Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

5 съвета за справяне с COVID ресторантьорската криза

Ключови думи: онлайн доставка, мерки за справяне с кризата, помощ за ресторантьорите, covid криза

Никой собственик на ресторанти не би могъл да предскаже текущата пандемия или нейното въздействие върху индустрията. Сега, когато Ковид е тук и оказва влияние на целия свят, има някои неща, които собствениците на ресторанти могат да направят, за да продължат да отговарят на нуждите на своите посетители дори чрез прекъсвания и ограничения на услугите.

В статията ще ви дадем пет съвета, насочени към подпомагане на Вашия ресторант и справяне с ресторантьорската криза, предизвикана от COVID-19.

Хигиена, хигиена и пак хигиена

Въпреки, че изискванията за хигиена са в пъти завишени от преди пандемията, трябва да се обръща сериозно внимание не само на спазването на правилата наложени от държавата, но и дори да ги надминаваме. Това определено няма да остане незабелязано от клиентите. Служителите трябва стриктно да спазват предписанията за хигиена и безопастност, като винаги носят правилно предпазната си маска, както и да я сменят на определеното от производителя време. Ползвайте по-добри препарати, с приятни аромати. Винаги сервирайте приборите в пликове за еднократна употреба. Дръжте кухнята в перфектен вид и ако имате възможност покажете на клиентите какво се случва в кухнята. Тези неща ще Ви помогнат не само да впечатлите проверяващите, но и да повишите в пъти доверието на клиентите ви. Ако сте забелязали, в някои от топ ресторантите на световно ниво, някои от описаните тук неща се изпълняват още преди започването на пандемията.

В Horecome.com, можете да намерите всичко необходимо за осигуряване на перфектната среда за COVID безопастност.

Създайте приятелско меню

Може би по-големите заведения, както и веригите ресторанти, биха могли да предложат всичко от менюто си дори и по време на криза. По-малките е хубаво да обмислят да намалят предлаганите ястия при доставка. Чрез създаването на подобно меню, Вие гарантирате качествено обслужване на клиенти си.

Предлагането на ограничено меню позволява на ресторантите да поддържат оперативна ефективност по няколко начина:

  • Намалява поръчката за инвентаризация;
  • Позволява приоритизиране и многофункционалност на продуктите, които могат да се използват в различни ястия;
  • Възможност за качествено функциониране при намален персонал.

В допълнение, ресторантите трябва да вземат предвид елементите на менюто, защото те ще трябва да останат възможно най-свежи при транспортиране.

Тук е мястото и да припомним, че в тези времена е абсолютно задължително да имате опцията „онлайн доставка“ , защото много от клиентите Ви няма да имат възможността да дойдат лично в ресторанта. Освен това, мерките постоянно се променят и е възможно често да бъдат затваряни заведенията за определен период.

Настройте / актуализирайте информацията за онлайн поръчка

Онлайн поръчката е безспорно „спасителната жилетка“ на Вашия ресторант във времена на пандемия. Именно затова трябва да направите така, че Вашата система за онлайн поръчки да се откроява.

Изградете уебсайта и приложението, така че да можете да приемате директни поръчки.

Актуализирайте онлайн информацията за поръчките си в Google и социалните медии. Това ще доведе повече потребители при Вас.

И не на последно място, използвайте няколко рекламни кампании, свързани с онлайн поръчките, които предлагате, за да кажете на клиентите си, че сега могат да поръчат директно от Вас.

Използвайте текущия си персонал

Ресторантите не са единствените, които усещат катастрофалното въздействие на коронавируса. Същото е и при техните служители. Използването на текущия Ви персонал, когато е възможно, може да Ви помогне да запазите хората си в тези предизвикателни времена. Връзката между потребителите и персонала Ви е много силна и важна. Вашите клиенти ще се радват да знаят, че предприемате мерки за минимизиране на въздействието върху Вашите служители. Това е и инвестиция за бъдещето на Вашия ресторант, тъй като да задържите сегашните си служители ще е по-евтино от наемането и обучението на нови.

Насърчете покупките за подаръчни карти

Подаръчните карти са доста печеливши, както за клиентите, така и за ресторантите. Те не само могат да бъдат използвани веднага или в бъдеще от потребителите, но те генерират и незабавни приходи. Имайте предвид, че - както при поръчка и доставка на храна – колкото по-лесно направите купуването на подаръчни карти чрез онлайн канали, толкова по-вероятно е клиентите да го направят.

Общувайте често и комуникирайте с клиенти си

Пейзажът на коронавируса по света постоянно се променя. В безпрецедентна ера на несигурност може да се предприеме една от най-важните мерки, свързани с ресторантите - да се ангажирате повече с тях и да създадете връзка помежду си. Използвайте широчината и дълбочината на каналите, включително уебсайта Ви и социалните медии, за да получите обратна връзка за всички тези неща.

В тези несигурни времена, съветите, които изброихме по-горе, не само могат да Ви помогнат да запазите ресторанта си, като продължавате да отговаряте на нуждите на вашите клиенти. В същото време те могат да помогнат да се засили лоялността на потребителите и да запазите добрите отношения дори и след като пандемията приключи.

Експертно мнение и медия от Horecome.com - ХОРЕКА Портал

1
Коментара по темата
1.
Да си дъвчат
22.11.2021 15:26:50
нацификатите предателите на народа!
  Добави Коментар
МИРГ Приморско-Царево получи европейско финансиране Местната инициативна рибарска група спечели конкурс и ще разполага с близо 3 млн.лв. за стратегическо развитие Пловдивският „Капан“ се превръща в убежище за просещи - няма кой да реагира Проблемът е сериозен и с всеки изминал ден се разраства все повече и повече, а ресторантьорите споделят, че никой не обръща внимание
Наталия Симеонова с нов проект „От сърце“ – платформа за любов, прошка и признание Лицето на „Море от любов“ създаде лична платформа за видеопослания, с която хората могат да изразяват чувства и да създават незабравими моменти България №1 в ЕС по пушачи сред деца - момичетата пушат повече от момчетата Всеки четвъртък българското дете на възраст 13–15 години посяга към цигарите, показва новото глобално проучване
Доналд Тръмп-младши се сгоди за модел с впечатляващо минало Доналд и Бетина започват връзката си през 2024 г., като двамата бързо привличат вниманието с публичните си появи ВКС потвърди 7-годишната присъда на Стойко Чепенлиев за смърт след побой и грабеж Присъдата е окончателна – младежът пребил до смърт съработник в стопанство, след като му взел 60 лв.
3 витамина, които са важни за женското здраве Как да комбинирате хранителни източници за по-добро усвояване Като две капки вода започва през пролетта – новини, промени и всичко, което трябва да знаем Шоуто за имитации се завръща с нови звезди, възможни промени във лидерите и силен интерес от феновете – какво да очакваме този пролет
Тези грешки унищожават телефона ви Въпреки че има много начини да удължите живота на батерията на вашето устройство, ето тези, които е добре да избягвате, ако искате да запазите дълготрайността на батерията си ЕЦБ обяви, когато България влиза в еврозоната и какъв ще е точният курс лев-евро На 1 януари 2026 г. левът отива в историята – вижте какво още трябва да знаете
Арести на топ полицейски шефове разкриват тайна война в МВР Полицаи, наркотици и съмнения за дългогодишна колаборация Поморийчета с престижни награди от Национален конкурс Ето как се отличиха