×
Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Официално: Срещата между Тръмп и Путин в Будапеща - отменена!
  • Силно земетресение разтърси Източен Тайван
  • Керана Ангелова представя “Книга за Христо Фотев на 4 ноември в Художествената галерия
  • Националната премиера на документалния филм „Потопът и вкаменената гора“ стартира от Бургас на 8 ноември в НХК
  • Днес затварят две улици в ж.к. "Възраждане" - ул. "Дебелт" и ул. "Пробуда"
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Възмутително! В „Джъмбо се държат хулигански, не можеш да върнеш повредена играчка, а на място не ги пробват


Възмутително! В „Джъмбо се държат хулигански, не можеш да върнеш повредена играчка, а на място не ги пробват
Гръцката верига играе по собствени правила, които изцяло противоречат на европейските. Порочната практика да не ти върнат парите ако се откажеш от стоката, продължава въпреки глобите
06 Юни 2014, Петък, 04:15 ч.
Автор: Лидия НИКОЛОВА

Гръцката верига играе по собствени правила, които изцяло противоречат на европейските

Служителите в обичания от децата магазин „Джъмбо”, който се намира на магистралния път преди Бургас, се държат грубо и хулигански. Да върнеш развалена стока се оказва мисията невъзможна. Играчките с батерии там не се изпробват, ако не заработят, клиентът „пие студена вода”. Такава жалба е постъпила в Комисията за защита на потребителите. Клиент на магазина закупил детска играчка дни след Коледа, оказало се, че била развалена. Служителите обаче му се нахвърлили грубо. Отказали му рекламация, тъй като не бил отишъл в определения за това ден.

Инспекторите на КЗП проверили магазин „Джъмбо”. Насочили ги към отдел „Информация”, който се намира на входа. Там са поставени различни информационни табели с послания към потребителите.
На една от тези табели инспекторите видели случаите, при които не се приема връщане на стоки. Табелата имала следното съдържание: „Уважаеми клиенти, връщане на стоки не се приема при: отворени опаковки, сезонни артикули, след изтичане на сезона, книги, преоценени стоки, сезонните артикули се заменят само с артикули от същия сезон, поради интензитета на промоции, замени стават по актуални към момента на замяната цени и при наличност в склада, Играчките с батерии не се пробват."

От КЗП приели, че става въпрос за нелоялна заблуждаваща търговска практика. Магазин „Джъмбо” буквално отнемали законовата възможност на клиентите си да направят рекламация на стоката и да си вземат дадените за нея пари, както е навсякъде в магазините в Европа. 

„Самите надписите ограничават основни права на потребителите и изключват отговорности на продавача”, смятат от КЗП.

Държавните служители написали глоба от 500 лева, която вчера е потвърдена от Бургаския районен съд.

Проверка на Флагман.бг показа, че тази порочна практика в магазина не е променена. Наш репортер закупи  няколко стоки, сред които и торбичка за подаръци за 5 лева. След като плати, реши да върне торбичката. Практика е в повечето европейски магазини в рамките на един месец клиентът да се откаже от стоката. Торбичка бе собственост на нашия репортер само няколко секунди. На касата отказаха да сторнират касовата бележка и ни обясниха да се обърнем към отдел „Информация”. Оттам взеха всички данни по лична карта, включително и телефонния номер на колегата ни – клиент и му дадоха ваучер за 5 лева за магазина, който може да бъде изразходен в рамките на няколко дни.

