×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

„За” или „против” задължителните униформи в бургаските училища?


„За” или „против” задължителните униформи в бургаските училища?
Уникалността в самоизразяването ли е по-важна или реномето на образователната институция, преценете вие
19 Септември 2019, Четвъртък, 11:30 ч.
Автор: Георги РУСЧЕВ

Темата е най-дискутирана в морския град от 16 септември

Да се въведат ли задължителни униформи за всички училища в Бургас? Този въпрос си задават хора от града, след като станаха свидетели как на първия учебен голяма част от учениците не уважиха своеобразния дрескод за официалния повод и се появиха в класните стаи с облекло за дискотека. Във всички канали за обмен на информация, включително по медии и социални мрежи, дискусията за задължителните униформи в момента е най-коментираната тема и въпреки че мненията са разделени на двата бряга, то в мнозинството си те са „за” униформите. Такава анкета е създадена и в една от най-активните и големите групи в града - Мамите на Бургас.

Първият учебен ден в Руската гимназия - стайлинг "Гери-Никол"

Основните аргументи са няколко.

На първо място е унифицирането на учениците, което би могло да реши проблема със скъпите дрешки като средство за повишаване на социалния статус в институция, в която всички са постъпили, за да учат. На второ място е дисциплината, на която подобна стъпка би научила младите.

Всъщност не всички средни и основни училища в Бургас позволяват на учениците си да се обличат, както пожелаят. Униформи за пръв път бяха въведени в Руската гимназия преди повече от 15 години, а по нейните стъпки впоследствие поеха Механото и Търговската гимназия, както и други елитни бургаски учебни заведения.

Разбира се има резон и за това да няма униформи. Той е основно в това, че всяко дете е различно и има нужда да се самоизразява по свой собствен начин без да му се налагат норми още от детството или ранна тийнейджърска възраст. 

Вие как мислите? Необходимо ли е в училищата на Бургас задължително да се въведат униформи? 
 


