Промоутърката Кристина два пъти отменя рок концерт в Бургас, стотици се чудят как да си върнат парите
Продуцентската компания "Ю концерт България" ЕООД със здрава издънка в Бургас, оказа се, че не им е за пръв път
На 1 октомври тази година Бургас трябваше да се потопи в уникално музикално шоу. Ивентът бе анонсиран като ROCK Sympho Show от легендарния PRIME Orchestra и обещаваше жители и гости на морския град да почувстват "мощта на рока и величието на симфонията".
Гръмко събитие, обаче така и не се състоя, въпреки че доста хора си купиха билети.
За проблема пръв съобщи нашата читателка Нели А., която твърди, че промоутърът се покрил след отменения концерт. Нели е сред няколкостотинте бургазлии, които броиха над 100 лева за билет и останаха с пръст в уста.
"На първата дата чакахме много хора пред вратите на Летния театър, който беше затворен. 30 минути след обявения час дойде един човек и съобщи, че шоу няма да има. Казаха ни, че насрочват втора дата и отново обявиха билети за продан - на 12 октомври в Държавната опера. Случи се абсолютно същото! Отново отмениха концерта. Писах на U-concert, че искам да ми канселират билетите и да ми върнат парите. Отговор така и не получих, нямат и телефонен номер за връзка. Свързвам се с вас, за да предупредя всички, които се надяват да се насладят на нещо приятно, че ще попаднат в голяма измама", разказа пред репортер на Флагман.бг бургазлийката.
Флагман.бг успя чрез свои източници да стигне до номер на фирмата-организатор, която във фейсбук се се изписва като U-Concert Bulgaria. Телефонът вдигна жена с малко име Кристина. Тя не пожела да се представи с фамилия-, защото твърдеше, че била само пиар, нямала касация с мениджмънта. Впоследствие се оказа, че това не е така, а самата тя е пряката връзка на институциите с фирмата и основен мотор на събитието.
По думите й всеки клиент, който е закупил билет през сайта на U-Concert Bulgaria или Eventim.BG трябвало да изпрати мейл със заявка за възстановяване на средствата, а шоуто пропаднало заради "логистични проблеми".
"Бяхме уведомени много късно, че има проблем и затова се наложи буквално пред вратите на Летния театър да кажем на хората, че представлението няма да се състои. Повече информация не съм упълномощена да коментирам. Клиентите, които искат, ще им върнем парите. Заявките са доста и обработването ще отнеме малко повече време. Подробна информация на всички клиенти сме изпратили по мейл. Техническа възможност за презаверка на билетите за новата дата през февруари няма. Клиентите трябва да върнат стария билет и ако желаят да си купят нов", обясни въпросната Кристина.
Впоследствие тя изпрати на редакционната ни поща ултимативен текст, гласящ следното: "Не давам съгласие публикуване на информация, споделена от мен по телефона, свързана със структурата на Ю Концерт, заеманата от мен длъжност, както и каквито и да е вътрешни обстоятелства, свързани с дейността на компанията Ю Концерт!".
Проверка на официалната страница на промоутъра, показва че той е обявил нова дата за въпросния концерт - 6 февруари 2026 година и поне според един от публикациите е дал възможност на хората, закупили си билети да ги презаверят или да им върнат парите.
На страницата им обаче ври от оплаквания. Хората твърдят, че са пратили по няколко мейла и не са получили никакъв отговор. Други са писали на платформата Eventim, които се оказват само посредници и по никакъв начин не гарантират възстановяване на сумата при попаднал концерт. От Eventim насочват клиентите към "Ю концерт", а оттам не им отговарят, с което затварят омагьосания кръг.
От профила на фирмата в социалните мрежи се вижда, че това не е първото пропаднало събитие и те имат други канселирани ивенти, което е сериозно петно по репутацията на промоутъра.
Проверката на Флагман.бг показа, че зад провалените концерти стои фирмата "Ю концерт България" ЕООД, собственост на украинския гражданин Олександр Несторов. За лице за контакт е посочена точно въпросната Кристина, с която Флагман.бг разговаря и самата тя твърдеше, че няма пряка касация с музикалната дейност.
Според наши източници от "Ю концерт България" ЕООД са платили само капаро за резервиране на Летния театър и Държавната опера - по около 1000 лева. Цялата сума трябвало да заплатят след края на концерта, но това така и не се случило, защото концерт просто не е имало. За сметка на това стотици са си купили билети.
Колко всъщност са продадени - остава загадка, но снимките, които бяха изпратени до Флагман.бг от началото на месеца показват, че пред портите на Летния театър има няколкостотин души, платили по над 100 лева за пропуск.
фгр гх
Утре в Бургас ще се излъчи документален филм, посветен на Георги Марков
Заради стандарта на живот: ГДБОП проверява активите на Златка Райкова и Карен

Щот съм прост.
Вече 10 дни бавите връщането на парите от първия билет, които заявих! Така не се прави!
(към днешна дата 23 дни)
Очаквам да ми възстановите всичко до края на седмицата! "Организатори" ли сте, или измамници?
След това ще предприема действия по съдебен път и медиите, сигурно няма да съм единствен! Едва ли повече ще можете да работите в България!
Утре ще подам сигнал и до КЗП.