Рим, Париж, Лос Анджелис и Ню Йорк оживяха в Бургас – Central Park превръща пазаруването в преживяване (ВИДЕО)

Август идва с предложения: -20% на новите колекции и до -50% на летни модели
Бургас посрещна август с моден акцент. Събитието FASHION PHOTO DAY, организирано в мултибранд магазина в Central Park Dream Shopping, вдъхна живот на концепцията, че модата не е просто дреха – тя е сцена, пътуване, присъствие.
Сред колекциите на Armani Exchange, Calvin Klein и DKNY, гостите бяха поканени да се снимат в дигитална фотобудка, която ги „пренесе“ визуално в най-иконичните модни столици – от романтичния Рим, през вечерния Париж, до уличната енергия на Лос Анджелис и динамиката на Ню Йорк и „Мет Гала“.
Резултатът: моментни снимки, които се публикуват веднага, но остават завинаги. Защото модата не е за архив – тя е за споделяне.
Но най-силното послание остава: времето за пазаруване е сега.
Август започва с ексклузивни възможности в мултибранд и монобранд магазините в Central Park Бургас и TriA City Centre в центъра – най-новите колекции на Emporio Armani beach underwear, EA7, AX, BOSS Black, Porsche x BOSS, BOSS Orange, BOSS Green, HUGO, Calvin Klein, Tommy Hilfiger и DKNY са вече налични: спортна елегантност, преосмислена класика, палитри от наситени неутрали и функционален минимализъм. А за ценителите на умния избор – предходни летни колекции вече са с намаления до -50%.
Новите колекции са с отстъпка от -20% – за тези, които не чакат сезона да ги изненада, а го предсказват със стила си. Пространството на магазина – светло, модерно и подредено с уважение към всеки бранд – създава усещането, че не си просто клиент, а главен герой в собствения си моден разказ.
FASHION PHOTO DAY беше началото. Но август е цяла нова сцена. Колекциите са тук. А следващият момент, който ще си струва да запомниш – може да започне с една разходка до Central Park Бургас и TriA City centre.






















