изключително добра инициатива на градовете, в разгара на усвояване на евросредства.
Връщам се срамежливо на началото. 2008г – 10 тройлейбуса . Смело се хващам на бас на популярната вече бутилка черно Джони, че с купуването,въвеждане и изваждането от експлоатация на тези превозни средства, градът ни смело може да кандидатства за Рекордите на Гинес, като град с най-малка експлоатация на транспортни средства в обществения транспорт.
Реално въпросните тролейбуси бяха ползвани в рамките на по-малко от 6 години.
През 2015 г Община Бургас прави удар на трансферния пазар и успява да продаде голяма част от амортизирания си парк на други общини. Варна и Сливен се сдобиват с добре запазени, на реални километри и със сервизни книжки автобуси, а Пловдив, ех Пловдив - те се сдобиват с така вече споменаваните тролейбуси.
След като автопарка е обновен , а успоредно с него се развива супер активно и мрежата от велоалеи, Община Бургас се заема и с последните етапи от проекта – изграждането на 2 бр пешеходни надлези / с или без асансьори/, обновавяне и изграждане на автогара ЮГ и централната спирка, изграждане на автобусни спирки,въвеждането интелигентна система за управление и естествено –бус ленти за бързата линия.
И докато столицата си играеше на дребно и за някакви 10 000 лв на спирка се даваха оставки, обяснения от депутати и т.н., еталона за европейско развитие – Бургас , смело построи спирки за 55 000лв без ДДС ЕДНАТА.
Да правилно сте прочели – спирка на цената на двустаен апартамент. Но каква спирка, ще кажат някои. Да – Каква спирка! Иновативно и предприемчиво, Общината се покрижи за 3 –те /трите/ дни сняг на година в Бургас и монтира подово отопление и прозрачен покрив, за да могат и малкото слънчеви лъчи през дългата и сурова зима да топлят чакащите граждани. Авангардния дизайн съвсем напълно пренебрегва факта, че всъщност в града ни има близо 100 дни напълно летен сезон и че дъждовете и ветровете са много по-често събитие от минусовите температури.
Смело предполагам, с оглед на цената и основната идея при проектирането на спирките – топлина през зимата, проектанта някак е бил залъган че поръчката е, да кажем, за Стокхолм, Щвеция.
Някъде по това време от учебно заведение, където учи дъщеря ми, ме убедиха че ако продължа съвестно да дарявам по 20 лв на година, след 3-4 г., най-вероятно ще бъдат отделени 1 000 лв за ремонт на тоалетните.

Истинското чудене обаче започна след начартаването на едни жълти ленти, които маркираха лентите на така наречената – бърза линия. Ще напомня, че това стана след малко повече от 7 /седем/ години от одобрението на проекта и стартирането на неговото изпълнение.
Аз лично не мога да си обясня къде и какво точно са гледали ,проучвали и изчислявали наетата за проекта фирма / взела една хубава сума от онези 5,2 млн.лв за проектиране/ и отговорните служители от Община Бургас. Залагам на едно от двете предпроложения – по-голяма част от проучването е ставало в някой хотел, да кажем около Китен или от някоя канцелария в Холандия или Англия.
След начертаване на тази жълта линия, се оказа че не малка част от решенията реално затрудняват трафика в града, а на някои места са абсолютно абсурдни и неприложими. Само в рамките на по-малко от 40 дни стартира преразкрояването на линиите. Част от тях бяха изтрити / едни малко непредвидени разходи/ , а за други откровенно Общината остави шофьорите да нарушават безнаказано, тъй като направеното вече нямаше как да се поправи.
Някои ще кажат – ето вземат се мерки, поправят се хората. Отлично! А какво ще кажете ако платите няколко хиляди лева на проектант за обновяване на Вашата кухня, но след изпълнението на проекта се окаже,че хладилника Ви няма как да се отваря заради кухнеския плот, а аспиратора Ви неясно защо се е озовал върху кухнеската мивка? Дали ще изпитате удволетворението, ча за Ваша сметка ,усилия и време имате възможност да оправите нещата?

И блъскайки си главата над тези въпроси неусетно дойде април 2016г и изведнъж схемата трябваше да влезе в сила. Но се оказа ,че тези повече от 8 години и повече от 130 млн.лв са били несостатъчни и това не може да стане. Април стана юни, юни стана август, а след това последва едно мълчание от пресцентъра на Общината.
