Клиент на „Топлофикация“ плаща сметка с монети, съпругът на касиерката му налетя на бой
Касиерката Ваня Лукарска едва успяла да спре съпруга си да не пребие Николай Куманов пред очите на 3-годишния му син. Пред полицаите обаче тя казала, че не познава гневния мъж.
15 Януари 2016, Петък, 13:17 ч.
Драмата се разиграла пред очите на 3-годишно момче, детето се изплашило да не набият баща му и се разревало
Столичанин плати сметката си за парно със стотинки. Това вбесило касиерката и съпругът й, който налетял на бой. Клиентът снимал скандала с мобилния си телефон. От клипа, който бе излъчен в „Тази сутрин“ по бТВ, се вижда как служителката на касата на частна фирма, която работи в партньорство със Столичната община, се опитва да спре гневния си мъж.
Драмата се разиграла пред очите на 3-годишния син на Николай Куманов. Детето се изплашило да не набият баща му и се разревало.
„Жената ме убеждаваше 15 минути да не й плащам със стотинки, защото са много. Мъжът й изкрещя „Няма ли банки за този олигофрен”. Той започна да ме обижда и аз му казах: „Не говорете така пред детето, ще се скараме”. Тогава той ми скочи на бой, а тя започна да го спира. Детето ми почна да плаче”, разказва Николай.
Касиерката Ваня Лукарска обаче има друга версия за случая. „Никой не му е посегнал въобще. Имаше много хора и той идва и с монети и си отмъщава на „Топлофикация”. Бях болна“, оправдава се тя.
Лукарска твърди, че мъжът, който бил в гишето, е неин познат. Пуснала го, за да използва тоалетната зад гишето. Тя твърди, че след инцидента не се е чувала с него. Нейни колеги обаче признават, че побойникът й е съпруг.
Старши касиерът Виктор Соколов уверява, че колежката му ще бъде наказана. Най-вероятно ще бъде уволнена.
Дори пред разследващите от СДВР обаче тя твърди, че не познава агресивния мъж.
Омбудсманът Мая Манолова пък изтъкна в „Тази сутрин“, че ако се вгледаме във всички детайли, има няколко сюжетни линии, всяка от които прилича на театър на абсурда.
„Според Закона за БНБ и дребните монети, и банкнотите от 100 лева са законно платежно средство. По думите й и в други институции търсят поводи, за да откажат на граждани плащания с монети. Отношенията клиент-монополно дружество пък могат да се характеризират с една дума – гняв. „Топлофикация” малтретира своите потребители, те се чувстват жертви на нейното всевластно отношение. Този човек е избрал най-безобидния начин да си отмъсти”, каза още Манолова.
В категории:
Животът
Президентът продължава консултациите за изход от политическата криза с БСП и ИТН
Джеймс Камерън влезе в клуба на режисьорите милиардери
3 евро такса върху вноса на пратки до 150 евро
Мандариново тирамису - перфектният десерт за зимните празници
Четирима отмъкнаха над 370 хил. лева от тузарска къща в Банско
Анализ показа, че софиянци и варненци живеят най-охолно
Анджелина Джоли показа белезите от мастектомията, призова за достъпна превенция на рака за жените
НАП уличи 65 магазина в необосновано повишение на цените, глоби ги общи с 45 000 лв.
Почина Антъни Гиъри - актьорът, който промени дефинира дневните сериали
Урсула отменя забраната на бензиновите и дизеловите автомобили от 2035 г.
По сръбска телевизия: Борисов е сърбин, който не признава, че е сърбин (ВИДЕО)
Сигнал за бомба на летището в Сараево, има евакуирани

Прав/а си!
Не разбирам защо са тези минуси.....