В категории: Бизнес


19
Коментара по темата
19.
клиент Раяйна Христова
18.08.2018 10:35:13
1
2
В магазин Джимбо точното определение на поведението на персонала е УРОДЛИВ.Продавачките, хванати от някой нощен бар се държат хулигански, безспорно не притежават необходимия ценз- 3 годишно обучение, мже би и без елементарен курс на обучение, но затова пък поведението и обслужването им напълно отговарят на гръцкия манталитет, каквато е веригата.
18.
Някой
10.06.2014 01:10:10
1
1
Ей дъждовната горичка ....подминавай си квото искаш и си задръж коментарите за теб при положение ,че даже не си и стъпвал там.Не може да се произнасяш за нещо което явно изобщо не ти е ясно.С тия онлайн пазаренете сте загубили представа какво е отношението калиент-продавач,както и комуникацията по принцип сигурно!!!!
17.
бирхан
07.06.2014 21:33:26
2
1
някой иска да щипне кинти от търговските вериги май , не става така ,ма пача . ТУКА ТРЕБЕ АКЪЛ , НЕ СТАВА САМО С УСТАТА
16.
работник
07.06.2014 14:55:24
4
7
Здравейте, скъпи коментатори! Имам един простичък въпрос, колко от вас са служители в големи вериги магазини? Аз съм служител на голяма верига магазин и не съм съгласен с това да се правят репортажи само в полза на клиента, ок клиента винаги има право, добре така да бъде! Всички в даден момент сме клиенти и потребители, но не всеки от нас е служител. Знаете ли колко е натоварващо психически разни надути от силикон кокошки да ти викат "Слушай к'во мойто момче(размахвайки изкуствените си нокти пред лицето ви)"- ами не съм ТВОЙТО момче мама ти мръсна. Колко от вас знае какво е разни повярвали си богаташки хлапета да ви питат "Ти знайш ли кой съм аз ве"- ми не не знам и слабо ме вълнува...Но въпреки тези изречения и въпреки унижението което повечето служители са длъжни да търпят в големите магазини, ние "РОБИТЕ" трябва да останем усмихнати и винаги в помощ на клиента и то защо, защото клиента има право!!! Защо никой не е написал дори и една статия за отношението на клиентите към персоналите на магазините, защо?!? Другото е извинявайте, ама Джъмбо си има опции за пробването на играчки, аз лично след като пазарих за 01,06 подаръка на децата си попитах на касата къде мога да проверя дали всичко е наред и съвсем нормално ми беше отговорено и бях насочен към специализирането за това място. Аз си бях закупил батерии, но ми беше необходима отверка, върнах се пак на касата за помощ и момичето се обърна към едно от момчетата което най-любезно си ми даде отверка. Проверих си стоката благодарих и заминах. Също така докато аз си изпробвах нещата една госпожа вдигна голям панаир как тя щяла да развива болтове, въпреки отношението на госпожата към служителите, те останаха видимо спокойни и и обясниха съвсем любезно да си запази касовата бележка и ако има проблем със стоката може да си я замени в събота и неделя.Вие какво искате? Не мога да ви разбера? Ръцете да не са ви на топличко някъде по надолу от кръста, че да не можете да си проверите играчките сами? Плюс това още от касите ви информират кога може да си върнете не работещата стока, това не е ли достатъчно за вас?
15.
rainforest
07.06.2014 14:02:08
6
9
Не знам защо,но до този момент въпросният магазин не ме е изкушил с нищо ,което не мога да си поръчам онлайн за децата или да закупя от Хипо или друг магазин,при това да бъде изпробвано на място .... разбира се онлайн не може да се изпробва но пък ако нещо не е наред в рамките на седмица нещата се коригирате... По думите на близки приятелки,пазарили от там,си губиш времето и тровиш нервите във въпросната верига... а аз подобно намерение нямам ;) Все пак са длъжни да спазват законите на държавата в която пребивават ... и от къде на къде няма да изпробват стоката ,която смяташ да закупиш ?Това е меко казано наглост!За това и смятам да се възползвам и за в бъдеще да подминавам подобни нагли търговци... ;))
14.
клиент
07.06.2014 13:54:17
2
2
