Цвете сменя туристическата роза
17 Януари 2013, Четвъртък, 08:17 ч.
Обсъждат се четири варианта за ново лого на страната ни
С ново лого и слоган ще се рекламира страната ни у нас и в чужбина като туристическа дестинация. Към момента се обсъждат четири варианта, които да заменят жълто-оранжевата роза, която сега присъства на всички родни материали за популяризиране на туризма в страната ни. Най-харесвани от предложенията са лого "Цветето" и лого "Розетката", показват резултатите от анкети с фокус групи от бранша и гости на страната, които са част от проекта за изготвяне на туристическия бранд "България".
С най-голям шанс да замени розата е "Цветето", което се приема най-радушно и буди асоциации за лято, море и слънчеви емоции, научи "Стандарт". Официално марката "България" ще бъде представена днес пред медиите, но с резултатите от изготвяне на стратегията вече се запознаха представители на бранша, според които промяната е положителна. Новото лого, което някои оприличават и на питка, ще бъде модифицирано с различни цветове и графични детайли за различните видове туристически продукти, които ще предлагаме.
В категории:
Бизнес
Всеки десети, обменящ левовете в евро, в последния момент взима златно кюлче
Парламентът прие удължителния бюджет на първо четене
Умерен ръст на цените на имотите се очаква за 2026, без шокови движения
Джебчии дебнат по коледните пазари, предупреждава полицията
Хванат в крачка: Бракувана кола с фалшива табела спряна в Кърджали
Кабелите от камерите в училищните тоалетни водели директно към кабинета на директора
Прясно или не? Как да разпознаем качественото месо на пазара
По-просперираща ще бъде 2026-година за родените през тези дни
Над $100 милиона за леви екстремисти: защо САЩ обявиха европейски групировки за терористи
Доналд Тръмп обяви пълна блокада на санкционирани петролни танкери от Венецуела
Варненски пожарникари са моделите в благотворителния календар „Герои в сянка“
Шофьор издъхна след мистериозен инцидент в Аксаково
