Туристическият бизнес в Бургас поиска от вицепремиера Марияна Николова силна рекламна кампания
Вицепремиерът обясни пред бизнеса, че предстои да бъде открито туристическо представителство в един от най-важните за България пазари - в полската столица Варшава
Туристическият бизнес в Бургас поиска от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова да организира силна рекламна кампания на дестинация България на приоритетните пазари за страната ни. По време на работното си посещение в Бургас министър Николова разговаря с представители на бизнеса, които представиха своите идеи и предложения за рестарт на сектора в условията на COVID-19. В дискусията участваха Димитър Николов, кмет на община Бургас, и Вълчо Чолаков, областен управител.
Вицепремиерът обясни пред бизнеса, че предстои да бъде открито туристическо представителство в един от най-важните за България пазари - в полската столица Варшава. И допълни, че Министерството на туризма полага всички усилия да привлича чрез рекламните си кампании по всичките си комуникационни канали туристи за предстоящия летен сезон. Министърът поясни още, че в момента се провежда активна кампания в съседните ни балкански страни, които рекламират зимните курорти на България.
Вицепремиерът Марияна Николова с добра новина за туризма, посочи кои са приоритетите за Лято 2021
Важно е още отсега да започне подготовката за сезона с открояването на възможни трудности и набелязването на конкретни мерки, които да гарантират здравето и сигурността на посетителите и спокойното протичане на лятото. Както виждате, правителството на премиера Бойко Борисов продължава активно да подпомага браншовете, които най-силно усещат негативните ефекти от разпространението на коронавируса, каза министър Николова. И допълни, че е от изключително значение е ваксинирането, което ще даде възможност по-бързо да излезем от настоящите противоепидемични мерки. Очакваме това да окаже пряко положително влияне на предстоящия летен сезон, поясни още тя.
Министър Николова припомни, че на редовното си заседание тази сряда Министерският съвет реши да осигури допълнителни 40 млн. лева от Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси“, с които до края на март ще бъде обезпечена мярката за запазване на заетостта в туризма и транспорта в условията на пандемия. Това е програмата, с която подпомагаме секторите хотелиерство и ресторантьорство, туризъм и транспорт. До този момент по антикризисната мярка бяха вложени допълнителни 40 млн. лева, сега с увеличаване на бюджета програмата ще може да продължи да се прилага до края на март. По тази мярка в засегнатите сектори правителството е помогнало до момента на 1785 работодатели и самоосигуряващи се лица. Запазени са над 26 000 работни места, поясни тя.
Кметът на града Димитър Николов изрази своето удовлетворение за предстоящото откриване на туристическо представителство в Полша, тъй като полските туристи са от изключителна важност за областта. Надявам се тази година да бъде по-добра от предходната и с гъвкавата политика на правителството да има по-голям интерес както от туроператорите, така и от туристите, заключи той.
Областният управител на Бургас пък увери туристическия бизнес, че няма опасност от водни режими, което да повлияе на престоя на туристите в Бургас и близките населени места.
В дискусията бе засегната и мярката 60/40, като бяха коментирани някои конкретни трудности, които се срещат при кандидатстване по нея.
Радев продължава консултациите с партиите в четвъртък
Хакери удариха любимия сайт на възрастните
Кои ваучери за храна да изберем? Разликите между Наредба 7 и Наредба 11
КЗП удря по необоснованите цени и следи търговците под лупа
Коледна среща между поколенията в Царево
ГДБОП разкри международна схема за онлайн измами при продажба на автомобили
СГС върна делото срещу Иван Демерджиев на прокуратурата заради неясности в обвинението
Всеки десети, обменящ левовете в евро, в последния момент взима златно кюлче
Парламентът прие удължителния бюджет на първо четене
Умерен ръст на цените на имотите се очаква за 2026, без шокови движения
Джебчии дебнат по коледните пазари, предупреждава полицията
Хванат в крачка: Бракувана кола с фалшива табела спряна в Кърджали

Дано да греша!
FERGESUN TURISTISH
ЦЕНИТЕ ИМ ВИСОКИ
КОЛИТЕ ИМ СКЪПИ
ПОЧИВКИТЕ ИМ ЕКЗОТИЧНИ
ЛЮБОВНИЦИТЕ ТУНИНГОВАНИ
ИНАЧЕ РЕВЪТ "ДАЙТЕ НИ ПАРИ"
Аз лично съм в този бранш и от статията тук разбрах че е имало такава дискусия.