Цвете сменя туристическата роза
17 Януари 2013, Четвъртък, 08:17 ч.
Обсъждат се четири варианта за ново лого на страната ни
С ново лого и слоган ще се рекламира страната ни у нас и в чужбина като туристическа дестинация. Към момента се обсъждат четири варианта, които да заменят жълто-оранжевата роза, която сега присъства на всички родни материали за популяризиране на туризма в страната ни. Най-харесвани от предложенията са лого "Цветето" и лого "Розетката", показват резултатите от анкети с фокус групи от бранша и гости на страната, които са част от проекта за изготвяне на туристическия бранд "България".
С най-голям шанс да замени розата е "Цветето", което се приема най-радушно и буди асоциации за лято, море и слънчеви емоции, научи "Стандарт". Официално марката "България" ще бъде представена днес пред медиите, но с резултатите от изготвяне на стратегията вече се запознаха представители на бранша, според които промяната е положителна. Новото лого, което някои оприличават и на питка, ще бъде модифицирано с различни цветове и графични детайли за различните видове туристически продукти, които ще предлагаме.
В категории:
Бизнес
Доналд Тръмп обяви пълна блокада на санкционирани петролни танкери от Венецуела
Варненски пожарникари са моделите в благотворителния календар „Герои в сянка“
Шофьор издъхна след мистериозен инцидент в Аксаково
Още седем страни със забрана за пътуване до САЩ
Какво ще значи да си дизайнер през 2026 г.-тенденции, AI и нови умения
Край на спекулата с краткосрочните наеми: идва нов жилищен модел
Разплащанията в брой изчезват в Швеция, но какви са неочакваните рискове
Най-големият хедж фонд в света мести позиции от Лондон в София
Белгия замразява заплатите на депутатите за четири години заради нарастващия бюджетен дефицит
Батерии с 1000 км пробег и 9 минути зареждане: новата роля на среброто в електромобилите
Деница Сачева: Удължителният бюджет ще бъде приет, заради БСП внесохме редовния
Асен Василев заплаши с нов протест, този път заради удължения бюджет
