Валентин Йосифов: Филмът на Би Би Си за пиянствата в Слънчев бряг е реклама
11 Октомври 2013, Петък, 10:43 ч.
Експертът от Съюза на инвеститорите в туризма предлага имиджовата реклама на България
За да не се превърне Слънчев бряг в пиянски Рай и британските телевизии да правят репортажи за пропадналите поданици от Обединеното кралство, трябва България да отделя двойно повече средства за имиджова реклама.
Бюджетът на българския туризъм за пиар е едва 8 милиона лева, а съседите от Турция отделят между 35 и 36 милиона евро, Гърция и Кипър – между 25 и 30 милиона, съобщи заместник-председателя на Съюза на инвеститорите в туризма - Валентин Йосифов в студиото на “Здравей, България”. Според него, филмът на Стейси Дули от Би Би Си за пиянствата в Слънчев бряг са своеобразна реклама, но в една негативна насока, в която се развива българския туризъм.
“Всеки получава туристите, които си заслужава. Ние сме тръгнали да развиваме част от Слънчев бряг в тази посока. Не си мислете, че цяла Великобритания ще гледа филма на Дули и ще го пресъздава постоянно. Време е обаче да помислим какво трябва да направим за имиджовата реклама на България”, каза още Йосифов.






Всяка зодия трябва да внимава с тези храни
17/06/2025, Вторник 10:20
0







Разпространиха много грозна лъжа за него
17/06/2025, Вторник 08:30
0

Могат да почерпят хора с редки за България имена
17/06/2025, Вторник 08:00
0





Показа безкрайни крака
16/06/2025, Понеделник 21:57
1

Стегна куфарите за Гърция
16/06/2025, Понеделник 21:40
3

Закъса много
16/06/2025, Понеделник 21:20
2

Двойка на обща възраст над 200 години се радва на първа рожба
16/06/2025, Понеделник 20:48
0