В категории: Бургас


66
Коментара
Флагман.БГ Два тира се удариха на АМ "Тракия" Два тира се удариха на АМ "Тракия" 19/04/2024, Петък 19:41 1
66
Коментара по темата
66.
7879
22.09.2019 07:40:02
1
1
Vajnoto e do go vzemat.. Puk uniformite ne sa ot znachenie
65.
posi
21.09.2019 19:12:28
0
2
По дрехите посрещат, по ума изпращат.
64.
ХХ
21.09.2019 18:45:21
0
0
@63
За униформи ли говорим или за dresscode. Защото аз говоря за първото, което се препоръчва от DFE (виж им на сайта) и в доста училища е строго определено и опира до марка, цвят и модел (до степен да са полово неутрални в уелс - виж новините от тази година), а ти май за второто...
63.
До 62. ХХ
21.09.2019 13:54:49
2
0
Защо да им казвам нещо, което те са осъзнали? Униформата е пола или панталон от сиво до черно, бяла риза или тениска, пуловер от сиво до черно, емблемите са отделно, вратовръзките не са задължителни. Униформите им се продават във всички по-големи магазини и всеки може да си купи, дори и да не е ученик! Университетските униформи не се купуват, а се раздават и то не във всички университети! Ингилизите си имат достатъчно проблеми с психичните заболявания, че да се занимават с излишни глупости и да си шият и продават специфични униформи!
62.
ХХ
21.09.2019 13:14:10
5
2
@61
Точно така - сега иди го кажи на островитяните, че униформите са глупост и една наредба за тъмни понталони и тнт стига.
61.
До Jeronimo
20.09.2019 19:43:37
1
17
Хайде по-кротко с фантазиите за възпитаните англичанчета с униформи, само ти ходиш из Лондон. Униформи има из цяла Англия и не са толкова цветни и красиви, но са удобни и изключително евтини, като всички дрехи за деца, без да гледаме промоциите на марковите и сезонните! И да дрехите не възпитават, просто указват къде учиш и не позволяват да се обличаш като магистрална труженичка или малоумна мутра, толкова! Същото може да се постигне с една обикновена наредба за тъмни панталони и поли риза и блуза без изгъзици по нея и емблема! Всичко останало, което се случва по родните ни училища е изнасилване на родителите да купуват боклуци, за да тъпчат нечий гъз с пари!
60.
jeronimo
20.09.2019 18:30:30
4
13
Знаете сега съм в Лондон и с изумение виждам Огромната разлика във възпитанието на децата... всеки ден деца от различни училища и детски градини с еднакви униформи ...Което е Супер за тяхното възпитание...Та те ли са по зле от нас че имат изрични правила за облекло в училищата и детските си градини.
59.
.
20.09.2019 13:56:33
41
24
Абе след 10 години 60% ще са с фереджета и забрадки, те тогава ще е ок.
58.
ХХ
20.09.2019 12:47:07
16
5
@57
е, бъди постоянна в различието си бе миленче - прати детето си на 50 минути път, а не кат всички да се натискаш - на 5.
57.
Милена
20.09.2019 12:41:51
27
8
Твърдо съм против униформите и това го казвам, като майка на две деца, които са принудени да носят униформи, а малкото ми е в детска градина. Униформите са от платове ниско качество и са едни и същи за всички сезони, късат си и избеляват прекалено бързо. Носенето на униформи няма да направи децата по-дисциплинирани, а отговорност за това в какъв вид ходят на училище е наша отговорност. Да в закона за предучилищно и училищно образование „удобно” добавиха разпоредба, че училищата могат да определят свои униформи, но това е право, а не задължение. И от това се възползват по - пресметливите директори. И заради това трябва да запиша детето си не в училището, което е на 5 мин. от дома??? Преди борбата беше да сме различни и как ще го постигнем като унифицираме децата???
56.
Петър
20.09.2019 11:57:33
11
5
Само флегмите ли ми слагат минус, или някой неразбрал се мъчи да опонира безгласно?
Четете какво съм написал, осъзнайте го и тогава се правете на отворени!
Да, недей да лъжеш! Ред, и дисциплина се постига с възпитание, а не с образование! Ако не правиш елементараната разлика, то бегай в предучилищна!
55.
Да!
20.09.2019 11:01:42
2
11
В Брюксел видях групичка от малки дечица, 4-5 годишни, вероятно от някоя детска градина, ВСИЧКИ С ЕДНАКВИ РАНИЧКИ !!! Така се възпитават децата от малки на ПРАВИЛА И РЕД !!! И там хората са различни, но общоприетите НОРМИ са задължителни в обществото! Така е в РАЗВИТИТЕ държави, не като при нас!!!
54.
sgy
20.09.2019 09:39:07
2
11
Няма какво да се питаме кое е правилно и кое не е. Достатъчно е да видим как хората от най-елитните университети и колежи в света,ГО ПРАВЯТ. И хората дават пример,че трябва да има униформи. НО голямото НО,униформите им са хубави,със хубави платове,хубави цветове и съвременни а не от СОЦА. Ако ще даваме пари за боклуци,дето като изпера веднъж да станат от бели-сиви,не мерси.Тогава съм против!!!
53.
RE-48
20.09.2019 04:19:43
0
2
Коко, това което предлагате отдавна се нарича "трикини".
52.
Петър
19.09.2019 21:24:36
7
12
Флегми!
Това е обидно, за разлика от коментарът ми!
Средното образование е задължително, и безплатно?
Ако дадено училище (държавно) задължава униформи то следва, че трябва да ги осигури безплатно на своите ученици, задължително!
А, не да ги рекетира! Толкова е просто, и елементарно!
Хайде, със здраве и дрескод на работа. Задължително!
51.
Да
19.09.2019 19:52:12
4
10
Аз лично съм за така ште се избегне поне малко от комплексарштината кой какви дрехи има и кой изглежда по добре и вниманието штесе насочва малко повече към учението ште отпадне един страничен дразнител заемашт мислите а именно зависта
50.
Коментатор
19.09.2019 18:15:25
20
6
Предлагам униформа-гол гръб без предница.
49.
Тотко
19.09.2019 18:10:39
21
7
Най-обичам миндита в евтини, провокативни дрехи. Малко дънят на кисело, но го поемат покорно.
48.
Koko
19.09.2019 17:30:34
21
4
Твърдо за униформа и тя да е : Кепе, плувки и обувки. Толкова стига.
47.
ПРОТИВ!!!
19.09.2019 17:16:55
24
10