Между временно бяха закупени нови 6 бр. малки автобуси /маршрутки/ , отново чрез външно финансиране / разбирайте кредит или лизинг/ и бяха поръчани още 7 големи и модерни автобуса от любимата ни фирма „Соларис”. Пет от тези автобуси бяха финансирани по познатата схема – кредит/лизинг, за два от тях Общината „хвана последния влак” и успа да финансира по програма „Джесика”.
НАй-накрая дългоочакваната дата беше обявена и закована – 26.11.2016г. Най-вероятно малко по-късно ще бъде издълбана някъде със златни букви.
Седмицата преди датата беше изпълнена със събития.
Първо системата за таксуване, която разчита основно на самосъзнанието и гражданската отговорност на пътуващите, блокира при едва 30% натоварване от предполагаемото натоварване.
После се оказа, че след като месеци наред бяхмеубеждаване да захвърлим хартиените карти и да минем в дигиталния век с електронни такива, на около 1/3 от градския транспорт няма как да се чекираме с тях, защото там няма монтирани устройства. След 8 години и стотици милиони.
Спокойно – и тук се реагира бързо. Предлага се издаването на.....хартиена карта към електронната?!? И то забележете – срещу само още 20 лв на година. Думите тук са безсилни.
Горди с постигнатото Общината организираха и пробно пътуване по така не/желаната Бърза линия. Доста странно тестово шофиране, два дни преди старта на проекта. Без спиране по автобусни спирки, без качване на пътници и с фотофиниш много по спорен от този на Румяна Нейкова в Сидни през 2000г. Времето варираше от 13,43 мин до 20,15мин???
Ще напомня, че бързата линия беше рекламирана, от хора никога не пътували с автобус, с времето от невероятните 10 мин от Меден рудник до Централна градска част- трудно постижимо дори с автомобил.
Може би и затова 5 минути преди старта беше направена нова, поредна, промяна от този дългогодишен и много милионен проект. По преценка на шофьора, вече пътниците ще имат възможност да се качват и през втората врата на автобусите. И ей така зачертнахме 6 месеца опити и усилия на добрите граждани да угодят на въведената им „европейска системе” за качване през първата врата.
А паяците работеха ли, работеха...
Ясно е, че новата траспортна схема предизвиква противоречиви реакции и те първа предимствата и недостатъците от нея ще се виждат. Ще видим как работи подовото отопление – ако имаме сняг тази година, какви ще са приходите на ОП” Бургасбус” чрез системата за самоконтрол, колко време и средства ще спестят гражданите от прикачванията. И как точно потока от автомобили ще се движи в оставената единствена свободна лента на някои булеварди, а на други градския автобус като танк на село ще пресича диагонално 3 ленти, за да се престрои .
26.11.2016г. - 8 години и 131 млн. по-късно
Шоуто започна !
Скъпи съграждани – НАСЛАЖДАВАЙТЕ СЕ! Защото освен главни участници, ние сме тези ,които са платили и ще плащат още доста години за него.
23.
kuronen
27.11.2016 21:42:24
1
7
pedali sa vsichki
22.
Васил
27.11.2016 21:29:44
5
10
Всичко е ок, но новата схема на транспорта е фалш. Хората създадоха удобство на малцина и неудобство за мнозина. Мже би старата схема си беше добре и си бяхме свикнали доста с нея. Осигурете в тоя Славейков и паркоместа за да може работещите, плащащи пенсиите на неработещите, да има къде да паркират.
21.
до 20
27.11.2016 20:29:25
5
7
СПираш , оглеждаш се,отваряш вратата и си изпращаш детето.
20.
rrrrrrrrrrrrr
27.11.2016 20:15:50
5
14
Аз искам да попитам очилатия педал в кмеството, къде да паркираме когато водим децата на училище или детска градина.
19.
К.с.Славейков
27.11.2016 19:08:11
19
21
Красота! Ето така трябва да изглеждат улиците в града ни! Поздравления за всички хора с модерно мислене а не анадолосъветско!!
18.
bulevard
27.11.2016 18:27:47
4
11
Понеже там има дтска градина и училище, веднага две пасарелки.
17.
Булевард има мяма 100м
27.11.2016 18:26:20
9
16
Искам люта зима с много сняг и тогава да видите булеварда на какво ще прилича а мисля че сами се сещате
16.
куртака
27.11.2016 18:23:24
3
4
kaputi ob
15.
до FREE BULGARIA
27.11.2016 17:07:43
7
5
Гросен идиотхен унд капутен!
