Тази част от колата не може да се ремонтира идеално
Тя ще ви подскаже, че автомобилът, който гледате, може да е претърпял катастрофа
Звездата на автомобилното шоу "Wheeler Dealers" - Майк Брюър, сподели важен съвет за тези, които купуват или притежават употребявана кола. Според него има една част от каросерията, чиято повреда почти невъзможно да се поправи до фабричното състояние. Това е за нишата за резервно колело.
Според Брюър, който има огромен опит с възстановяване на автомобили в лошо състояние, дори най-добрите метални преси няма да могат напълно да възстановят първоначалната форма на тази зона, ако колата е била ударена отзад. Нишата за резервната гума се създава във фабриката за производство на автомобила чрез щамповане и е почти невъзможно да се възстанови първоначалната й заоблена форма след деформация, пише automedia.
"Това е едно от първите неща, които търся, когато проверявам кола, преди да я купя. Ако тази ниша има деформация, това е знак, че колата е претърпяла катастрофа", категоричен е водещият.
Докато външните панели на каросерията могат да изглеждат добре след ремонт, вътрешните части като нишата на резервното колело често остават изкривени. И въпреки че това не винаги се отразява на управлението или безопасността, такава част може значително да намали пазарната стойност на автомобила.
Как структурните повреди влияят върху цената на автомобила
Експертите на WeBuyAnyCar отбелязват, че всяко структурно увреждане на каросерията може значително да намали пазарната стойност на автомобила. В някои случаи говорим за загуба до 33% от първоначалната цена, особено ако елементите на носещата конструкция са заменени или деформирани.
"Някои адвокатски кантори са специализирани в оценката на загуба на стойност след инцидент и отбелязват, че средният спад е около една трета от първоначалната цена", категорични са експертите.






















