Готвят рекламна кампания за България в Google
Това съобщи министърът на туризма Зарица Динкова
Министерството на туризма започва да рекламира в Google, съобщи ресорният министър Зарица Динкова. Ведомството вече има кредитна линия в платформата в размер на 2,5 милиона евро.
По отношение на рекламата на страната Динкова заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел - България да се наложи като четирисезонна туристическа дестинация. Ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм.
По отношение на маркетинга и рекламата сред приоритетите са дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети.
Предстои България да изпрати туристическо аташе в Румъния, съобщи още министър Динкова.
Спортно училище „Юрий Гагарин“ отличи своите шампиони за 2025 г.
Вечеряйте между 17 и 19 ч. през зимата, за да сте здрави
Ромина скъса с русото: Вече е фатална брюнетка
Важна новина за тези, които планират да направят инвестиции в имоти
Общински съветник от СДС стана председател на БСП - Видин
Откриха паметник на Левски в Италия
Уникално представление отбелязва 100 години на Георги Парцалев
Слави Ангелов: Задържаха шефа на Пето районно управление заради разчистване на сметки
Защо синът на Милен Цветков отиде на протестите
Милиони живеят в студени домове: България е сред уязвимите страни
Николай Василев: Най-щедрият, дядоколедовски бюджет доведе до най-големите протести от десетилетия
Наталия Киселова: Смяната на председателя на НС отвори духа от бутилката

Заповядайте в България, авгани колкото искате, какво ще ви направят докато сте български гости, не е наша работа.