14.
Ivan
27.11.2016 16:58:32
3
24
Дано и бул. Демокрация заприлича на булевард някой ден.
13.
Ким Чен Х..
27.11.2016 16:35:36
9
15
Браво !! Ей, и ние най-после да заприличаме на Северна (братска) Корея !
12.
бай Първан
27.11.2016 16:30:31
1
17
Славчо,бакшишите са до ВиК, направили са им стоянка,разделителна не я бях виждал така от 1983 когато я асфалтирваха.
11.
Славчо Жеков Ярето
27.11.2016 16:07:32
2
6
Kade sa bakshishite e tqh nikoi ne moje dagi izgoni neshto stava
10.
До 1
27.11.2016 16:05:42
6
8
А гражданите-бургазлии с автобуса ли пътуват или с лимузини? Не мога да разбера това деление на селяни и граждани.
9.
мнмн
27.11.2016 16:00:35
3
19
Паркирайте наистина в поляните.По-добре да са паркинг,отколкото поредния блок.
8.
Xaxax
27.11.2016 15:58:29
5
23
За сметка на булеварда всеки наоколо е спрял където му е кеф- градинки,тротоари..
7.
do analizator
27.11.2016 15:51:50
3
13
Брато, тези полянки на големите блокове до Младост са точно за тази цел /да станат паркинги/, при желание от живущите това може да се случи само да не се направят на гъзари като съдедите си от 58 блок!
6.
Русия винаги е била враг на Българите
27.11.2016 15:50:42
22
6
Хаха, Кремъл си мисли че Тръмп ще ги остави да си разиграват коня, хаха, във същото време Западна Европа гласува че Руската пропаганда е на ниво със ислямската. Интересно защо не казаха че е на ниво Швейцария хахаха.
5.
FREE BULGARIA
27.11.2016 15:48:32
36
18
Почна да прилича на Европа!!!!
Каквото и да говорят хората по добре е от Русия. По добре под демокрацията на Щатите отколкото под бандата на диктатора Путин и без-законието на Кремъл. По добре под свободния рокендрол на Елвис Пресли отколкото под миризливия Висоцки. Да го духа Путлер и БСП.
Давай Бойко смачкай ги пак на пролет!!! България е тръгнала на прав път!!!!
4.
analizator
27.11.2016 15:18:13
7
18
Аз, пък не вярвам кмета да не обърне внимание на живущите, ако се организират и някоя общинска поляна си я нарочат за паркинг. Ще го направят за нула време. Както писа някой има места между блоковете, където само серът кучетата.
3.
Даскалъ
27.11.2016 15:14:13
6
36
Те ся са по родните си места. Довечера ще е панаира, като почнат да се прибират. Ще има бой и еб@н.
2.
Ким Чен Николов
27.11.2016 15:12:27
22
20
Колко ти платиха за тази статия
1.
Jiji
27.11.2016 15:03:26
14
30
Bravo.Selqnite da si pribirat troshkite ot ulicite
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Хванат в крачка: Бракувана кола с фалшива табела спряна в Кърджали Хванат в крачка: Бракувана кола с фалшива табела спряна в Кърджали 51-годишният водач е засечен при рутинна проверка, а справка показва сериозни нарушения Джензитата искат да активират Бургас Джензитата искат да активират Бургас Млади лидери от Бургас показаха впечатляващи комуникационни умения по време на събитието Activate Burgas Кабелите от камерите в училищните тоалетни водели директно към кабинета на директора Кабелите от камерите в училищните тоалетни водели директно към кабинета на директора Около 40 скрити устройства са открити в санитарните помещения на 138. СУ в София, директорът Александър Евтимов е арестуван Прясно или не? Как да разпознаем качественото месо на пазара Прясно или не? Как да разпознаем качественото месо на пазара На фона на рекордно производство и по-ниски цени експертите напомнят какво да гледаме, когато купуваме месо Несебър повиши данъка върху имотите за пръв път от 6 години, но остава сред най-ниските по Черноморието Несебър повиши данъка върху имотите за пръв път от 6 години, но остава сред най-ниските по Черноморието Налогът се актуализира от 1,8 промила на 2,2 промила – или с около 20-ина лева за имот на година Фенове скастриха Папи Ханс, новата му песен била като за концерт на Веско Маринов Фенове скастриха Папи Ханс, новата му песен била като за концерт на Веско Маринов Определиха я като ретро парче, с почти съветски привкус По-просперираща ще бъде 2026-година за родените през тези дни По-просперираща ще бъде 2026-година за родените през тези дни Нумерологичната енергия на новата година благоприятства амбициозните, иновативните хора  Как и