Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

• Честваме паметта на свети Сава Стратилат
  • Пикът на коклюша у нас се очаква до края на май
  • Свещеникът, отслужил панихида в памет на Навални, е отстранен за три години
  • "Сиела Норма" е единственият кандидат по обявената обществена поръчка за осигуряване на машините за предстоящите избори 2 в 1 на 9 юни
  • Увеличава се с 30% заплащането в детското и училищно здравеопазване
  • Нова руска атака срещу Харков, шестима души са ранени

Учени направиха сензационно разкритие за извънземните

25 Май 2017, Четвъртък, 11:22 ч.

Идентифицираха нов източник за съществуване на извънземен живот

Облъчената с радиация вода е потенциална жизнена среда за извънземни микроорганизми, съобщи Лента. До тези изводи стигнали учени от Тексаския университет в Сан Антонио, след като създали компютърен модел на разпада на водородния оксид при радиолиза на водата. При това било установено дали възникват съединения, които могат да бъдат използвани от бактерии.

По думите на специалистите, при радиолизата на водата се освобождава молекулен водород, който може да е източник на енергия за живите клетки. Самата радиация възниква при разпада на изотопи на урана, калия и тория в недрата на космически обекти. Учените са на мнение, че скали на сатурновата луна Енцелад, юпитеровата луна Европа, Плутон и неговата луна Харон имат химичен състав, напомнящ този на хондритите - най-разпространения вид метеорити.

В този случай големите небесни тела могат да произведат достатъчно за радиолизата количество радиация. Тъй като има сериозни доводи в полза на съществуването на водни океани на луните Енцелад и Европа, учените предполагат, че там се отделят молекулен водород и активни кислородни съединения. Някои видове бактерии на Земята живеят в богата на водород среда.

Подобни екстремни условия, които са непригодни за съществуването на повечето микроорганизми, са характерни за хидротермалните извори на морското дъно. Водород може също да бъде освободен по време на химични реакции в океанските дълбини. Но в шуплестите скали на морското дъно основен негов източник е радиолизата.

По мнението на учените, тя може да бъде основа за съществуването на микроорганизми на други планети в Слънчевата система.

В категории: Хороскоп

Коментара
Рокфелер говори
25.05.2017 08:52:26
Щом източника е Лента руски измислени лъжи спирам да чета.
Същите боклуци навремето ви донесоха комунизма.