Да вярно е че относно рекламациите системата е доста не удобна за клиентите, магазина не е в града за да имат възможност хората да се разкарват до там и обратно.Обаче и аз съм доволен от персонала, въпреки странната политика винаги съм бил обслужван с усмивка и винаги ми е обяснявано подробно за какво иде реч, но в крайна сметка и аз винаги съм се държал добре с тях, не може аз да обиждам някой и той да ми мълчи. Съгласете се, че колкото и права да имате като куповачи, обслужващия персонал не е длъжен да ви издържа арогантното отношение и вулгарния тон. В крайна сметка каквото повикало такова се обадило. И накратко към репортерката Николова и аз съм на мнение, че тази работа не е за вас, по-добре си намерете нещо с което можете да се развивате умствено. Всеки ден посещавам сайта на Флагман, но много ме разочаровахте! Станахте по-зле и от жълтата преса, много измислици, много лъжи!!! Жалко за редовните ви заслепени от глупостите който пишете читатели!!!!!! Само обърнете внимание на заглавието на статията" Възмутително! В „Джъмбо се държат хулигански, не можеш да върнеш повредена играчка, а на място не ги пробват".Като го прочетох си помислих, че има пребит или заплашван от служителите клиент, то страх да те хване.....
13.
Някой
07.06.2014 02:02:22
4
3
От Флгман да я гонят тая.Не ни стига негативизма който срещаме ежедневно ами сме длъжни и да четем грозните ви изказвания .То не е за всеки това да си репортер.Персонала е страхотен!аз пазаря там с огромно удоволствие точно поради тази причина.Имах рекламация 2 пъти ,но служителите винаги са възпитани и учтиви за разлика от другите вериги.Спри да пишеш тъпотийки и недей да ходиш там едва ли някой те забелязва така или иначе!И спрете да коментирате така хората както ви са написали по долу.Лидиика,мила моя простащина отивай си на село при офцете,там ти е мястото.
12.
потребител
07.06.2014 00:21:09
4
4
Ей едно нещо да нямате в града! Като нямаше Джъмбо в Бургас, защо няма?! Като ни направиха Джъмбо що да не го оплюем!!! Много гадни същества сте!!!!!!!! Възмутен съм от всичките коментари, то не е плюене по адрес на персонала, без даже да се замислите, че това са хора издържащи семейства и длъжни да спазват фирмените правила. То не са развалени играчки, ми за 10 лв. и произход Китай, вие какво по точно очаквате. Вижте се добре какво представлявате: номер 3 нарича персонала пумияри, номер 5 ги нарича мизерници и номер 6 го мързи да си вземе фактура и си мисли че служителите са длъжни да вървят с принтерите и касовите апарати след него....Нямам какво повече да добавя вие сами си преценете!
11.
редовен клиент
06.06.2014 23:58:10
1
3
Не съм съгласна със статията!!! Магазина си е много хубав, вярно няма продавачи на всеки ъгъл, но в крайна сметка всичко е до такава степен достъпно, че не ти трябва екскурзовод за да си пазариш. Другото е, че в кой магазин връщат пари? Почти на всякъде се предлага замяна на стоката, защо недоволствате? Съгласна съм със коментара малко по-надолу, в крайна сметка там работят хора, не може да тръгвате за някъде с рогата напред и да очаквате чудеса от работниците, ееееее срама нямате!!!! Ама защо се възмущавам, то от българина по-голяма гад има ли ?
10.
Някой
06.06.2014 23:47:44
2
2
Тая репортерка да си подаде молбата за напускане.Много е зле горката.Моето момиче като пишеш някоя глупост си помогни малко с някоя гънка от малкото си слабо и стопено мозъче.Ваучери!!!!!кви са тия глупости да не продават кисело мляко!!!Напускай работа ма пръдня.От както е Джъмбо в града всички деца са щастливи и доволни.Тоя дето е пускал КЗП пък да не говорим колко е умен като теб самата.ееееей пръщиш от мозък!
9.
измислица
06.06.2014 23:28:50
2
2
