Чуждестранни инфлуенсъри ще рекламират туризма в България
Има обществена поръчка и за български инфлуенсъри
720 хил. лв са отделени за рекламна кампания на българския туризъм с чуждестранни инфлуенсъри. Това каза в студиото на “Събуди се” министърът на туризма Илин Димитров.
Става дума за чуждестранни инфлуенсъри, които ще посетят страната ни и ще я представят в своите социални канали. Има обществена поръчка и за български инфлуенсъри, с които вече се работи. Един от тях е фотографът, станал известен покрай коментара на Илон Мъск за Белоградчишките скали.
“Трябва да подхождаме по-иновативно и да използваме всички дигитални канали”, категоричен е Димитров. Нужните средства за добра рекламна кампания, която да популяризира туризма нас, са 90 млн. лева, изчисли министърът.
“Когато започнем да посрещаме по 15-20 млн. души, тогава тези пари ще се увеличават”, посочи той. “Всеки един лев, който влиза за туризъм в България, се умножава по 2.3 до 4 пъти в икомиката ни, обясни Димитров.
По думите му българите са преоткрили страната ни като туристическа дестинация. “Имаме много добри успехи в СПА туризъм. Там, където спа туризмът е развит, няма сезонност. България е на второ място в Европа по минерални извори”, коментира той.
“Преди няколко седмици беше прието виненият туризъм да бъде част от нематериалното културно наследство на България. До 1-2 седмици ще бъдат сложени и табелите от АПИ. Заедно с Министерството на културата за изработени 12 винени маршрута”, допълни още Димитров.
Според последни данни през 2019 г. - последната пред COVID година - е имало 3 млн. 800 хил. регистрации на български туристи. Тази цифра обаче се е увеличила през 2022 г. - над 4 млн. и 200 хил.
“Не само, че са преоткрили България, но и броят им се увеличи тогава, когато всичко е отворено и може да се пътува свободно”, каза Димитров.
Почина Карл Карлтън – легендата зад хита "She’s a Bad Mama Jama"
Медиците от КОЦ-Русе: Спасяваме животи, но заплатите ни намаляват
Четири знака, че тялото ви има недостиг на витамин С
Украински подводен дрон удари руска подводница за 400 млн. долара в Новоросийск
Две лекарки осъдени за смъртта на дете в Сливен
16-годишна наръга ученичка с нож в Атина
Синът на Роб Райнер арестуван след смъртта на родителите си в имението им в Калифорния
Сватбена игра в Германия завърши с бой и ранена булка
Националния исторически музей връчи наградата „Лъв - Пазител на наследството“ на кмета на Царево
Русия съди Euroclear за над 229 млрд. долара заради замразените активи
Трик с алуминиево фолио зад радиатора пести топлина и смъква сметките
Елегантно мезе с яйца, хайвер и шпроти за празничната трапеза

Самотна жена на плажа с разтворени крака и банан до гъза й.
Флагман е мутренско издание
P.S. Помните ли гербаджийската министърка навремето при която се дадоха 2 милиона евро за лого, което се оказа крадено, т.е. няма разходи по правенето му? А запалки, химикали и т.н. пак от същото министерство за близо милион лева?