„Кауфланд” изнервя конкурентите „Лидл” и „Карфур” в бургаския ж.к. „Изгрев”
И днес кипеше усилено строителство на бъдещия магазин на немската верига, която държи най-голям пазарен дял в страната
07 Май 2015, Четвъртък, 03:11 ч.
Автор: Лидия НИКОЛОВА Снимки Иван КОЛЕВОбектът на „Лидл” в комплекса е един от най-оборотните, но засега
Немската верига „Кауфланд” настъпва все по-категорично в бургаския ж.к. „Изгрев”. Тя усилено строи нов пореден магазин непосредствено до по-малкия си брат от семейството на глобалния търговец "Шварц груп" (Schwarz Group), видя Флагман.бг. Това ще е третият обект на Big-box оператора в Бургас.
„Кауфланд” държат най-голям пазарен дял в страната. Веригата е лидер сред потребителите в бургаския ж.к. „Меден рудник”. Другият обект на немската компания в ж.к. „Славейков” реализира завидни обороти.
Флгман.БГ припомня, че експанзията преди няколко години на „Кафулданд” в ж.к. „Меден рудник” на бул. „Т.Грудов“, между селото и комплекса, бе фатална за „Лидл”. Немската верига смачка за няколко месеца дискаунтъра, независимо, че са от един и същ концерн. „Лидл” затвори врати, 1-2 години помещението беше празно, в момента там правят склад.
В ж.к. „Изгрев” ситуацията е малко по-различна. На 200 метра от бъдещия „Кауфланд” се намира мол „Бургас Плаза”, където е и първия хипермаркет на френската верига „Карфур” в Бургас. През последните две години обаче зареждането със стоки в „Карфур” е плачевно, тъй като хипермаркетите у нас станаха собственост на гръцката "Маринопулос Груп" CA (франчайз партньор на eвропейския ритейл лидер Carrefour).
Компанията "Карфур" откри втори голям магазин в ж.к. „Славейков” в мол „Галерия Бургас” преди две години. Тогава „Карфур” влезе в директен сблъсък с „Кауфланд”, надявайки се да стане лидер. Ден преди откриването немската верига дори обяви т.н. „бели нощи”, където през цялата нощ повечето стоки бяха на намалени на 50%.
В категории:
Бизнес
Главен прокурор подаде оставка
Тежък разговор между Винисиус и боса на Реал
Баща и син, обвиняеми за трафик на жени, остават в ареста
Реал Мадрид се извини за огромен гаф
Почина член на легендарната група АББА
Млади лекари отново на протест
Преизбраха Петър Кънев за вицепрезидент на Парламентарната асамблея на Черноморското икономическо сътрудничество
Граждански арест в голям роден град
Китай с позиция относно войната, Си говори с Тръмп
42-годишен удари полицаи
19-годишна българка опита да се самоубие
Бербатов предизвиква възхищение в Леверкузен

1. Кауфланд - хипермаркет-магазин за седмични или двуседмични покупки. Поради което се залага на големи разфасовки(перилни най-вече)! Целта е да се изтегли разхода за потребление на определена категория продукт, колкото е възможно по напред във времето. Или, клиента да похарчи авансово за даден продукт с идеята, че печели. По този начин се блокира всякаква възможност потребителският бюджет за определен продукт да бъде разпределен(похарчен) при друг търговец.
2.Лидл - супермаркет - ежедневно пазаруване, асортимент- ограничен до най-основните продукти. Различните категории продукти са попълнени предимно с така наречените "Privat LABEL" По нашенски казано, продукти без "бранд" в които няма история, няма и конкретни очаквания, просто са евтини!? не винаги разбира се.... има игра с грамажа, но поради спецификата на пазаруващите в тези вериги, това не се забелязва.
В цяла Европа е така, тези магазини не са за заможните клиенти и хората с претенции. Който търси качество пазари в специализирани магазини които са сегментирани в отделните категории.... за мляко-при млекаря, за хляб при хлебаря...
това е .........
STOKATA E S KACHESTVO POD NULATA.
VZEMESH MESO, TO E VNOS OT DALBOKA REZERVA, ZAMRAZENO PREDI 20 GODINI. POSLE GO RAZMRAZIAVAME, POSLE NA KAIMA A POSLEDNO...NA KEBAPCHETA I KIFTETA ILI NA TOPLATA VITRINA.
GRAZKI NOMERA.IAJ TAPI BALGARINO OT GOLEMITE VERIGI I PALNI GRAZKI DJOBOVE.