"Оттам взеха всички данни по лична карта, включително и телефонния номер на колегата ни – клиент и му дадоха ваучер за 5 лева за магазина, който може да бъде изразходен в рамките на няколко дни."- Това мила ми репортерко Николова е пълна глупост. Първо те не искат данни от лична карта, а само име и фамилия, второ телефона се дава по преценка на клиента и е необходим за издаване на акт за рекламация и трето магазина не предлага и не издава ВАУЧЕРИ !!!! Другото нещо което се смята за пълна глупост е връщането на сума, по законите на нашата република Чл. 112. (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя. Също така в закона е записано, че търговеца има 30 дневен срок за отговор на предявената рекламация. Въпроса ми е към всички недоволни къде този магазин е преминал законите, че не ми става ясно? И госпожо автор на статията Лидия Николова, бих ви посъветвала да напуснете работа...
8.
клиент
06.06.2014 21:44:26
2
3
Не съм съгласна.Аз имах проблем с играчка закупена на 01.06.14.Отидох да я върна на 03.06.14,нямах проблем,бяха много мили с мен.
7.
Някой
06.06.2014 14:53:24
9
4
Пълни простотии пишете както винаги.Българина винаги е недоволен.Искате да си купите трабанче и да излезете и да карате мерцедеи и то s-класа.Разумния човек отива с ясната представа какво ще пазари,а не да плаща и после да се чуди 10 дена за какво го е купил.Друго-клиента има винаги право ДА ....но не забравяйте ,че в магазини като този работят и хора ,а не слуги дето да ви лижат задниците.Нямате никаква култура на пазарене.Ако сте навън ще ви изгонят всичките.Аз също купувам ПОСТОЯННО играчки за детето от същия магазин и служителите са много възпитани и винаги ми помагат.
6.
истината
06.06.2014 14:37:49
3
9
а някога да сте търсели сътрудник -цяло чудо е да намериш . За фактура ако по искаш е ходене по-мъките. Има начин да спазват законите ни - ние как спазваме техните като отидем в Гърция.Глобата може да е по-голяма но трябва инспектора да е много гъст с шефа си . Защото ще бъде отменена поради неправилно попълнени данни.
5.
потребител
06.06.2014 12:50:25
2
9
и в София са същите мизерници. Каквито са всичкигръцки фирми тук. Край с покупките за стотици левове в магазина им, да живее ebay.co.uk
4.
Клинет
06.06.2014 12:47:54
2
4
Купувала съм много играчки от този магазин и винаги са ги изпробвали на касата. Явно зависи на какъв служител ще попаднеш и дали му се занимава да я пробва.
3.
Изпатил
06.06.2014 12:34:16
2
13
Тея от джъмбо са такива пумияри , че нямам думи. Купувам количка с дистанционно за подарък в понеделник. Прибирам се , една и гума има дефект -липсва част. Отивам на другия ден да я сменя , щото ще я подарявам .... ми неможело сега да се смени - чак в събота, а аз ще я подарявам на дете , което в сряда заминава за Англия. .... Не 500лв, а 50 хиляди трябва да ги глобят за грозните им схеми .
2.
tq
06.06.2014 12:13:13
10
6
Nesym syglasna az sym vry6tala povredena stoka !?!?!
1.
potrebitel
06.06.2014 11:34:18
1
26
Че голяма глоба им сложили, направо смешна работа, тези хора от КЗП само дейност явно отчитат, пълни смешници, то затова се подиграват всички с обикновените хора
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Любимецът на публиката направи шокиращо разкритие Любимецът на публиката направи шокиращо разкритие Давид от „Биг Брадър“ призна, че е бил жертва на сексуално насилие Колосалната сума от 300 бона инвестира Рачков за нов салон на Виктория Колосалната сума от 300 бона инвестира Рачков за нов салон на Виктория Изгората на Рачков търси и нови служители, защото вече не смогва сама да се справя с обслужването на клиентите си   Влади Въргала: „Изгубих пари, но не и вярата – фалитът не е провал“ Влади Въргала: „Изгубих пари, но не и вярата – фалитът не е провал“ Актьорът разказа в „Преди обед“ за двете си финансови катастрофи, предателствата по пътя и уроците, които са го научили да различава загубата от истинския провал Кметът на Царево пред екоминистъра: Остарялата инфраструктура не може да поеме новите водни обеми Кметът на Царево пред екоминистъра: Остарялата инфраструктура не може да поеме новите водни обеми Без стабилна власт няма как да има устойчиви решения за тежките проблеми на морските общини, категоричен бе той   Спирането на Лукойл ще бъде катастрофа за България, смята енергиен експерт Спирането на Лукойл ще бъде катастрофа за България, смята