В престижните университети ДА, но в обикновените училища НЕ!!! Нито от нашите мъже, нито от нашите жени ще стане нещо!!! Ние сме простоват, мързелив и порочен народ. Най-добре е да се развива секс културата, та да може жените да си вадят по-лесно парите с най-древната професия. Имаме хубави жени и те трябва да наблегнат на това да печелят. Ученето е за грозните англичанки. За кво им е на нашите жени да стават лекарки, като с красотата си могат да спечелят много повече и да влязат много повече данъци в хазната
46.
Статия с /без/ автор?
19.09.2019 16:46:38
4
18
Унизителната Ви статия за руската гимназия преди два дни беше БЕЗ АВТОР. Сега имате обявен автор.Нещо гузни ли сте, или...? Този въпрос с униформите е решен в много училища и от доста време.Пред тях този въпрос не стои.Там ходенето с униформа е задължително -въпросът е дискутиран предварително , взети са решения от родителите на родителски срещи, получено им е съгласието и т.н.
Вие откъде изскочихте с този въпрос? Нещо замазвате ситуацията от предната статия.Да не Ви хвана страх ,че някой ще ви съди за уронване на престижа на Руската гимназия?
45.
емигрант
19.09.2019 16:42:39
4
18
Тази тема апочна като дебат след 1989 г,Ние българите сме май сбъркани , след 1989 г започнахме да отричаме всичко и да копираме , може би не точно , само във фантазиите ни американците.Ами вижте как е в другите европейски страни.Преди няколко дни четох тук в саита материал , ако не се лъжа беше Бр.Миладинови , какви красиви униформи. ЗАЩО УНИФОРМА - 1, така се отличава ученика и училището където е , 2, Спестява доста финанси на родителя на дрешки а нека не забравяме как бързо израстват децата . 3. Така ако щете макар и малко има един момент на гордост - ученик съм .КАКТО РАБОТЕЩИТЕ В ПОЛИЦИЯТА , МИТНИЦИ, ПОЖАРНА , ИМАТ УНИФОРМИ , А ако се въведат и по институции ще е доста добре , така не табела а униформата ще отличава работещият .
44.
до 32
19.09.2019 16:30:46
1
18
Ако училището е приело униформа за 500лв, детето е много умно и има капацитет, но родителите работят за по 700лв ?!?!?!?!?!? Нямам нищо против да давам пари за учебници, помагала, сборници и т.н, но да се дават безумни пари за дрехи шити в някой гараж от някой тарикат близък до директорката на училището или на някой в инспектората , моля но това е прекалено. Трябва да има ред , трябва да има норма на обличане , но те да бъдат безплатни за всички ученици, а така ще отворим нова ниша за обществени поръчки и кражба на пари. Няма нужда да се връщаме в соца, достатъчно е да се върнем в 90те години, тогава нямаше скъсани дънки, голи пъпове, обеци в носовете и т.н. Нямахме униформи, но имаше етикет който се спазваше от всички.
43.
Светльо
19.09.2019 16:14:34
11
26
Тук май пишат и ученици като гледам. Дечица - слушайте какво ще ви каже дедо ви Светльо: колкото и да е сбъркано образованието във вашата мила татковина то е привилегия, а не даденост. Т.е. за да живеете пълноценно, да взимате хубави заплати и да се кефите на живота като цяло иска да положите едни усилия и да се сдобиете с добавена стойност. Иначе ще живеете като пълни паразити. Това вашите мили родители явно не са ви го обяснили, а и най-вероятно демонстрирали по някакъв начин.
Училищната униформа е част от целия пакет, който учи на самодисциплина, организираност, носене на отговорност и прочее обязаности. Тя не е някаква прищявка или каприз. Ако успеете да се справите с всичките правила и изисквания едва след това вече ще може да си позволявате да носите каквито си искате дрехи.
За сведение - аз съм от хората, които носят ежедневно на работа шорти и тениски, но за мен работят хора с костюми и вратовръзки. За да стигна обаче до това положение съм носил училищна униформа, носил и още нося отговорност и нося сериозна добавна стойност в мен.
42.
оффф...
19.09.2019 15:22:45
9
9
Реалисте, сравнението ти е много неуместно.
На лекарят и пожарникарят униформите реално им ПОМАГАТ в професията и на хората, с които работят.
На децата униформата не ги пази нито от огън, нито от кръв, нито някой има нужда да им е стерилна.
На лекаря и пожарникаря им се плаща ЗАПЛАТА.
На детето се ВЗЕМАТ пари за униформа ако иска да получи образованието си, което е абсурдно, защото едното няма нищо общо с другото.
41.
До 28
19.09.2019 15:10:13
1
7
По това, което сте написали личи, че май не ви харесва информацията да се разпространява. Явно искате да прикриете нещо... миризливо или развалено.
Не се притеснявайте истината ще излезе наяве искате или не.
40.
Реалист
19.09.2019 14:56:01
2
11
Самото образование не включва само преподаване по учебника, включва и научаване на младежите как да се обличат прилично и как да се държат в обществото.
Ако образованието беше само преподаване, защо въобще ги пращате на училище, нали си имат учебници, да учат от тях и да се явяват само на изпитите.
39.
do 28
19.09.2019 14:53:18
1
6
Закона сме го чели. Ти обаче явно го прилагаш. Като много разбираш от математика и закони, разясни на нас непросветените за всяка година, колко деца е трябвало да приемат и колко са приети в действителност и какви са аргументите.
38.
Реалист
19.09.2019 14:50:09
4
10
№36 Те същите деца, утре като порастнали хора ще искат да са лекари, но няма да им харесва стила и плата на лекарската престилка, ще искат да са пожарникари, но цветът на екипа ще е проблемен, ще искат да са военни или полицаи но как ще носят униформи?
По доброто образование предполага по престижна бъдеща професия, която сама по себе си изисква дрескод с който трябва да са свикнали да се съобразяват.
37.
До дрон
19.09.2019 14:43:15
0
5
Правила-та те гарантират ли успеваемост, гарантират ли на изход по добри и по качествени млади хора? Правила с копи пейст и малки нагаждачески корекции...Само платено образование, тогава ще има самодисциплина, прилично облекло и всичко. Сега какво е -забавачница-мнимо образование и претенции, претенции, претенции...
36.
оффф...
19.09.2019 14:31:18
12
4
до 32.дрон

