НА ЖИВО от касапницата на пътя Айтос-Бургас
Потвърдено към момента е, че има една жертва - 58-годишна жена
Катастрофата, която преди час затапи пътя Бургас-Айтос, е била причинена след като ТИР-ът е навлязъл в насрещното движение. Наш репортер предава на живо от мястото на инцидента, където след малко ще пристигне и комисар Неделчо Рачев - началникът на КАТ и "Охранителна полиция" към ОДВМР-Бургас.
Потвърдено към момента е, че има една жертва - 58-годишна Жена от Айтос, чието първо име по неофициална информация е Тодорка.
Двата автомобила, които се намират в канавката след катастрофата, са от марката Фолксваген - единият е "Голф", другият е миниван от неизвестен към момента модел. ТИР-ът е с русенска регистрация. След като е навлязъл в насрещното и е блъснал двете леки коли, се е ударил в дърво. Няма информация за състоянието на водача му.
Блогър нарече Бенидорм ад на земята
Истанбул е най-натовареният с трафик в света
Кино, което променя – защо „Един грам живот“ вече седмици е хит в салоните
Кой възложи на Големански и Данаилов от КФН да принудят ДаллБогг да вдига цените на застраховките, пита проф. Тони Веков
На 12 декември енергийният портал ще „отвори вратите, за да промени съдбата ви“ за един ден
Арестуваха шефа на Пето РУ Пламен Максимов, покровителствал наркоразпространители
Представят късометражен филм с Асен Блатечки и Мария Сотирова в културен център „Морско казино“
Мъжът на Петя Дикова трогна мрежата с послание за 5-ия рожден ден на сина си
Кога и как да ядете зеле, за да топите мазнини по време на сън
България е одобрена за членство в Европейския стабилизационен механизъм
4 зодии, които ще се издигнат над баналностите през 2026 г.
Тръмп ще изпрати в Европа представител за преговори за Украйна, ако има реален шанс за мир

На Чарли Чаплин съпругата му е носила малкото име Една.
"Чието първо име по неофициална информация е Тодорка"- отишла на оборка.
А по официална е с пол мъжки. Тодора на обора плет плетеше и портата запираше.
Няма контрол по пътищата, няма катаджии, няма ДАИ, няма полиция
Изкарайте началниците и те да работят на пътя, а не да си седят по кабинетите и да дават интервюта.