Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Новаков: Пътувах от Брюксел до София с тир, за да докажа, че законът „Макрон“ е неприложим (ВИДЕО)

Имам чувството, че правилата са за делтапланеристи, които прелитат над границата, а не за хора, които карат 40-тонови камиони през Алпите, каза Андрей Новаков
Ключови думи: Макрон, Андрей Новаков, превозвачи,

Пътувах от Брюксел до София с тир, за да докажа, че законът „Макрон“ е неприложим. Това каза пред камерата на БНТ евродепутатът Андрей Новаков.
Тази сутрин той премина границата със Сърбия и след шестдневно пътуване, слезе на граничен пункт Калотина.
„Имаше забавяния при товарене и разтоварване на камиона. За 72 часа не може да бъде премината тази държава. Това означава, че всеки български превозвач трябва да плаща тройно и не става въпрос само за Германия. Същото е положението и във Франция. Оказва се, че правилата така са измислени, за да могат източноевропейските превозвачи да плащат повече“, заяви евродепутатът.
По паркингите не можах да видя немски или френски тир, добави той.
„Имам чувството, че правилата са за делтапланеристи, които прелитат над границата, а не за хора, които карат 40-тонови камиони през Алпите. Така е направено, че като ти кажат, че имаш 0 километра, трябва или да спреш по средата на тунела и да направиш катастрофа или да те глобят“, коментира Новаков.
Вчера минахме 200 км и не видяхме нито една отбивка с хотел, уточни той.
„Не можахме да намерим и платен паркинг. Три от четирите нощи бяхме в кабината, за да сме сигурни, че няма да превозим никого нелегално през границата и че някой няма да разпори брезента, за да открадне нещо. В Австрия има тридневна забрана за движение – събота, неделя и понеделник и това е допълнителна пречка“, заяви евродепутатът.
Ще запозная колегите с експеримента, за да им докажа, че ако гласуват за новите правила, няма как те да бъдат прилагани, добави той.
„Да караш шофьора да се прибира след три седмици е зловредно за всички български транспортни фирми, тъй като няма как да планираш пътуването така, че да успееш в този срок. Видях с очите си как заради независещи от водача неща като задръстване, ремонт на магистрала, се забавихме“, споделя евродепутатът.
Сюлейман Ви Марел, който от пет години е международен шофьор, добави, че промените не са приемливи.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Как да изберем хотел за нашия домашен любимец през лятната отпуска? Министър Станков обсъди ключови приоритети в енергетиката с изпълнителния вицепрезидент на ЕК Тереса Рибера В срещата участваха също и заместник- министърът на енергетиката Красимир Ненов и изпълнителният директор на АЕЦ „Козлодуй – Нови мощности“ Петьо Иванов.
Вреден ли е наистина шоколадът Какви са цените по заведенията на морето Поскъпнаха ли
100 000 души за без ток в... Мексико Жечо Станков дава пресконференция Ще се дебатират важни енергийни теми
Тревога край голям роден град! Забелязано е рядко срещано животно с големи размери Какво се случва в Шуменско? Стопи се Гери-Никол отслабна сериозно
Претърпя шок в Германия Синер допусна обрат срещу тенисист извън Топ 40 на ранглистата Кои зодии са най-надути? Те са убедени, че са нещо специално и са над останалите
Камион затапи временно "Траянови врата" Образува се колона в посока София, движението вече е нормализирано Изригна отново Меси с гол, който доближи Интер до 1/8-финалите на Световното клубно по футбол