Училището е за УЧЕНЕ и ПРЕПОДАВАНЕ!
Децата кандидатстват "доброволно", заради образованието, което би трябвало да получат, нали?

Няма как да игнорират предлаганото образование, което желаят, заради нещо съвсем различно от учебния процес като дрескод.

Следователно, налагането на униформи е изнудване, защото униформите няма как да са определящи за доброволния избор!
35.
Михаля
19.09.2019 14:30:49
2
9
Така...така...и униформите ще върнат и казармата и дисциплината...и всичко ще се върне както си беше по "онова" време.
34.
Само ако:
19.09.2019 14:29:24
1
12
Униформи само ако и персонала на училището е задължен да носи
И да са с модерен дизай и качествени платове
33.
оффф...
19.09.2019 14:24:43
6
5
На ДИКТАТУРА ли се кефим?

Вярваме си, че дисциплината се подобрява с преобличане?
Кефим се някой друг да решава какво носим на собствения си гръб?
Вярваме си, че промяната на външния вид ще промени поведението?
Толкова ли сме тъпи?а ДИКТАТУРА ли се кефим?
32.
дрон
19.09.2019 14:17:28
5
20
За училищата се кандидаства доброволно , нали ? Ако училището е приело , неговите ученици да имат униформи , то тогава доброволно кандидатсвалите и приети ученици трябва да си носят униформите. Ако униформата е проблем , има други училища , където няма въведени униформи. Иначе родителите драпат със зъби и нокти да приемат децата им в дадено училище , и след това , като ги приемат почват да капризничат. Училището е институция и всички ученици са длъжни да се съобразяват с реда и традициите на съответното училище , иначе защо са пожелали да учат в него .
31.
Светльо до No 23
19.09.2019 13:55:36
0
12
Абсолютно сте прав. Униформите далеч не са най-големия проблем в момента, но са част от комплексните мерки, които трябва да се вземат. За съжаление те са крайно непопулярни, а и тези от които зависи да ги приложат са крайно некомпетентни.

И така продължават да се роят необразовани, прости и арогантни хора, които избират прости, необразовани и арогантни управляващи, които твърдят, че бюджет от 3.6% от БВП за 2019 е много.