енергиен експерт Нефтохим - Бургас не е просто компания, а енергийното сърце на страната, предупреждава Боян Рашев Боряна Петрова и Емил Йорданов блестят в „Лебедово езеро“ в Бургас Боряна Петрова и Емил Йорданов блестят в „Лебедово езеро“ в Бургас Спектакълът на „балета на балетите“ по режисура на проф. Хикмет Мехмедов е на 3 ноември от 19 ч. в залата на Бургаската опера  Разрева се и избяга след провала в бТВ Разрева се и избяга след провала в бТВ Близки до водещата разкриват, че раздялата не е била по нейно желание и я е засегнала дълбоко Отново се търси изпълнител за довършване на Концертната зала в Бургас Отново се търси изпълнител за довършване на Концертната зала в Бургас Втора обществена поръчка за ремонта в рамките на година остава без желаещи Срещу 7 хиляди пуснаха на свобода собственика на дома на ужасите в Ягода Срещу 7 хиляди пуснаха на свобода собственика на дома на ужасите в Ягода От обвиняемите шестима - никой от тях не е задържан под стража Кой е този мъж, залепен винаги до Меган Маркъл Кой е този мъж, залепен винаги до Меган Маркъл Съпругата на принц Хари се отрече от много близки, а в социалните мрежи дори се появи терминът "Марклинг“, който означава, че когато някой вече не ти е полезен, просто започваш да го игнорира
Хамас предаде тялото на убития български заложник  Хамас предаде тялото на убития български заложник  Сахар Барух е с българско гражданство и бе отвлечен от кибуца Беери Бизнес за милиарди подари Рамзан Кадиров на дъщеря си Бизнес за милиарди подари Рамзан Кадиров на дъщеря си Айшат стана горд собственик на фабрика за облекла, склад и общежитие за работници Ето къде приеха задължителен коледен бонус от 639 евро Ето къде приеха задължителен коледен бонус от 639 евро Така наречената "Зимна празнична надбавка" ще бъде в размер на половината минимална работна заплата  в Словения Защо военните вземат с 1000 лева по-високи пенсии Защо военните вземат с 1000 лева по-високи пенсии За високите пенсии на военни и полицаи е, че при тях три години действително изслужено време се зачитат за пет години осигурителен стаж от трета категория Ивайло Пенчев дава 50 хил. лева за главата на хакерите, ударили Уолтопия Ивайло Пенчев дава 50 хил. лева за главата на хакерите, ударили Уолтопия Държавата трябва да пази хората от разбойници – това е първичната ѝ функция, категоричен е той Тя умря, но посмъртните й мемоари разтресоха цял свят Тя умря, но посмъртните й мемоари разтресоха цял свят Вирджиния Джуфре, чиито посмъртни мемоари, публикувани по-рано този месец, отново изведоха на дневен ред обвиненията й за сексуално насилие Америка откачи заради тази сделка Америка откачи заради тази сделка Продадоха ЛА Лейкърс за 10 млрд. долара Бил Гейтс си призна грешката за климатичния истеризъм Бил Гейтс си призна грешката за климатичния истеризъм Нищо, че загубихме 10 години с малоумни политики Последният ден на октомври бележи смъртта на първата жена премиер в Индия Последният ден на октомври бележи смъртта на първата жена премиер в Индия Индира Ганди, определяна като месия и ненавиждана от други, променя лицето на своята родина и остава в историята    Кирил Домусчиев: Ако политици и синдикати не се вразумят, ни чака дежавю на кризата от 2009 г. Кирил Домусчиев: Ако политици и синдикати не се вразумят, ни чака дежавю на кризата от 2009 г. Бизнесменът предупреди, че държавата харчи неефективно, а натискът за по-високи осигуровки ще прогони инвеститорите
Доналд ТРЪМП Доналд ТРЪМП Няма да си губя времето с Путин, който говори, говори – и нищо Виц на деня Виц на деня - Любовният ми живот е като Coca-Cola.
- Искрящ, бурен и сладък ли?
- Не, бе! Първо беше нормален, после стана Light, а сега вече е Zero!
Виц на деня Виц на деня - Дъще, ела да измиеш чиниите!
- Мамо, аз съм родена за големи неща!
- Добре, ела да измиеш тенджерата!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Ако не сте джентълмен, то е възможно да сте… лейди
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори