Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Отпускат над 40 млн.лв. за ремонт и строителство на републикански, общински и горски пътища в Бургас

Повече от 3/4 от сумата е осигурена с безвъзмездна финансова помощ от ЕС
Ключови думи: 40 млн.лв., ремонт, пътища, бургаска област, проект

С над 41 млн.лв. започват мащабни ремонти и строителство на пътища в Бургаска област. Проектът е съвместен между АПИ, Община Бургас и Югоизточно държавно предприятие-Сливен, а средствата се отпускат по Оперативна програма „Региони в растеж“. 35 млн. или над 3/4 от цялата сума са безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие. Останалата сума е осигурен с национално съфинансиране.

Със средства от ОПРР е осигурен изработеният технически проект за ремонта на около 112 км от републикански път II-99 Бургас - Малко Търново. Трасето е основна транспортна връзка на общините по Южното Черноморие, както и връзка на общини в региона с Република Турция, чрез ГКПП Малко Търново. През територията на област Бургас преминават две държавни граници, като достъпът до тях се осъществява чрез път II-99 и трасето е стратегически обект за националната сигурност.

Участието на Община Бургас е с обновяване и реконструкция на общинска пътна и улична инфраструктура на територията на общината. Това ще подобри достъпността на товари и пътници в региона до Трансевропейската транспортна мрежа и ще има положителен ефект за населението на общините Бургас, Айтос, Камено и Средец.

Югоизточно държавно предприятие - Сливен участва с реализирането на неотложни аварийно-възстановителни работи за ремонт, стабилизиране и реконструкция на горската пътна инфраструктура, която осигурява обслужването на защитната ограда на Българо-турската граница. По този начин ще се осигури по-бърз и сигурен достъп на служителите от гранична полиция до пограничните територии.  

Изпълнението на пилотната инициатива ще подобри достъпността, свързаността и безопасността на пътната инфраструктура и ще допринесе за разгръщане на потенциала на пограничните територии. По-добрата транспортна свързаност ще ускори регионалното сближаване, както и ще подобри сътрудничеството при опазване на границата между България и Турция, която е външните граници на Европейския съюз. Инициативата ще спомогне и за постигането на част от целите на Европейската стратегия за сигурност и Стратегията за вътрешна сигурност, насочени към по-голяма безопасност в Европа чрез борба с тероризма и тежката престъпност, управлението на границите, гражданската защита и управлението на бедствия.

Проектът се изпълнява с финансиране от ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. по Приоритетна ос 7 „Регионална пътна инфраструктура“ чрез процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG16RFOP001-7.001 “Регионални пътища”. Срокът за реализацията му е 3 месеца.

 

7
Коментара по темата
7.
Строителен предприемач
10.12.2023 06:41:12
Тея 40 милки ще стигнах за около 3-4 км път. С нашите цени на строителни мат’риали и майсторлъка на алкохолните ни майстори ще излезе горе-долу толкова.
6.
недоволна
09.12.2023 22:58:53
Те развалиха пътищата с извозване на дървесината от гората сега да ги оправят ,отдавна трябваше да ги оправят
5.
ftw
09.12.2023 18:58:42
А тез в кварталите кучета ги яли пак в калта ще си газят.Машала Слънце ли беше залез ли .
4.
*********
09.12.2023 17:10:49
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
3.
ZZ
09.12.2023 17:06:37
Пак се почна .
Всички знаем какво. Флагман, също.
2.
Джендър толераст
09.12.2023 16:17:09
Лошият европейски съюз изсипа милиарди тук, които добрите русофилски олигарси, отгледани в моралната комунистическа система, окрадоха.
1.
*********
09.12.2023 15:50:22
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
  Добави Коментар
Пътник се опита да отвори вратата на самолета по време на полет Никой не е пострадал и самолетът е кацнал безопасно Британски медии виждат в оставката на Желязков "хроничната политическа нестабилност" Масови протести, корупционни обвинения и страхове около еврото, по този начин чуждите издания правят мрачен портрет на България след политическия срив
Как да се предпазим от фалшиви обяви за вили под наем Когато цената е много под средната за сезона, това обикновено е знак за измама Синдикати с акция пред парламента със списък от въпроси към депутатите за бюджета Профсъюзите твърдят, че прекриеният бюджет е по-добър вариант от удължителен Закон на бюджета
Оставката на кабинета - изненада или стратегия? Политолози и анализатори с ключови коментари Страната влиза в нов цикъл на несигурност, но и в огледало на дълбоки разломи и то между поколения,между власт и общество.  Драго Чая с изповед: Сега можеше да имам 30-годишно дете Въпреки липсата на деца, Драго категорично подчертава – сам не е
Политическа пролет след протестите или изборите ще са опорочени? Свежа енергия заля страната, но ще се пренесе ли в избирателните секции или ще остане само гняв по площадите? Почитаме паметта на свети Спиридон Тримитунтски Чудотворец - следете времето внимателно Той е покровител на занаятите
Тежка катастрофа на бул. "Цариградско шосе", хвърчат линейки за пострадали Движението е затруднено АПИ с актуална информация за пътната обстановка в страната Къде има ограничения и какви са условията по пътищата у нас
Земетресение 6,7 по Рихтер разтърси Япония – тревога за цунами Само дни след трус от 7,5 по Рихтер, североизточна Япония отново е разлюляна от земетресение. Метеорологичните служби предупреждават за опасност от нови вторични трусове и вълни цунами „Кайрос“ остава закотвен край Ахтопол без финансиране и с риск за държавата Седем дни след закотвянето на танкера, бавните реакции на институциите, липсата на отговорност и пасивността на корабособственика създават рисков прецедент за морската сигурност и околната среда