В нормалните държави тези числа стигат до 10-15%. Затова и там живеят по-добре.
30.
bai stavri
19.09.2019 13:52:18
2
4
не по- добре по прашки
29.
до 27
19.09.2019 13:45:54
1
4
Дърт котарак очи пълни, ръце празни.
28.
До 8
19.09.2019 13:35:09
3
3
Прочетете закона най-накрая, а не пишете под всяка статия едно също. Приемът е до 2% от броя на завършващите 4 клас деца в областта.
27.
m
19.09.2019 13:16:58
10
3
не на консервите твърдо против униформичи,искам да гледам хубаво котинца по дворовете в междучасията
26.
Майка
19.09.2019 13:11:41
3
22
Разбира се, че униформи. Имат достатъчно време след училище да доказват своята идентичност....а на снимката се вижда какво доказват или показват...
25.
Мима
19.09.2019 13:00:35
9
13
За двеста лева могат да се купят 5 чифта дънки и 5 пуловера.При акциите в големите магазини цените са по 20лв.Доста по- рентабилно е от една униформа.Дънки в мила за мъже имаше и пи 15 лв в Уайкики.
24.
наблюдател
19.09.2019 12:59:30
7
19
Някои щял да вземе пари от шиенето на униформите ? Да вземе, другите дрехи без пари ли ги шият ? Въпроса е да има ли ред и дисциплина или училищата да приличат на публични домове и барове ?
23.
До Светльо
19.09.2019 12:57:57
0
8
Това се казва категоризация на училищата. Как да стане като в т.н. елитни училища влизат с успех като в масовите. Бройките за прием са два пъти повече от подлежащите деца. Иначе намаление на делегирания бюджет, съкращение на учителски места, пък и пред избори.
22.
ееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееее
19.09.2019 12:55:55
4
22
Носенето на униформа не е унизително.Просто трябва да се разчупи стереотипа.Да бъдат стилни и от качествени материали.А не като нас преди години.Приличахме на ята гарги,с тия черни панталони и черни сака с петлици на реверите ,със символа на учебното зоведение.Конфекция от "Ширпотреба" - та.Всяко училище може да състави,съвместно с родителите вид на униформата,която да го разграничава от другите.И родителите да не мрънкат,че щели да дадат 100 - 200лева за унифома.Нека бъдат честни и да кажат колко им излизат модерните дрешки на дечицата.Бая повече.И те го знаят.Може да ви прозвучи странно,не знам,но униформата възпитава у носещият чувство на отговорност,ред,дисциплина,самосъзнание на голям човек,който не дава обещания а изпълнява.
21.
003
19.09.2019 12:55:40
10
12
Да ходиш всеки ден с едни и същи дрехи е скучно, да не говорим, че униформите са и неудобни.И цяла седмица с един панталон/пола ли се ходи?Приемам по- скоро ризи с логото на училището.Не са нужни униформи, а приемливо облекло- без голотии и т.н.
20.
Изследовател
19.09.2019 12:49:58
2
17
Каква приемственост само майка-дъщеря, учителка-ученичка, директорка-ученичка. Защо всички Вие пишещи не включвате в униформите учителките. Те носят много по къси поли, червени рокли, рокли на точки и цветя от ученичките. Примера тръгва от някъде където е позволено и демонстрационно, не само от тинейджърска мода. Защо тези млади, достойни хора са изоставени в развитието си. На кой му пука за тях...
19.
Светльо
19.09.2019 12:42:33
6
15
Както винаги истината е по средата. Има отдавна утвърдени практики по целия свят, които са се доказали като успешни а именно:

В елитните училища, където се влиза трудно (поне 15-20 деца да се борят за едно място) и се поддържат определени стандарти има задължителни униформи. Неспазването на правилата води до сериозни санкции и отстраняване от учебното заведение.

