Валентин Йосифов: Филмът на Би Би Си за пиянствата в Слънчев бряг е реклама
11 Октомври 2013, Петък, 10:43 ч.
Експертът от Съюза на инвеститорите в туризма предлага имиджовата реклама на България
За да не се превърне Слънчев бряг в пиянски Рай и британските телевизии да правят репортажи за пропадналите поданици от Обединеното кралство, трябва България да отделя двойно повече средства за имиджова реклама.
Бюджетът на българския туризъм за пиар е едва 8 милиона лева, а съседите от Турция отделят между 35 и 36 милиона евро, Гърция и Кипър – между 25 и 30 милиона, съобщи заместник-председателя на Съюза на инвеститорите в туризма - Валентин Йосифов в студиото на “Здравей, България”. Според него, филмът на Стейси Дули от Би Би Си за пиянствата в Слънчев бряг са своеобразна реклама, но в една негативна насока, в която се развива българския туризъм.
“Всеки получава туристите, които си заслужава. Ние сме тръгнали да развиваме част от Слънчев бряг в тази посока. Не си мислете, че цяла Великобритания ще гледа филма на Дули и ще го пресъздава постоянно. Време е обаче да помислим какво трябва да направим за имиджовата реклама на България”, каза още Йосифов.








Какво е общото между Лейди ГаГа и Лили Иванова
03/08/2025, Неделя 16:00
1

Патрулка помляна след катастрофа
03/08/2025, Неделя 15:50
1

Високите цени прогониха туристите от гръцките острови
03/08/2025, Неделя 15:41
0



Българският модел за "запазване" на шезлонги се прехвърли в Европа, хотелиери започнаха да наемат охрана
03/08/2025, Неделя 15:00
0



Намериха мъртъв чужденец в наше село, паднал от покрива
03/08/2025, Неделя 14:34
3

Ледени близалки и басейни за животните от бургаския зоопарк в жегата
03/08/2025, Неделя 14:21
0

Две семейства в Бургас вече кандидатстваха за помощ след пожара в „Острицата“
03/08/2025, Неделя 14:00
0

Арестуваха депутат в Украйна заради корупционен скандал с покупка на дронове
03/08/2025, Неделя 13:20
0

