Сертификатът „Коректна фирма” е последната онлайн маркетинг иновация
Специален софтуеър показва на клиентите кои са компаниите с добра репутация
Ключови думи:
сертификат коректна фирма, онлайн маркетинг, иновативен софтуеър, изследване, негативни мнения, фирми, интернет, Европа, България, Мартин Вангелов, Флагман
06 Септември 2015, Неделя, 04:39 ч.
Автор: Петър ПЕТРОВ, снимки: авторътПроектът стъпва на европейския пазар още през 2013 г. , а у нас вече има над 5 000 сертифицирани фирми
Нов вид онлайн маркетинг набира скорост в България от началото на годината. Сертификатът „Коректна фирма” е базиран на авторски алгоритъм - софтуерна програма, която се нарича Коефициент на мненията. Той проверява т. нар „чувствителни фрази”. Това е сбор от различни фрази, думи и изрази, които по един или друг начин негативно описват действията на дадена фирма. Изследват се само негативните мнения в интернет, тъй като те са по-достоверни.Всичко това се прави за улеснение на потребителите, които могат много бързо да проверят дали компанията, с която искат да работят за в бъдеще, е надеждна.
Управителят на "Коректа фирма" Мартин Вангелов
„Самият сертификат е безплатен. Най-важното нещо е електронната визитка. Тя представлява един мини уебсайт. Фирмите получават потребителско име и парола и по всяко едно време могат да влязат и да попълват данни в тази електронна визитка. Ние имаме доста добра SEO оптимизация и тази визитка излиза на челна позиция в търсачката Google. Веднъж активирана, електронната визитка остава в интернет, тя не се трие. Това е нов вид реклама, позитивна и с добро. Всеки един потенциален клиент, който иска да използва услугите на дадена фирма, може много по-лесно да провери дали тя е коректна. Това става само с едно кликане в интернет. Ние гарантираме, че фирмата е проверена и хората могат спокойно да използват нейните услуги”, каза управителят Мартин Вангелов.
Сертификатът „Коректна фирма” съществува на европейския пазар още от 2013 г. В момента той се издава в 8 държави, сред които са Чехия, Франция, Унгария, Полша, Румъния и Словакия. „Коректна фирма” стъпва на българския пазар едва в началото на тази година, но вече над 5 000 фирми ползват услугите на този иновативен онлайн маркетингов инструмент.
В категории:
Бизнес
Зимен хаос по пътищата: Снежни и хлъзгави настилки затрудняват движението в цялата страна
Носете 3 неща в джоба си и парите ще дойдат при вас
Антония Петрова показа раждането, бебето и изненадата от мъжа й в болницата! (СНИМКИ)
Щастливец се прибра вкъщи с $1.8 млн. - спечели ги от тотото
Коледната трапеза след 100 години: Водорасли, нахут и погача с брашно от щурци
Колко дни ще почиваме през 2026 г.?
Глоба до 500 лв. ако се коли прасе, без да знае ветеринаря!
Рухна кула на църква във Видинско, токът в няколко населени места спря
Двама крадци отнесоха банкомат от магазин
Пиенето на кафе влияе на нивото на кръвната захар, намалете го
Северна Македония отказа помощта на България за електроснабдяване
Започна сезонът на сухата кожа: какво съветват козметолозите