В "масовите" училища всеки си ходи както иска. Така има избор и децата се научават на уменията, които са им необходими: в първия случай да бъдат успешни лидери, мениджъри, инженери, учени, лекари и т.н. , а във втория придобиват необходимото за да станат бармани, сервитьори, таксиметрови шофоьри...
18.
drifta
19.09.2019 12:41:32
4
6
I s uniformi i bez uniformi pak shte se plqkat nalqvo nadqsno, uniformite nqma da napravqt decata po moralni, vij ako zabranim mediite vsi4ko shte se opravi
Roditelite ot bachkane nqmat sili i vreme da se zanimavat s vazpitanie ,i vazpitanieto decata go vzemat ot filmite,muzikata i falshivite idoli, normalno e kato se pokazva samo ot sutrin do ve4er che e mnogo qko da si s g classa i da pochivash na maldivite to i decata shte go iskat, nai lesniq nachin edno momi4e da zaraboti pari ot malka e proatituciq, i zatova mnogo momi4eta prostituirat, 2-3 4i4kovci, na mesec kato davat po 500 lv vseki, ei gi 1500lv za 15-20 sex kontakta v meseca , povecheto si imat postoqnni klienti i taka uj gi vodqt kato vrazka
17.
Рамбо
19.09.2019 12:39:19
9
23
Като искат униформи, училищата да им осигурят, а не да карат родителите да ги плащат, 150-200 лева струва една униформа, не всеки може да си ги позволи
16.
Мария Градева
19.09.2019 12:33:16
1
12
Да за униформите, но да не се търгува с тях и да са еднакви за всички
15.
Мария Градева
19.09.2019 12:33:13
1
15
Да за униформите, но да не се търгува с тях и да са еднакви за всички
14.
Do 8
19.09.2019 12:32:30
0
7
Верният отговор е, някой се е обадил на някой. Ама кой?
Кмета да вземе да оповести пред гражданите как стават тези работи.
13.
Ostavka na obstinskia savet
19.09.2019 12:25:42
12
6
Не,това са отживелици
12.
1
19.09.2019 12:21:53
1
24
Мне, що са им униформи. Като гледам тия на снимката как са излезнали от дома си като магистрални труженички, явно на родителите не им пука особено. Ако на родител не му е направило впечатление, че дъщеря му е като про.ститутка, какво говорим...
11.
Do 3, 8 i 9
19.09.2019 12:19:49
5
12
Прави сте. Няма такава държава, няма такъв град, няма такъв кмет.
10.
Генчева
19.09.2019 12:16:46
0
14
момчето ми учи в руската ,той не е пеед..т
9.
Хм
19.09.2019 12:15:05
1
14
Нямам против униформите, но да са от хубави платове и кройки.Едно познато дете учи в базовото- раздърпана бяла тениска с крива яка от пране, станала сива и с криви краища долу.В руската са като наказани.
8.
zam kmet
19.09.2019 12:14:16
1
16
По-важен е въпроса с приема в училищата. Защо например не е оповестена публично аргументацията за прием на 83 деца в 5 клас на ПМГ Бургас през миналата година. Какви са аргументите за това. Защо тази година са приети по-малък брой деца. При по-голям общ брой четвъртокласници тази година, явно те са оценени като втора ръка деца от няколко властимеющи.
7.
Зафи
19.09.2019 12:06:11
6
21
Да ,задължително трябва да има униформи
6.
*********
19.09.2019 12:02:23
2
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
5.
мане
19.09.2019 11:53:47
8
20
Руската гимназия се излага ,много зле ,ако и родителите им са такива аз съм в шок и ужас.
4.
Стоян Колев
19.09.2019 11:50:35
4
5
Сливенския чакал ли е това ?
3.
родител
19.09.2019 11:40:47
8
47
Достатъчно е да се наложат някакви норми за облеклото в самите училища. С тези така наречени униформи правим богат някой недодялан шивач или собственик на такъв цех. Тениски по 25лв и пуловери по 60лв - абсолютно няма нужда. Общината внимателно да си огледа този казус защото определено е много важно в какъв вид се посещава учебното заведение, но принудително да ни карат да даваме по 100-200лв за смотани дрехи ще е поредното лапане на пари за сметка на данъкоплатците.
2.
колю ченушката
19.09.2019 11:37:43
5
29
а не може ли само по килотки да се мандахерцат тези малки сладки калпазанки,много ще е яко ,а и нали в бургас е вечно лято,няма да им замрънат трандафилките.
1.
Костов
19.09.2019 11:37:06
12
52
Да, задължително трябва да има униформи