защо тези неугледни храсталаци в кв. Акациите се превърнаха в тема за дискусия в ОбС-Бургас Как и защо тези неугледни храсталаци в кв. Акациите се превърнаха в тема за дискусия в ОбС-Бургас Изказванията, репликите и дупликите от страна на групата на „Възраждане“ отнеха близо 30 минути от времето на общинските съветници – за докладна, която е практически рутинна Варненски пожарникари са моделите в благотворителния календар „Герои в сянка“ Варненски пожарникари са моделите в благотворителния календар „Герои в сянка“ Средствата от календара „Герои в сянка“ ще подпомогнат деца на служители, загинали или пострадали при изпълнение на служебния си дълг Рецепта за традиционната баница на Игнажден, която събира семейството на масата Рецепта за традиционната баница на Игнажден, която събира семейството на масата С този празник започват коледните дни, а баницата е сред най-обичаните ястия на трапезата  
Над $100 милиона за леви екстремисти: защо САЩ обявиха европейски групировки за терористи Над $100 милиона за леви екстремисти: защо САЩ обявиха европейски групировки за терористи Американски разследвания разкриват мащабно финансиране, включително от външни донори, зад радикални леви организации в САЩ и Европа Доналд Тръмп обяви пълна блокада на санкционирани петролни танкери от Венецуела Доналд Тръмп обяви пълна блокада на санкционирани петролни танкери от Венецуела САЩ затягат санкциите срещу Каракас, докато петролните резерви на страната се превръщат в ключов геополитически залог Още седем страни със забрана за пътуване до САЩ Още седем страни със забрана за пътуване до САЩ САЩ налагат пълни и частични ограничения на още десетки държави в опит да засилят националната сигурност Какво ще значи да си дизайнер през 2026 г.-тенденции, AI и нови умения Какво ще значи да си дизайнер през 2026 г.-тенденции, AI и нови умения Как ще се променят ключовите визуални тенденции, които ще търсят работодателите   Край на спекулата с краткосрочните наеми: идва нов жилищен модел Край на спекулата с краткосрочните наеми: идва нов жилищен модел Данъчни облекчения, ограничения за краткосрочните наеми и мащабна програма за ремонти целят повече достъпни жилища в Гърция Разплащанията в брой изчезват в Швеция, но какви са неочакваните рискове Разплащанията в брой изчезват в Швеция, но какви са неочакваните рискове Само една от десет покупки в страната се плаща кеш, но държавата вече вижда в парите в брой въпрос на национална сигурност Белгия замразява заплатите на депутатите за четири години заради нарастващия бюджетен дефицит Белгия замразява заплатите на депутатите за четири години заради нарастващия бюджетен дефицит Мярката е част от опитите на белгийското правителство да спечели 10 млрд. евро до 2027 г., след предупреждения от ЕК и МВФ за рекорден дефицит в еврозоната Батерии с 1000 км пробег и 9 минути зареждане: новата роля на среброто в електромобилите Батерии с 1000 км пробег и 9 минути зареждане: новата роля на среброто в електромобилите Твърдотелните батерии с енергийна плътност около 500 Wh/kg отварят нова роля за среброто в електромобилната индустрия Митниците ще таксуват с 3 евро всяка покупка от "Тему" и "Шейн" Митниците ще таксуват с 3 евро всяка покупка от "Тему" и "Шейн" Това означава, че ако в пратката има примерно 5 стоки, тя ще бъде обложена общо с 15 евро Цените на петрола скачат след блокадата на Тръмп върху танкери от Венецуела Цените на петрола скачат след блокадата на Тръмп върху танкери от Венецуела Фючърсите на суровия петрол тип Брент се повишиха с 87 цента
Асен ВАСИЛЕВ Асен ВАСИЛЕВ Тия пак вкараха крадливия бюджет Виц на деня Виц на деня На интервю за работа.
- Разкажете нещо за себе си?
- Категорично не! Тази работа ми е нужна!
Виц на деня Виц на деня Според проучванията:
- 80% от жените смятат задника си за дебел!
- 10% го смятат за много кльощав.
- Едва една на десет жени си го харесва и се радва, че се е омъжила за него...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук "Жените на истинските мъже са щастливи. Останалите са силни! "Моника Белучи
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори