Клиент: Автоматите на ОМВ са пълна пародия, влизаш в тоалетната и виждаш хора с кафета и банички

Нямам против да платя 1 лев, но машините не работят, а трябва да чакаш на дълги опашки на касата, тоалетните в Доха например нямат код от магазина на Луи Витон, за да влезеш по нужда
За да влезеш в тоалетната на бензиностанции ОМВ, ти трябва касова бележка. А вътре виждаш хора с води, кафета, банички, спирачна течност, чипс и затоплени сандвичи. ОМВ добре ли сте? Това пише клиент на бензиностанцията, информира наш читател в рубриката ни „Вашият сигнал до ФЛАГМАН.БГ“.
Веригата бензиностанции въведоха практиката с касова бележка в обектите си по магистралите преди около 2 години. Това се направи заради големия поток туристи и пътуващи към морето, които ползват тоалетните като обществени без пари.
Тези, които не са ползвали нищо от продуктите в обекта пък имат опция да платят по 1 лев. Според читателския сигнал обаче невинаги и ненавсякъде автоматите за монети работят.
„Не е проблем левчето, а начинът на плащане и някаква касова бележка. Или трябва непременно да имаш левче, или да чакаш на опашка. В случая апаратът не работи, опашка - 10 души на каса. Можеше поне да има плащане с карта. А всъщност да е value added service. Нарича се сервиз добавена стойност и ако искаш да си по от другите, го даваш безплатно.
А автоматът за WC, който нарочно или не, не работи. Зареждаме за 200 лв., купуваме води и разни неща за още 80 и трябва да чакаме на 2 опашки? Хайде малко по-сериозно с клиентите“, пише в сигнала.
Според ного клиенти с въвеждането на тази услуга тоалетните са по-чисти. Нашият читател обаче не смята така:
„Аз съм против, но нямам проблем да платя 1 лв., стига да не трябва да се редя на 2 опашки за касова бележка. А в крайна сметка на летищата тези, които изпращат или посрещат близки, но не са клиенти на аеропорта, трябва ли да си платят някъде за тоалетна? Защото тоалетните в Доха например нямат код от магазина на Луи Витон, за да влезеш по нужда. И да, преди секюрити има тоалетни почти на всички летища. Да не говорим за чистотата в едни други безплатни тоалетни и това, което получаваш в ОМВ. Може и в други да е така“.


















Когато клиентите намалеят може и да се замислят защо, с хленчене във фейса не става