20% спад на клиентите отчитат от Сдружението за модерна търговия
Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки
Средно около 20% спад на клиентите отчитат за първите пет месеца от началото на пандемията веригите магазини от Сдружението за модерна търговия. Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки, докато хранителните вериги почти не са я усетили.
„Търговските вериги доказаха, че могат да се справят в критична ситуация, бързо се адаптираха, реагираха на мерките за безопасност, реагираха много бързо по отношение на всички продукти, които бяха на път да изчезнат от търговската мрежа. Много е важно, че не се стигна до празни рафтове, много тежко психологически щеше да е за население. Ситуацията беше овладяна”, коментира в предаването „Събуди се” по Нова тв Йордан Матеев, изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия.
По думите му има проблем обаче в моловете, където е имало огромен спад на клиентите. „Най-зле е положението с обувките, хората не са склонни да купуват. Особено сериозно е положението в големите търговски центрове, където потокът от хора е значително по-нисък”, обясни Матеев.
Ако ви е писано да бъдете с някого, с тези 8 трика може да го върнете
Лорд Минчев развали годежа си заради младеж от Благоевград
Албена, която пострада на ралито край Варна, е спасена
Здравко стана поредната жертва на пътя, загина при зверска катастрофа с мотора си
Новата седмица започва със застудяване и дъжд, но и малко слънце
