Родители принудени да бягат от работа, за да плащат такси в детска градина в Бургас
За проблема сигнализира притеснена майка, чието дете от четири години посещава ОДЗ № 2 „Звездица Зорница”. Там работното време от скоро е променено, а често и самата касиерка не го спазва
Ключови думи:
детска градина, звездица зорница, одз 2, бургас, такса, касиерка, проблем, родители, флагман
22 Ноември 2014, Събота, 04:40 ч.
Автор: Габриела ИЛИЕВАПричината е, че работното време на касиерката съвпада с това на майките
Родители са принудени да бягат от работа и да лъжат шефа си, за да могат да платят таксата на децата си за детска градина в Бургас. За проблема сигнализира притеснена майка, чието дете от четири години посещава ОДЗ № 2 „Звездица Зорница”. Причина тревогите се оказва променено работно време и касиерка, която не го спазва.
„Моето работно време, както и това на съпруга ми, е от 8,30 до 17,30 часа. От лятото работното време на касата на детската градина е променено и вместо от 07. 30 ч., както беше, сега вече е от 08.00 до 11.30ч. и от 13.00 до 17.30ч. /от първо до десето число на месеца/ и от 08.00 до 16.30ч /за останалите дни в месеца/”, пише Славея Димова до рубриката „Вашият сигнал до Флагман.бг”
На 1-ви октомври жената отишла малко преди 17,00 часа, но там вече нямало никой. Няколко дни по-късно тя отново отишла до касата, но този път в началото на работния ден.
„До 08.15ч не бях обслужена и тръгнах, за да не закъснея за работа, а имаше само двама родители пред мен. На следващата сутрин отново не успях да заплатя и се наложи да отида още един път”, оплаква се бургаската майка.
Подобни тревоги я сполетяват и през настоящия месец ноември и две сутрини тя не може да внесе таксата, за да може детето й да посещава градината. В 16,00 часа на 14 ноември касата е затворена, там няма никой.
„Допитах се до други родители от ОДЗ № 2 и те ми потвърдиха, че също са недоволни от организацията по плащането. И на тях им се случвало да посещават касата в работното й време, тя да не работи”, възмущава се Славея.
Според нея проблемът се задълбочава още повече и от факта, че освен вноските за детска градина, при въпросната служителка се плащат и тези за допълнителни дейности като английски език, рисуване, футбол. Всичко това забавяло и затруднявало работния процес на касиерката.
„Тези допълнителни дейности са външни, водят се от външни фирми и са по желание за нас родителите, едва ли влизат в задълженията на касиера. Вероятно това е допълнителен труд за нея и градината. След разговори с мои приятели, чиито деца посещават други учебни заведения на територията на нашия град разбрах, че в другите градини работното време е както беше при нас от 07.30ч и таксите за тези допълнителни дейности са забранени да се събират от касиера на съответната градинка. По този начин при тях не се затруднява плащането на градинската такса”, обяснява майката.
Очакваме и други ваши сигнали на редакционната ни поща: [email protected]
В категории:
Бургас
,
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
3 световни титли за България по киокушин
Радев продължава консултациите с партиите в четвъртък
Хакери удариха любимия сайт на възрастните
Кои ваучери за храна да изберем? Разликите между Наредба 7 и Наредба 11
КЗП удря по необоснованите цени и следи търговците под лупа
Коледна среща между поколенията в Царево
ГДБОП разкри международна схема за онлайн измами при продажба на автомобили
СГС върна делото срещу Иван Демерджиев на прокуратурата заради неясности в обвинението
Всеки десети, обменящ левовете в евро, в последния момент взима златно кюлче
Парламентът прие удължителния бюджет на първо четене
Умерен ръст на цените на имотите се очаква за 2026, без шокови движения
Джебчии дебнат по коледните пазари, предупреждава полицията
