Сертификатът „Коректна фирма” е последната онлайн маркетинг иновация
Специален софтуеър показва на клиентите кои са компаниите с добра репутация
Ключови думи:
сертификат коректна фирма, онлайн маркетинг, иновативен софтуеър, изследване, негативни мнения, фирми, интернет, Европа, България, Мартин Вангелов, Флагман
06 Септември 2015, Неделя, 04:39 ч.
Автор: Петър ПЕТРОВ, снимки: авторътПроектът стъпва на европейския пазар още през 2013 г. , а у нас вече има над 5 000 сертифицирани фирми
Нов вид онлайн маркетинг набира скорост в България от началото на годината. Сертификатът „Коректна фирма” е базиран на авторски алгоритъм - софтуерна програма, която се нарича Коефициент на мненията. Той проверява т. нар „чувствителни фрази”. Това е сбор от различни фрази, думи и изрази, които по един или друг начин негативно описват действията на дадена фирма. Изследват се само негативните мнения в интернет, тъй като те са по-достоверни.Всичко това се прави за улеснение на потребителите, които могат много бързо да проверят дали компанията, с която искат да работят за в бъдеще, е надеждна.
Управителят на "Коректа фирма" Мартин Вангелов
„Самият сертификат е безплатен. Най-важното нещо е електронната визитка. Тя представлява един мини уебсайт. Фирмите получават потребителско име и парола и по всяко едно време могат да влязат и да попълват данни в тази електронна визитка. Ние имаме доста добра SEO оптимизация и тази визитка излиза на челна позиция в търсачката Google. Веднъж активирана, електронната визитка остава в интернет, тя не се трие. Това е нов вид реклама, позитивна и с добро. Всеки един потенциален клиент, който иска да използва услугите на дадена фирма, може много по-лесно да провери дали тя е коректна. Това става само с едно кликане в интернет. Ние гарантираме, че фирмата е проверена и хората могат спокойно да използват нейните услуги”, каза управителят Мартин Вангелов.
Сертификатът „Коректна фирма” съществува на европейския пазар още от 2013 г. В момента той се издава в 8 държави, сред които са Чехия, Франция, Унгария, Полша, Румъния и Словакия. „Коректна фирма” стъпва на българския пазар едва в началото на тази година, но вече над 5 000 фирми ползват услугите на този иновативен онлайн маркетингов инструмент.
В категории:
Бизнес
Васил Тончев: Радев и Борисов оформят нов двуполюсен модел
Три паркинга ще облекчат паркирането до Детската болница
Изтеглянето на танкера „Кайрос“ край Ахтопол върви по план, държавата отпуска 1,2 млн. лева
Рецепта за фолклорният герой на прехода Бахурът - ще се представи в Етнокухнята в Бургас
Кейт Уинслет осъжда пластичната хирургия в Холивуд и натиска върху младите и колеги
Италия е готова да посрещне 25-те Зимни олимпийски игри
8888 БГ подпомага талантите в спорта и извън него
12/12/2025, Петък 15:29
0
Дамски боти до глезена - какво е модерно в момента?
12/12/2025, Петък 15:21
0
Почти двойно поскъпване на стоматологичните услуги, зъболекарите оспорват данните
Роботът, който предвиди оставката на кабинета: На протеста усетих енергия за промяна
Фон дер Лайен към Тръмп: Не се меси в европейската политика
"Тук и сега" са ключовите тенденции за здравословен живот през 2026
