Трамваят в София се разбил със страшен тътен, едва не се забил в жилищен блок
Това разказа живуща в района, която е била събудена призори от ужасяващия звук на желязо, стържещо в бетон
Рано тази сутрин трамвай в София дерайлира и се заби в подлез. Инцидентът стана в района на Румънското посолство. Няма пострадали, но материалните щети са сериозни.
В ранните часове на днешния ден, около 5 часа сутринта, трамвайна мотриса, която се движи по бул."Шипченски проход" не успява да вземе завой към булевард "Ситняково" и се врязва в подлез откъм улица "Цар Иван Асен". По чудо жертви и ранени няма.
"Ватманът е оставил без контрол мотрисата, отивайки за кафе. В момента криминално-оперативната група на СДВР изяснява всички обстоятелства, за да си отговорим на въпроса дали е имало друг човек вътре и негова намеса, за да тръгне с такава скорост и да направи такива огромни щети, които виждате на подлеза.
Невиждана катастрофа в София, трамвай се вряза в подлез
Аз лично си задавам въпроса - тези лица кога са излезли от трамвая, защото трамваят при движение е със затворени врати. При тази скорост къде са слезли тези лица", каза пред БНТ Красимир Димитров, "Аварийна помощ и превенция" - СО.
Така трамвай от линия 22 се придвижва по столичния булевард "Шипченски проход" без ватман в продължение на 2 спирки, а след това дерайлира и се удря в подлез и автомобили.
"В 5 без 20 се чу страхотен тътен. Ситуацията е безпрецедентна, не мога да асимилирам, че трамвай може да излезе от релсите и за едната бройка да потроши блока. То е страшно, версиите са най-различни", коментира Албена Ананиева, която живее в района.
"Тази сутрин се събудих с някакви странни звуци. Все едно падаше камион от небето и през прозореца видях трамвай, който се е врязал в колите. Всичките автомобили, които са пострадали, в момента 100% са извън движение", добави Матей Мичев, собственик на пострадал автомобил.
"Просто ми звъннаха към пет и половина сутринта, че колата ми участва в ПТП. След това видях, че един трамвай се е появил на улицата и е смачкал всичките 5 - 6 коли. Надявам се да има обезщетение, по тяхна вина", каза Иван Господинов - собственик на пострадал автомобил.
На този фон от Столичния електротранспорт са категорични, че превозното средство няма как само да потегли без човешка намеса.
"Конструктивно трамваите са предвидени така, че да не могат да потеглят сами този тип трамваи и всички останали нови трамваи. Очевидно е имало нещо, трябва да се видят камерите, за да се каже", коментира Емил Михайлов от Столичния електротранспорт.
Преглеждат са камери в района, за да се изяснят обстоятелствата при инцидента и кой ще понесе отговорност за него.






















Нападателят този проРуски терорист е бил под влияние на Руската хибридна машина и дезинформация носел е златна табела и запалка с лика на ПУТИН ,тениска с надпис КГБ ?Т ,слушал е Любе и членувал в рокерска банда Вълците на Москва,в телефона е имал номерата на МИТРОФАНОВА и Волен Сидеров,и цяла кесия а копейки и рубли извезана с 2глав орел ,имал е лична карта на СПЕЦНАЗ Вимпель и татуировка ОМОН с прилеп
то затова цял свят ни се смее,щот българята са големи ,,професори,, и ,,разбирачи,, по всичкология,разбират и оправят световни проблеми,разбират от политика,строителство всякакви ремонти,автомото,жилища и прочее,ма само не могат да си оправят собствения живот и са затънали до ушите в собствените си лайна и проблеми,без никакъв шанс и изгледи ,скоро да излязат от това блато в което са затънали.....аре у лево.....палячо....
до 5
Първо беше, че някой е подкарал трамвая, после се оказа че някой освободил спирачката през прозореца. Всичко това са измислици, за да се прикрие дефект в машината, вероятно по някакви политически причини?
Ако полицията реши, ще намери много бързо извършителите. Но, дали има такива? Били лоши образите на видеото...? Добре, да кажем, че в този район мобилните клетки обслужват 20 хил човека, това е примерно. Поради ранният час, повече са си по домовете и спят. Така, че кой знае какво движение на абонати няма. Вади се справка от операторите кои номера в последните 5,10, 15 мин. са влезли или напуснали обхвата на тамошната клетка, тъй като не знаем, дали са влезли в района или са го напускали... И се започва проверката. По скоростта на затихване/усилване и триангулация на сигнала се разбира кои са били в автомобили, и кои пешеходци. После е лесно. Едва ли сутринта в 5 часа има хиляди пешеходци там. Сравняват се със следите от пръсти оставени върху стъклото и спирачката, все пак, нали през страничния прозорец са освободили спирачката? И после им таковат таковата в мазето на Районното. После им таковат таковата и в мазето на Следствието. Дори и да ги пуснат, повече няма да се сещат за подобни неща.
А, ако нещо е дефектирало или ватманът е сгрешил??
aa distancia zadniq vagon e vinoven