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Уроците на живота: 10 брачни съвета от наскоро разведен мъж Уроците на живота: 10 брачни съвета от наскоро разведен мъж Влюбвайте се отново и отново и отново „Будилникът“ ми натрупа сметка от 114,63 лева към Yettel „Будилникът“ ми натрупа сметка от 114,63 лева към Yettel Алкател 1Е - тази антика, която не става за нищо друго, освен за събуждане, се оказа, че е „поръчала“ вместо мен „Плати с Yettel от Apple” 6 неща, за които една истинска дама никога НЕ говори 6 неща, за които една истинска дама никога НЕ говори Дамите не разкриват подробности от интимния си живот Навиците, от които трябва да се отървете, според зодията Навиците, от които трябва да се отървете, според зодията Пролетта е най-подходящото време да изчистите вибрациите си от всички лоши навици Възстановяват оригиналния паметник на Бащата на Бургас, всички пречки паднаха Възстановяват оригиналния паметник на Бащата на Бургас, всички пречки паднаха Единственото останало от гроба на Александър Георгиев Коджакафалията е постаментът, върху който после безсрамно комунистите слагат бюст на Георги Димитров Рецепта за класически броколи пане Рецепта за класически броколи пане Може да ползвате и замразени броколи, като го размразите, отцедите и подсушите от водата и директно панирате, без да е необходимо да варите и бланширате ГЕРБ за "Боташ": 10 месеца ПП-ДБ са знаели, че плащаме милиони и не са си мръднали пръста ГЕРБ за "Боташ": 10 месеца ПП-ДБ са знаели, че плащаме милиони и не са си мръднали пръста Договорът с „Боташ“ се променя не от парламента, а от правителството. Направиха всичко възможно да фалира „Булгаргаз“, за да може техният спонсор Сашо Дончев да вземе този бизнес, посочи Делян Добрев Два тира се удариха на АМ "Тракия" Два тира се удариха на АМ "Тракия" "Вероятно е заспал зад волана, или му е прилошало", "Пак е имало изпреварвания между тирове", гласят коментари във Фейсбук Ето как бързо и лесно да изчислите с наднормено тегло ли сте Ето как бързо и лесно да изчислите с наднормено тегло ли сте Огледалото и външният вид определено не са показател Гвоздейков пред Главчев: Пощите са почти пред фалит Гвоздейков пред Главчев: Пощите са почти пред фалит Натрупани са 90 млн. лв. загуби
Служебният премиер се срещна с американския посланик. Какво си казаха? Служебният премиер се срещна с американския посланик. Какво си казаха? Изграждането на 7-и и 8-и блок на АЕЦ "Козлодуй" е основен приоритет, гарантира Главчев Назначени са шестима заместник-министри Назначени са шестима заместник-министри Продължава смяната на висшия ешалон на властта  Обсъждат Меглена Плугчиева за външен министър Обсъждат Меглена Плугчиева за външен министър Меглена Плугчиева бе депутат в три парламента, вицепремиер в правителството на Сергей Станишев, била е посланик на България в Германия, Швейцария, Княжество Лихтенщайн Ето това е истинска миска. Вижте Мис Вселена 1965 г., която вече е на 76, но изглежда на 30 Ето това е истинска миска. Вижте Мис Вселена 1965 г., която вече е на 76, но изглежда на 30 Апасра Хонгсакула има голямата чест да бъде първата победителка в Мис Вселена от Тайланд Турист умря след нелеп инцидент на прочут курорт Турист умря след нелеп инцидент на прочут курорт 54-годишният мъж е паднал върху паркиран на улицата автомобил Шефът на ЦРУ: Украйна губи войната до края на годината Шефът на ЦРУ: Украйна губи войната до края на годината Според Уилям Бърнс Киев „сега е изправен пред труден момент на бойното поле“ Кирил Петков не е чупил само чаши, но и цели маси Кирил Петков не е чупил само чаши, но и цели маси Разкритието дойде от бившия премиер акад. Николай Денков Това е най-дългият плаж в Европа, почти няма хора и е близо до нас Това е най-дългият плаж в Европа, почти няма хора и е близо до нас Мекият чакълест бряг на плажа, топлото време и дългата водна ивица го правят идеална дестинация за слънчеви бани, плуване и различни водни спортове Цветелина Грахич към Слави публично: Кой си ти, бе?! Ай, сиктир, помия такава Цветелина Грахич към Слави публично: Кой си ти, бе?! Ай, сиктир, помия такава Певицата се разяри буквално и написа коментар под поста на бившия си шеф, в който директно го пита кой е той, за какъв се взима и какво изобщо разбира от война Принц Хари заби як шамар на семейството си Принц Хари заби як шамар на семейството си В документ, който се разпространява от световни медии се вижда, че „принц Чарлз се е записал като гражданин на САЩ
Антон КУТЕВ, съветник на президента Антон КУТЕВ, съветник на президента "Симпатичният" Даниел Митов може да повлияе на вота в чужбина Виц на деня Виц на деня Между приятелки:
- Моят мъж толкова се уморява на работа, че не си чувства нито ръцете, нито краката, нито рогата.
Виц на деня Виц на деня Две съседки си говорят:
- Сийке, вече си избрах един семеен лекар!
- Аз пък си избрах един несемеен!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Сега имаме цяло поколение прецакани нарциси, защото мамчетата им са им казвали, че са специални
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори