Ново модно преживяване в сърцето на Бургас – TriA City Centre откри мултибранд етаж със световни марки на специални цени
Пространството впечатлява със съвременен интериор, широки витрини, премиум обслужване и модерно визуално представяне на брандовете
Бургас вече официлно има своята модна точка на картата – и тя е точно това, което градският стил изисква. Съвременно, вдъхновено и пълно с избор – така изглежда трансформираното първо ниво на TriA City Centre, където под един покрив оживяват емблематични брандове като BOSS, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, DKNY, EA7 и Armani Exchange.
Пространството е ново поколение мултибранд департмънт сторе – място, където пазаруването не е просто нужда, а усещане за класа. Интериорът е модерен, светъл и отворен – с прозрачни елементи, широки витрини и визуално изразено присъствие на марките. Всеки детайл говори за стил, комфорт и отношение към модата.

Колекциите включват актуални и подбрани модели от предходни сезони, насочени към онези, които търсят не просто дрехи, а израз на себе си. Модата тук е достъпна – и същевременно селектирана. А цените? Специални – точно толкова, колкото да направят изживяването още по-приятно.

„Създадохме място, което отговаря на съвременните очаквания за стил, качество и пазаруване като преживяване. Вярваме, че новото ниво ще постави Бургас на картата на градовете с актуално модно предложение и отношение към детайла“, коментира Веселин Харизанов, мениджър на TriA City Centre.
Модният етаж вече е отворен за посетители всеки ден по стандартното работно време на TriA City Centre. Проектът е част от дългосрочната визия на мола за развитие и позициониране като място, където стилът и градският живот се срещат.

Брандовете, представени на новото модно ниво в TriA City Centre въплъщават естетиката на съвременния градски стил, където минимализъм, класа и увереност се преплитат. Те се обръщат към хора с динамичен начин на живот – професионалисти, пътуващи, личности с отношение към детайла и визията си, които ценят съчетанието между комфорт и престиж.



От изчистената елегантност на BOSS до младежката енергия на Armani Exchange и спортно-градската идентичност на EA7 – тези марки създават модна култура, а не просто облекло. Колекциите са насочени към клиенти, които не правят компромис с качеството и търсят стил, който говори за тях още преди самите те да проговорят.
Посети новия моден етаж в TriA City Centre – вече отворен всеки ден. Потопи се в атмосферата, открий любимия си бранд и се възползвай от специалните оферти. Защото стилът не чака. А ти?
БДУ стартира образователен проект за прилагане на технологии за наблюдение на Земята в крайбрежния мониторинг
Черната златка унищожава овощните градини в България
ПП-ДБ, АПС и МЕЧ внесоха вот на недоверие, призоваха за оставка и се заканиха за още по-мащабни протести
Доклад на Евростат: Как изглежда домът на българина през 2025 г. според ключови показатели
Съдът трябваше да покаже, че човешкият живот няма цена
Български шофьор задържан в Гърция за каране в насрещното на магистралата Атина–Солун
Над 1,5 млн. пенсионери под 1000 лв. и рекордни разлики по региони
Александър е истинско камикадзе, кара Мерцедеса си с 300 км/ч
Софи Маринова трябва да почерпи днес, става на 50 години
Ейми Шумър разкри истинската причина за отслабването си с 23 кг
Костадин Костадинов строи луксозна къща за 1 млн. лв. на първа линия в Тюленово
