20% спад на клиентите отчитат от Сдружението за модерна търговия
Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки
Средно около 20% спад на клиентите отчитат за първите пет месеца от началото на пандемията веригите магазини от Сдружението за модерна търговия. Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки, докато хранителните вериги почти не са я усетили.
„Търговските вериги доказаха, че могат да се справят в критична ситуация, бързо се адаптираха, реагираха на мерките за безопасност, реагираха много бързо по отношение на всички продукти, които бяха на път да изчезнат от търговската мрежа. Много е важно, че не се стигна до празни рафтове, много тежко психологически щеше да е за население. Ситуацията беше овладяна”, коментира в предаването „Събуди се” по Нова тв Йордан Матеев, изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия.
По думите му има проблем обаче в моловете, където е имало огромен спад на клиентите. „Най-зле е положението с обувките, хората не са склонни да купуват. Особено сериозно е положението в големите търговски центрове, където потокът от хора е значително по-нисък”, обясни Матеев.
Истината за връзката между Киара и Краси след финала на "Ергенът: Любов в рая"
Грипът удари Европа по-рано от обичайното с нов щам
Дженифър Анистън разкри тайната си срещу остаряването
Форбс отличи младия рефер и финансист Геро Писков в престижната класация "30 под 30"
Скандал в Барселона: Играч издал тайна информация на журналисти
Благомир Коцев обвини системата в репресии срещу опозицията след ареста си
5 често срещани родителски грешки по празниците и как да ги избегнем
Мали кипи: Мустафа Сангаре от Левски не е повикан за Купата на Африка
Може ли да печем замразени пържоли на скара: какво да знаем преди да опитаме
Последното Новолуние на 2025 носи неочаквано чудо за тези 5 зодии
Орлин Колев: Президентът няма срок за третия мандат, изборите остават неясни
Директорът на 138-мо училище: Не съм слагал камерите в тоалетните
