52% от потребителите в България предпочитат автомати за куриерски услуги
Онлайн пазаруването в България продължава да расте, но начинът, по който потребителите получават своите пратки, се променя още по-бързо. Все повече хора избират автомати за доставка, а не посещение в офис или изчакване на куриер. Само през октомври такъв тип кутии са обработила 1 000 000 пратки – рекорден резултат, който показва ясно нарастващия интерес към автоматизираните услуги, похвалиха се от компанията. Моделът се базира на собствена инфраструктура и напълно дигитализиран процес, който прави изпращането и получаването на пратки по-бързо и по-удобно за потребителите и в същото време по-щадящо за околната среда.
Автоматите, разположени на открито, са напълно автономни и захранвани със слънчева енергия – устойчиво решение, което намалява въглеродния отпечатък и оптимизира изминатите километри при доставките.
Според последни проучвания, 52% от потребителите в страната предпочитат автомати пред традиционните куриерски услуги. Най-високо се оценяват лесното изпращане и получаване, денонощният достъп и конкурентната цена, цитирано от plovdiv24.