Откраднаха уиски, цигари и дъвки от супермаркет в Созопол
24 Май 2013, Петък, 15:06 ч.
Обраха жена, докато пазарува в МОЛ Бургас Плаза
Супермаркетът в комплекс "Грийн Лайф" в Созопол е обран вчера, информират от Областната дирекция на полицията. Установено е, че неизвестни лица са влезли в обекта на 23-ти сутринта, след като са разбили входната врата. Задигнали са 1000 кутии цигари от различни марки, две бутилки уиски «Джак Даниелс» от 700 мл., 9 шоколада «Линдор» и 49 пакетчета дъвки «Файв».
В същото време вчера е обрана и 47-годишна жена от Шумен. Тя паркирала личния си автомобил - «БМВ – 530 Д» на паркинга на Mall „Плаза" и оставила между седалките на автомобила чанта, в която е имало луксозен мобилен телефон - айфон-5, слънчеви очила и паричната сума в размер на 300 лева.
В категории:
Созопол
МВР предотврати имотна измама за стотици хиляди лева в "Малинова долина"
"Форбс": Илон Мъск е първият човек с нетно богатство от над 600 млрд. долара
Коледната украса крие сериозни рискове за домашните любимци, предупреждават ветеринари
След еврото: Цените на жилищата у нас ще скочат с до 10% още през 2026 година
Пламен Константинов остава в Локомотив Новосибирск до 2028 година
България и още 7 страни обявиха Русия за най-голямата заплаха за сигурността в Европа
Изискана рецепта с яйца и хайвер
Пиян поляк намушка българка след скандал в апартамент в Германия
ЦСКА финализира втори трансфер преди Коледа - централен защитник от Португалия
Цените на жилищата ще растат и през 2026 г., но с по-бавни темпове
Коледа издава изневерите: най-рисковото време за палавите съпрузи
Светлините на Коледен Бургас събират фотографи и модели на празничния пл. "Тройката"

Новините за уличните вълнения и високи сметки за ток в България стреснаха руските купувачи на имоти, отбелязват инвеститори по Черноморието. Проучванията на компанията GreenLife, която строи и управлява ваканционни комплекси в Созопол и Банско, показват 30% по-малко огледи през първите месеци на годината, което предполага и по-малко сделки. От този спад едва 5% са резултат от естествения процес на умора сред купувачите, докато останалите 25% са плод на политическите вълнения в страната и начина на отразяването им в руската преса, посочи Мариана Даскалова, търговски директор на компанията.