Ще ни олекнат джобовете: Глобяват пешеходците с телефон Ще ни олекнат джобовете: Глобяват пешеходците с телефон Санкционират шофьорите и за таблет зад волана, колоездачи и тротинетки ще слизат на зебрата Утре честваме рождението на незабравимата Петя Дубарова Утре честваме рождението на незабравимата Петя Дубарова На 25 април се навършват 62 години от рождението на слънчевото момиче на Бургас Мъж отиде да регистрира колата си с 2,3 промила алкохол в кръвта Мъж отиде да регистрира колата си с 2,3 промила алкохол в кръвта Нямал и шофьорска книжка Иван Капитана помете жена на паркинг в Пловдив, дрегерът отчел 3.31 промила алкохол Иван Капитана помете жена на паркинг в Пловдив, дрегерът отчел 3.31 промила алкохол Пострадалата е в болница с множество травми, а известният рокер отказал да даде кръв за химичен анализ Велико Минков настоява да отглежда сина си, а Габриела да бъде лишена от родителски права Велико Минков настоява да отглежда сина си, а Габриела да бъде лишена от родителски права  В момента момчето е при родителите на Пейо Пеев, които не са биологични баба и дядо, каза бившият депутат Борисов защити Рашков за скандала в НС, осъди строго преследването на депутати от журналисти в НС Борисов защити Рашков за скандала в НС, осъди строго преследването на депутати от журналисти в НС "Всеки депутат има право да постъпва, както намери за добре", заяви председателят на ГЕРБ Спад при ПП-ДБ и битка за второто място с ДПС и „Възраждане“, отчита проучване на „Тренд“ Спад при ПП-ДБ и битка за второто място с ДПС и „Възраждане“, отчита проучване на „Тренд“ Една пета от българите изразяват одобрението си за служебния кабинет на Димитър Главчев, а 39% не го одобряват Скандал заради арменския геноцид в НС, Желязков не стана на крака, ДПС напуснаха залата Скандал заради арменския геноцид в НС, Желязков не стана на крака, ДПС напуснаха залата На Председателски съвет не се постигнало съгласие за почитане на жертвите Сглобката хвърля Ваня Григорова срещу БСП? Пъзелът на кукловодите не излизал заради Нинова Сглобката хвърля Ваня Григорова срещу БСП? Пъзелът на кукловодите не излизал заради Нинова Зад бившата кандидатка за столичен кмет стоят същите хора, които бяха и зад Елена Йончева – Пеевски и Борисов, каза Калоян Методиев Християнско ли е да раздаваш парите от осигурителните вноски на хората за помощи? Християнско ли е да раздаваш парите от осигурителните вноски на хората за помощи? Дават ги на калпак и никой не знае дали тези пенсионери, които са на минимална пенсия, нямат други доходи, призна Иванка Шалапатова
Задържаха руски заместник-министър на отбраната, разследват го за корупция Задържаха руски заместник-министър на отбраната, разследват го за корупция "Днес е хубав ден", заяви Мария Печих, която е правела разследвания от името на Фонда за борба с корупцията ФБР бие тревога заради "ТикТок", чрез мрежата Китай щял да шпионира 170 млн. американци ФБР бие тревога заради "ТикТок", чрез мрежата Китай щял да шпионира 170 млн. американци Приложението принадлежи на компанията "БайтДенс", която има задължения към китайското правителство, каза Кристофър Рей САЩ ще започнат да изпращат нови оръжия на Украйна още тази седмица САЩ ще започнат да изпращат нови оръжия на Украйна още тази седмица Помощният пакет на стойност 95 милиарда долара бе подкрепен от 79 сенатори, а 18 гласуваха "против" Зеленски благодари на американския Сенат за помощта за Украйна Зеленски благодари на американския Сенат за помощта за Украйна За Киев са предвидени 60,84 от 95-те милиарда долара помощ, за да може украинските сили да продължат борбата си с Русия Одобриха помощта за Украйна, Израел и Тайван, но Карлсън очаква парите за Киев да бъдат откраднати Одобриха помощта за Украйна, Израел и Тайван, но Карлсън очаква парите за Киев да бъдат откраднати Правителството на САЩ току-що открадна от руски граждани без съдебен процес 8 млрд. долара, коментира скандалният US журналист Два военни хеликоптера се сблъскаха във въздуха, 10 човека са загинали Два военни хеликоптера се сблъскаха във въздуха, 10 човека са загинали Едната летателна машина е захванала ротора на другата, преди и двете да паднат на земята и да се разбият Защо Джъстин Бийбър целуна сина на Уил Смит Защо Джъстин Бийбър целуна сина на Уил Смит Двамата са в топли отношения от години Падна и Очеретина, САЩ се опитват да спасят армията на Украйна от разгром Падна и Очеретина, САЩ се опитват да спасят армията на Украйна от разгром Военният анализатор на германския вестник BILD Юлиан Рьопке коментира, че всичко ще е напразно, ако не се мобилизират отще 250 000 войници  Подаваме електронно заявление за гласуване зад граница Подаваме електронно заявление за гласуване зад граница Подготовката за изборите 2 в 1 започна Ново земетресение с магнитуд 6,3 разтърси Тайван Ново земетресение с магнитуд 6,3 разтърси Тайван Трусът е усетен и в столицата Тайпе
Антон КУТЕВ, съветник на президента Антон КУТЕВ, съветник на президента "Симпатичният" Даниел Митов може да повлияе на вота в чужбина Виц на деня Виц на деня Интервю за хигиенистка в Слънчев бряг.
- Име?
- Станка.
- Националност?
- Казахстанка.
- Добре, бе. Чух те и първия път! Питам те за националност!
Виц на деня Виц на деня Между приятели:
- Мисля, че жена ми ми изневерява. Да я заведа ли на гинеколог?
- И какво ще види гинекологът - списък на посетителите ли?
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Нищо не краси жената повече от чаша водка в стомаха на мъжа.